Hemma hos...

Mig! Så börjar det verkligen kännas.

Om jag ska låtsas vara drömtydare så kan jag berätta för er att mitt undermedvetna har bestämt att nu är Niklas min nya familj. Vi har varit på Ikea igen och köpt en garderob, och det betyder alltså att sovrummet äntligen är färdigmöblerat.

Jag längtar efter att få sätta upp foton på familjen och vänner, så att det blir mindre tomt på väggarna. Här är redan övermöblerat såklart, det som jag lovade mig själv att jag inte skulle göra (för det gör min mamma). Men till mitt försvar så har vi inte särskilt mycket plats, och jag har alldeles för mycket kläder.

Sitter och pluggar (fast nu bloggar jag ju förstås), önskar att jag kunde ta mig i kragen och plugga lite oftare!

Så här bor jag









pusspuss (dammsugaren fick vara med på bild för att den är en älskad familjemedlem, allvarligt)

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

längtar tills jag får se det med egna ögon :D <3

Kommentera här: