SÖNDAG

 
 
På söndagen, dag två, vaknade vi av att frukostmästaren Niklas stekte pannkakor och gjorde fruktsallad. Så tufft att leva med detta asså (sarkasm). Han gör typ alltid frukost till mig vilket ju är helt amazing. Om ni kommer hit på besök får ni utstå denna tortyr. Wink wink nudge nudge. Sen fortsatte världshistoriens weirdaste morgon! När jag tog denna bild var det strålande sol. Sen fem minuter senare började det hagla. Niklas gick och duschade och då började det storma <------ alltså hela grejen med åska och blixtrar och allt! Sen när Ida hade duschat så blev det strålande sol igen. HAHAHAHA kom just på att jag bloggar om vädret!?? WHAT HAVE I BECOME?
 
 
 
 
 
Vi gav oss ut ändå. Det var soligt ett tag och vi tog en liten omväg för att vi tänkte att det var kul att se något nytt. Detta slutade såklart med att vi fastnade i horisontellt spöregn + hagel. Idas stackars öron blev hageltrakasserade. Men det var vackert sen när vi gick hem för att dricka varm choklad och rosorna hade blåst över hela gatan. 
 
 
 
 
 
Jag och Ida var modiga och gav oss ut igen. 
 
 
 
 
Detta är mitt grannskap <----- hur sjukt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nästan allt var ju stängt pga påsk.
 
 
 
 
 
Ser inte detta ut som samma tecknade stil som i power puff pinglorna?? 
 
 
 
 
 
 
Idurur (Idas isländska namn) var badass. 
 
 
 
 
 
Sen satt vi på den lokala puben och åt flatbread med hummus och asgoda stekta potatisar. Pratade så mycket att jag höll på att kissa på mig för att jag inte ville gå på toa pga tråkigt när en kan sitta kvar och ha trevligt istället. 
 
 
På kvällen skulle vi gå på standup men vi stannade hemma, spelade kort och åt asgod middag. Sen tittade vi på standup på projektorn istället för att Ida skulle upp mitt i natten för att åka hem =( 
 
 
 
 

Kommentera här: