Världens godaste efterrätt

Hallå alla hungriga människor!

Här kommer receptet på VÄRLDENS GODASTE EFTERRÄTT! Nämligen mamma Susans frozen cheesecake!

Du behöver:


2 paket philadelfiaost
2 dl socker
3 dl vispgrädde
1 och en halv tsk vaniljsocker
3 äggulor
8 Digestive kex

Så gör man:

* Blanda ost, socker och vaniljsocker




* Vispa grädden i en annan bunke
* Rör ner äggulorna en i taget i ostmassan
* Sist kan du vända ner grädden

* Smula 4 kex i botten av en kakform



* Släpp försiktigt ner röran över kexsmulorna



* Jämna ut och smula över resterande 4 kex
* Ställ försiktigt in kakan i frysen minst 4 timmar innan man ska äta den

... förbered dig för seriösa CRAVINGS!!! (Min mun vattnas bara jag tänker på hur god röran var igår, som tur var ska jag äta den ikväll!)





Kommentarer:

1 SANDRA.:

skriven

det är bland det godaste jag smakat. och då har jag smakat mycket. världsvan mattjej? yes

Kommentera här: