Sommaren är slut

 
 
 
 
Hallå där bloggen! Jag tänkte börja med en deppig rubrik, passande för känslan att vara tillbaka i vardagen igen. Nej, riktig så illa är det verkligen inte och jag är faktiskt inte så bitter idag (för en gångs skull). 
 
Vad har jag gjort i sommar? Jo, jag kan sammanfatta hela sommaren med ett ord --> Harrypotterfanfiction (nu är ju inte det ett ord egentligen, men den hemsidan jag varit mest på heter faktiskt så).
 
Annars då? Min bror har gift sig (vilken ni redan vet), jag har träffat mycket släkt, varit på konfaläger och suttit i bilen. Spexmanuset har nästan blivit färdigskrivet. Jag har shoppat som en galning, eller snarare som en vanlig medborgare i detta konsumentdrivna samhälle. Fast mest på secondhand då såklart.
 
 
Vad händer i höst? Jo, jag har konfirmander varje tisdag, är antagligen spexregissör (tror jag?) och pluggar fortfarande som den slitsamma bäver jag är.
 
 
 
 
 
Men nu till det ni alla undrar - har Sandra blivit brun? (den eviga frågan är - kan Sandra bli brun?)
 
 
och svaret är: (trumvirvel) Nä. Som vanligt så är jag blek som ett lakan. Så gick det med den sommaren!
 
 
 
 
Ps. Jag har köpt en sån där smart-telefon. Här kommer lite bilder från den:
 
 
 
 


 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är jag nöjd med min nya telefon? Om jag är!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Woo nytt inlägg!! Verkar ändå som om du har haft en rätt fin sommar.

Kommentera här: