Jag

 
 
Jag heter Sandra Caroline (Niklas kallar mig Lulu, vilket bara är konstigt. Fast jag kallar honom för "third boob - the one with the face on it" så jag antar att det är jag som är konstig)
 
Jag är för tillfället hemma på min pluggplats
 
Jag är bra på att skjuta upp pluggandet
 
Jag tycker inte om blodpudding eller hamburgare
 
Jag är dålig på att motionera
 
Jag läser fruktansvärt mycket. Kanske 400 sidor i veckan om inte mer (om man räknar både kurslitteratur och fanfiction).  
 
Jag gillar när jag gör någon annan glad.
 
Jag sjunger mindre än vad jag hade velat. Det finaste är när Niklas sjunger med.
 
Jag älskar att äta god plockmat.
 
Jag är inte speciellt bra på att orka göra saker.
 
Jag föredrar vegetarisk pizza framför kött-pizza
 
Jag tycker om att köpa kläder och äta mat
 
Jag är beroende av närhet.
 
Jag har på mig en skjort-klänning (som är lite svår att ta på allvar)
 
Jag dricker helst kaffe men mest vatten (typ enorma mängder)
 
Jag lyssnar på Niklas och mina spellistor (vi har nästan exakt samma musiksmak, tur det)
 
Jag blir arg på sexism (typ SUPERARG <-- caps på den asså)
 
Jag är rädd för allt men typ inte döden, det kanske ändras.
 
Jag önskar att jag vågade bara skriva böcker
 
Jag är pinsamt dålig på geografi.
 
Jag är uppväxt i huset längst ner på gatan i en tråkig villa-förort.
 
 
 
Nu får ni en matbild för att allt handlar om mat. Ser ni koncentrationen? Hängivelsen? Lyckan?
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

Varför jag älskar dig obeskrivligt mycket!!

Kommentera här: