Kommentarer:

1 Amina:

skriven

HAHA WOOOOH... Tur :p Det blir säkert jättefint när du är klar. Är du haj på koder och sånt? Har faktiskt tänkt fråga dig hur man gör för att länka tillbaka till startsidan om man klickar på headern, för så har väl du haft va?

Svar: Asså jag är ingen programmerare men jag har rätt feta google-skills om jag får säga det själv :P Japp, jag har så nu också! Det beror på om du har lagt in headern i html-koden eller i css (stilmallen). Maila mig så kan vi lista ut det!
tantsandras.blogg.se

2 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Lycka till! :)

Svar: Tack! :D
tantsandras.blogg.se

3 Nathalie Tegelstam:

skriven

Åh spännande! :)

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

4 Tilda Barkselius:

skriven

Ska bli spännande att se var det slutar :)

Svar: Åh det tycker jag med! Känner mig inte helt färdig än!
tantsandras.blogg.se

5 MALIN:

skriven

Ska bli spännande att få se hur det blir! Kram

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

6 Boel:

skriven

Kul att se hur det kommer bli :D

Svar: :D
tantsandras.blogg.se

7 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Spännande! :D

Svar: Haha det var svårt! :D
tantsandras.blogg.se

8 Ida ❉:

skriven

Hej! Nu har äntligen svaren från frågestunden kommit upp, tack för din fråga :)

9 Christine's Stories - Cape Town Edition:

skriven

Vilken fin gif som profilbild! Lycka till med konstruktionen :)

Svar: Tack så mycket! Jag älskar den haha Bodil forever!
tantsandras.blogg.se

10 Linnea Aurora:

skriven

Alltså ser så fint ut!! Och har hoppas innerligt att denna omkonstruktion faktiskt går till på det sättet som i GIF:en- om du inte har en liten hund vid din sida med ett måttband måst jag erkänna att jag kommer känna mig lite... cheated i ärlighetens namn!! SÅ hoppas du levererar!!!!!! :))

Svar: Ajajaj ingen hund så långt ögat kan nå! Falsk marknadsföring, minst sagt!
tantsandras.blogg.se

Kommentera här: