Utlandet

Hej alla!

Jag sitter i solen på en plats där tiden har stannat. I alla fall för mig, som lämnat allt plugg bakom mig för att ströva runt med brända axlar och ett brett leende. Känns som att jag har åkt på semester när man sitter här i 25 + (känns det som) och gör ingenting. Egentligen måste jag ju det, för världen har inte stannat hur mycket det än känns så. Plugget ligger och kliar i bakhuvudet och väskan väntar på att bli packad inför ledarlägret. Jag sitter i solen och tror att tiden är påhittad och semestern är här. Min vanliga försvarsmekanism = förnekelse.

Men förnekelse är vackert ibland och ledarlägret kommer att bli roligt, plugget kommer att bli gjort (så länge jag sitter här och bloggar haha). För jag har världens bästa stöd (som går under namnet Niklas) och han kommer att rädda mig genom att installera ljudkortet rätt på söndag.

Sjukt pepp. Jag tror att det är vädrets fel (eller förtjänst). Högljud och aktiv. Mosig i huvudet.


Sugen på kortare hår igen.

Kommentera här: