SÖNDAGSTIPS

 
 
 
Söndag hörrni, asså fy bubblan va fort det går. Igår blev det inget inlägg (nu igen!!!??) för att jag satt och kopierade filer hela dagen för att vi skulle kunna återställa datorn. 
 
 
 Som tur var gick den att få igång.
 
 Killen som sitter bakom bordet helt obrydd är helt klart Niklas. Han ba: lol vad trodde du skulle hända?
 
 
 
Annars då? Igår var det Guy Fawkes and bonfire night, vilket gjorde att det smälldes fyrverkerier non stop i X antal timmar. Vi borde ha gått ut för att beskåda spektaklet men det kändes viktigare att få igång datorn. Men nu när datorn äntligen fungerar så vet jag inte vad jag ska göra med den? Känns som att det blev ett halv-lamt inlägg det här. 
 
 
 
Jag slänger in några tips för säkerhets skull så att ni inte lämnar mig ;p:p:P:p:P
  
 
 
Denna video är typ den roligaste jag vet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klicka på bilden för att komma till Allison Morris instagram
 
 
 
 
 
PUSS PÅ ER!! 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Vad skönt att datorn blev fixad och vilka roliga tips :-D Kramis

Svar: Ja det var skönt! :D
Sandra

2 Julia Jansson:

skriven

himla roliga videos!

Svar: :D
Sandra

3 Jos:

skriven

Bra tips!

Svar: :D
Sandra

4 Freja Lindsjö:

skriven

Haha Thor videon var bra ;D

Svar: Visst är den kul?! Älskar Thor
Sandra

5 Martina:

skriven

Vilka roliga tips, tack för dem!!

Svar: :D
Sandra

6 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Så skönt att datorn gick att rädda ☺️👏🏼

Svar: Verkligen! :D
Sandra

7 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Grattis till datorn och TACK för alla kommentarer. Ja, sammetsklänningen bara måste jag köpa!! Om du också köper den, så köp den via länken i min blogg så hjälper du mig att betala hyran ^^ Det är nämligen en annonslänk, haha.

Svar: Haha jag tryckte på länken men jag vet inte om det hjälper eftersom att jag inte köpte den?
Sandra

8 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Härligt :D. Det är kul med nytt till datorn :)

Svar: :)
Sandra

9 Christine's Stories:

skriven

Åh najs att datorn kom igång!

Svar: Verkligen!
Sandra

10 MALIN:

skriven

Haha men åh, vilka underbara videos! Kram

Svar: :D
Sandra

11 Kattis:

skriven

Härligt att ni fick igång datorn iaf och roliga tips!😊

Svar: Verkligen skönt! :D
Sandra

12 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Skönt att ni fick igång datorn! Man vet ju knappt vad man ska göra utan den haha :D

Svar: Eller hur?! Det var så himla skönt! :D
Sandra

Kommentera här: