KATTER OCH KAKOR

 
 
Äntligen fredag hörrni! Jag får alltid lite prestationsångest när bloggen går bra, imorse fick jag en kommentar om att blogg.se har haft med min halloween-sminkning i en lista (http://blogg.se/article/2016/october/kolla-6-laskiga-tips-pa-sminkningar-infor-halloween.html) så då blev jag ju genast både glad och orolig haha. Men sen insåg jag att det nog inte kommer att resultera i någon förändring av besöksstatistiken då bilden på mig redan finns med i listan. Så det finns ju ingen anledning för folk att gå in här, vilket är lite skönt men också tråkigt. Snabba kast mellan känslorna här, det är bara att spänna fast sig. 
 
 
 
Annars då? Niklas är hemma från jobbet pga snorig och hostig, vilket såklart är trevligt för mig men jobbigt för honom. Han sitter iaf vid matbordet som en liten kod-apa och är duktig (men också snorig). Jag har fyllt på hans kaffekopp 2,5 ggr (0,5 gången var bara en skvätt varmvatten för att värma upp det sista kaffet) och känner mig därför mycket hjälpsam, nästan så att jag kan titulera mig som front-end-developer pga gör ju ändå grovjobbet (total osanning). 
 
 
 
Bodil sitter på garderoben och blickar ut över sitt kungadöme.
 
 
 
Sen ville ju Linnea Aurora se kak-kartongen som jag blev så exalterad över och eftersom att hon var så snäll och visade brevpressen som jag var nyfiken på a while back så kände jag att det var nödvändigt att vara till lags. Haha jag är inte säker på att hon ens var särskilt intresserad av denna kartong men hon får skylla sig själv pga "Ask and it will be given to you" (+ att hon driver en helt genialisk blogg som borde besökas).
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen avslutar vi detta blogginlägg med dessa visdomsord som jag verkligen känner att jag kan stå för (OBS ÄR EJ SPONSRAD, men hade de velat skicka kakor till mig så hade jag inte sagt nej if you know what I mean).
 
 
Vad har ni för planer i helgen?
 
PUSS PÅ ER 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Jag såg för några dagar sedan att du var med i listan och inlägget är så himla bra. Kul att dom lyfte ditt inlägg! Kakorna ser riktigt goda ut :-D Kramis

Svar: Ja det var väldigt roligt :D De var goda!
Sandra

2 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

ditt hem ser så fint ut :D

Svar: Åh tack! :D
Sandra

3 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Kul att du är med på listan :)
Såg det för ett par dagar sen ☺️.

Svar; ja inget skoj alls men visade sig att det var en liten tagg som tagit hål på slangen! Så nu är det fixat 😍

Svar: Ja det var kul! Åh va bra att det löste sig!
Sandra

4 Ida Lindborg ♡:

skriven

Så fiint!

Svar: Åh tack!
Sandra

5 Julia Persson:

skriven

Så fina bilder :)

Svar: Tack!
Sandra

6 Gabriella :

skriven

Fiiina bilder!!

Svar: Tack!
Sandra

7 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Så fint det var med katten som sitter på skåpet så där :D. Trodde först det var en inredningsdetalj :)

Svar: Hon är fin hon haha!
Sandra

8 Johanna Utterberg:

skriven

Roligt att få vara med på den listan!! :)

Svar: Superkul! :D
Sandra

9 Sara Ekman:

skriven

Men vad kul att de hade med ditt inlägg :D

Svar: Ja! Så kul! :D
Sandra

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Jag vill ha en biscuit nu. NU! Dumma slutbild, gör mig sådär överjordiskt sugen på något jag inte har!

Svar: Hahaha sorry! :P
Sandra

11 eva linah:

skriven

jättefina bilder!

Svar: Tackar!
Sandra

12 Linnea Aurora:

skriven

omg ily etc! Ville FAKTISKT se lådan väldigt gärna och nu har den önskan blivit uppfylld så vet knappt var jag ska ta vägen!

Svar: Hahaha det där lät ju inte alls som sarkasm :P
Sandra

13 LinneaAurora:

skriven

Jag försäkrar att det var 100% genuint!!!

Svar: Skönt! Annars hade det cirkulerat kakpaketsbilder på internet i onödan!
Sandra

Kommentera här: