Sista tiden

Det märks verkligen att vi ska flytta ifrån Vallentuna på riktigt nu. Allt känns så märkligt och nostalgiskt här.

Det har varit två händelserika veckor, och jag har inget internet hemma, så jag kan inte ladda upp alla bilder =( Men dom kommer väll upp här eller på facebook så småningom. Jag drömmer hela dagarna om hur jag ska inreda lägenheten och saknar mina skånevänner som det inte kommer att vara samma sak med nästa termin. Jag borde jobba mer, men jag har sagt till mig själv att jag ska dedikera sommaren till att skriva klart min bok (vilket inte heller kommer hända, och det för mig tillbaka till att jag borde jobba mer). Alla andra jobbar och jag sitter här i någonslags förnekelse (försvarsmekanism).

Jag önskar att jag blir författare när jag blir stor, vilket iofs skulle innebära ensamhet och tristess mestadels av tiden (men då skulle jag iallafall skriva bra böcker, må dåligt=skriva bra).

Här kommer bilder som Ida tog när vi var på väg till hennes andra utställning på gallerian:

 

 

Själva konstnären med konstverk:



ps. Ida är vacker och begåvad.... och bäst =)

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

ojoj vilken smicker-attack haha



Kram på dig toka

<3

(du är bäst)

Kommentera här: