DECEMBERUTMANINGEN

 
Vet ni vad?! Jag är inte längre landsförvisad!! Nu har jag äntligen ett nytt pass (succé)! Sen kom jag ju på att jag glömde bort Emmas decemberutmaning, så då tänkte jag passa på att göra utmaningarna 2 dec - 6 dec. 
 
2 december: Min internet-crush
 
Jag tycker att dessa brudar är skoj: http://whatshouldwecallme.tumblr.com/ och Flickpingis
Sen tycker jag att Linnea är ett geni. 
 
3 december: 10 egenskaper som jag gillar hos mig själv (och 10 som jag inte är superförtjust i)
 
Jag gillar att jag är smart, kreativ, effektiv, lösningsorienterad, bra på att hantera krissituationer, knäpp, musikalisk, lurig, skämtar mycket och har mycket empati. 
 
 
 
Jag gillar inte att jag är trött, orolig, nojjig, cynisk, bitter, ledsen, gränslös, osäker, att jag har för höga krav och att jag har för mycket empati. 
 
4 december: Mitt största guilty pleasure
 
Jag brukar inte skämmas så mycket för saker. Förutom när jag har varit lite för full. Men inte för intressen och sånt, jag är en megatönt men det gör ju inget! 
 
5 december: Jag i en HELT annan stil
 
Hade en period för några år sen då jag färgat håret rött och brukade ha blommiga klänningar på mig. Så här såg jag ut då:
 
 
 
6 december: Här bor jag! 
 
Här är en bild på min kompis Fran utanför mitt hus. 
 
 
 
 
PUSS PÅ ER! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Känner igen mig i dom personlighetsdragen! Du passar jättebra i rött hår och klänning :)

Svar: Åh det verkar som att det är många härinne som kände igen sig! Kanske bloggiga egenskaper? Haha tack! Jag tyckte själv att jag blev typ för blek!
tantsandras.blogg.se

2 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Känner igen mig i dom personlighetsdragen! Du passar jättebra i rött hår och klänning :)

3 Camilla Å:

skriven

Kul! & vilken fin dörr du har. Eller ja ingång då. Hade glömt bort Flingpingis! ! Tack för påminnelse

Svar: Åh jag tycker också det haha! Men jag klippte bort botten på bilden som visade alla soptunnor lol. Dom är roliga!
tantsandras.blogg.se

4 Netti Starby:

skriven

Kul utmaning och vad fin du var från din blommiga period :-D Kramis

Svar: Haha tack så mycket! :D
tantsandras.blogg.se

5 Amanda:

skriven

Roligt att läsa :D jag måste också fixa nytt pass!

Svar: Lycka till med passet :D
tantsandras.blogg.se

6 sandra:

skriven

jag älskar din blogg!!! den gör mig lycklig i själen <3 BIG TIME BABY BIG TIME

Svar: Åh tack mitt hjärtas fröjd! DU gör mig lycklig i själen <3<3<3
tantsandras.blogg.se

7 sandra:

skriven

jag älskar din blogg!!! den gör mig lycklig i själen <3 BIG TIME BABY BIG TIME

8 Sabina:

skriven

Ursäkta för ytlig kommentar men du har bara så himla gulligt ansikte, haha! Vill typ nypa dig i kinderna och kalla dig för "Lelle vännen" :'D

Har för övrigt exakt samma dåliga egenskaper som dig xD

Svar: Haha det var väll därför jag slutade klä mig i blommor, blir fortfarande leggad överallt trots att jag ä 26 år! Haha åh nej, vi borde skaffa hjälp :P
tantsandras.blogg.se

9 ISA:

skriven

meeeeh, ingen dålig port du har till ditt hus då! fiiiint <3

Svar: Åh jag gillar den också! :D
tantsandras.blogg.se

10 Gabriella :

skriven

Rolig utmaning!!

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

11 Yohanna af Skovde:

skriven

Kuuul att läsa! :) :) :)

Svar: :D:D
tantsandras.blogg.se

12 Sara Ekman:

skriven

Kul :D

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

13 myrtillus.blogg.se:

skriven

men hur fint bor du inte?? wow! :-)

Svar: Åh jag gillar också huset! :D
tantsandras.blogg.se

14 Ellen Gräntz:

skriven

Haha, det är en svår balansgång mellan lagom och för mycket empati verkligen. Feel ya.
sv: Mina vänner är helt fantastiska, hade inte tagit mig upp ur sängen utan dem <3

Svar: Visst är det?!
tantsandras.blogg.se

15 Martina:

skriven

Linnea är så himla bra! Så fint ert hus är :D

Svar: Ja visst är hon! Tack, jag gillar det! :D
tantsandras.blogg.se

16 MALIN:

skriven

Vilken härlig lista :) Kul att läsa! Kram

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

17 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Så kul att få läsa :)

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

18 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Hade INGEN aning om att du är cynisk och bitter. I am too!

Svar: Haha mina mellannamn i princip!
tantsandras.blogg.se

19 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Vilken rolig lista!! Vad fint du bor :D

Svar: Åh kul att du tyckte det! Jag gillar också porten!
tantsandras.blogg.se

20 B Y / E N G S T R O M:

skriven

åh vilken rolig lista att läsa! och vad roligt att få se bild på en helt annan stil! :D

Svar: Åh kul att du tyckte det! :D
tantsandras.blogg.se

21 Emma Grann Fotografi:

skriven

Kul grej ju!!

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

22 Anonym:

skriven

Åh vad bra med passet! Härlig lista dessutom. Kul att läsa :)

Svar: Ja helt otroligt skönt! Kul att du tyckte det! :D
tantsandras.blogg.se

23 Christine's Stories - Cape Town Edition:

skriven

Och den senaste kommentaren var från mig.. Är lite för snabb ibland, haha.

Svar: Uppfattat ;P
tantsandras.blogg.se

24 Emma Broberg :

skriven

Så rolig lista! Kul att läsa <3

Svar: Åh kul att du tyckte det! :D <3
tantsandras.blogg.se

25 Kattis:

skriven

Yey och grattis till passet, skönt att det är fixat nu!😀 Kul att läsa dina svar på utmaningarna!

Svar: Tack så mycket, det känns verkligen jättebra! :D
tantsandras.blogg.se

26 Nathalie Tegelstam:

skriven

Så kul! Härlig lista :)

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

27 Linnea Aurora:

skriven

omg ily etc, tycker att du är djupt genialisk själv om jag får säga det, vilket jag får!

PLUS att jag känner att vi delar en hel del egenskaper, hahaha

Svar: A men tack! Det verkar som att det var många härinne som kände igen sig! Kanske är "bloggiga" egenskaper?
tantsandras.blogg.se

Kommentera här: