All fur coat & no knickers



Håll i hatten -nu blir det klänningsspecial!!








(obsa att Niklas blev helt chockad av denna)








Dessa två godingar fick följa med hem från Stockholm. Emmaus och stadsmissionen. Båda för 60 pix!











Lite flygvärdinne-inspirerad? Funderar på att ha den på Cibbes bröllop, vad tycker ni?





Lilla huset på prärien-revival. För mycket hemmafru kanske


















Färgchock








'





De sista två har jag räddat från en ovärdig död då Ida tänkte slänga dem!! Har redan använt den sista flera gånger. Det är så mysigt med kläder som luktar Ida <3





Och för att vara lite rättvis mot er så måste jag erkänna att jag sällan går runt i dessa klänningar. Sanningen är att jag inte ens orkar ha riktiga BHar.

Detta är sanningen:





Skjorta: Humana. Filt som man kan ha på sig: den har mamma köpt på Ullared till mig (!!!)




Men vi kan leva i illusionen om att jag är en välvårdad person. Det gör i alla fall jag




Peace out

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Vad fina, Sandra!!

2 Ida:

skriven

Du passar mkt bättre i dom än jag :)

Tyckte även du passade mkt bra i lilla huset på prärien/hemmafru/blommiga klänningen :D

Men vad ska jag ha och sniffa på? :(<3

3 maria:

skriven

åh fina du!

4 Mitra:

skriven

Åh Sandra vad fint! Du passar i allt =) Ska Cibbe gifta sig? ;O Jag tycker iaf att du är vackrast i den klänningen, passar dig som en smäck (?!) och det är din färg. Lilla huset på prärien-klänningen är också du! =) Kram

Kommentera här: