TISDAGSTIPS

 
 
Ny dag hörrni! Solen strålar in genom köksfönstret och jag ska käka frallor till frukost för att rostbröden är slut (frallor =life). Det hade kunnat vara sämre. 
 
Hade tänkt langa lite tips idag! 
 
 
1. Linn Wiberg (som jag förövrigt sprang in i på stan en gång och nästan hälsade på pga trodde att jag kände henne men sen kom jag ju på att jag bara följer henne på instagram. Visst är sånt knäppt?!) har skrivit en londonguide för folk som vill flytta till london som jag tyckte var bra: LINNS FLYTTA-TILL-LONDON-GUIDE 
 
2. Polichinelle gjorde ett samlingsinlägg för sina vegetariska biffar. 100% nice! 
 
 
3. Ett litet julnummer på youtube:  
 
 
 
 
4. Två fina gifar som Back To 1974 har gjort 
  
 
 
 
 
 
PUSS PÅ ER!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Vad roligt att du nästan hälsade på henne och sådant är lätt hänt :-D Kramis

Svar: Haha visst är det!?
Sandra

2 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

skriven

Så roligt att du nästan hälsade på henne :)

Svar: Haha ja!
Sandra

3 Elin:

skriven

Bra tips! <3

Svar: :D
Sandra

4 N:

skriven

Härligt med sol!!

Svar: Verkligen!
Sandra

5 Sabina:

skriven

Alltså vad random video med Lady gaga och den snubben, haha! Visste inte att han brukar sjunga!

Svar: Haha ja, det kanske var rätt random! Jag tycker att han är så söt!
Sandra

6 Zyllah:

skriven

Den där London guiden ska jag nog kika in, och gifarna var väldigt coola. <3

Svar: Visst var dom!?
Sandra

7 Sara Ekman:

skriven

Älskar frallor! :)

Svar: Jag med! :D
Sandra

8 MALIN:

skriven

Sååå härlig lista :) Hoppas din tisdag varit bra! Kram

Svar: Tack, det var den!
Sandra

9 Gabriella :

skriven

Åh frallor är ju bääääst, så gott!!

Svar: Eller hur?!?
Sandra

10 Emma Grann Fotografi:

skriven

Alltså Lady Gaga <3

Svar: Hon är så bra!
Sandra

11 Julia Johansson:

skriven

Coola gifs :D

Svar: Det tyckte jag med! :D
Sandra

12 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Tack för tipsen! :)

Svar: :D
Sandra

13 Christine's Stories:

skriven

Haha, du skulle ha hälsat på henne ändå. Hon hade säkert blivit glad! :)

Svar: Haha kanske det! Hon tittade på mig lite konstigt, måste ha sett att jag liksom var på gång att hälsa men avbröt i sista sekund :P
Sandra

14 Kattis:

skriven

Härliga tips och kul det där med att träffa nån på stan och tro att man känner dom...har hänt flera gånger och sen har jag kommit på att "nej, vi åker bara samma buss till jobbet" eller "just det, har ju bara varit in på hens blogg" eller nåt sånt!:P

Svar: Ja precis så är det hahaha!
Sandra

15 Martina:

skriven

Så många fina tips, tack för dem!! De gjorde min dag bättre!

Svar: Åh va kul att höra! <3<3
Sandra

Kommentera här: