SOL OCH STANDUP

 
Nu har Ida åkt hem =(. Jag tänkte lägga upp sista bilderna från Sandrabesöket dock innan jag börjar med Idabesöksbilderna.
 
 
Solen hade äntligen hittat in i vardagsrummet, jag som trodde att den aldrig skulle komma dit! I köket (som ligger i söderläge) har vi ju alltid haft sol, men det är ju inte där vi hänger (pga pyttelitet), så det var ju awesome att veta att den kommer att komma hit in under sommaren YAY. 
 
 
 
Niklas var ju vacker som alltid.
 
 
 
Sandra var också poetisk. Sen tog hon massa bilder på mig i min fina morgonrock när jag satt på bordet, vilket grannarna måste ha sett. AJA
 
 
 
 
 
Visst är hon vacker i rött hår? Love it 
 
 
 
 
Vi spelade kort såklart. Alla andra sällskapsspel ligger i Kalmar för de tog för mycket plats =(
 
 
 
 
 
 
 
 
                  

 

Här försöker Niklas prata Franska =P

 

 

 
 
 
 På måndagen gick vi på standup på ett ställe med förvånansvärt god pizza. De enda platserna som fanns kvar var ju längst fram så de försökte prata med oss en massa med blandat resultat.
 
 
 
 
 Ååååååååååååh gifarna fungerar ej!!!!!!!! Orkar dock inte vänta mer på det så vi får se om det löser sig. 
 
PUZZ
 
 
 
 
 

Kommentera här: