Usch

Nu har jag varit hemskt dålig på att uppdatera. Dessutom har bloggsuget helt försvunnit, och huvudbannern är fulare och fulare för varje dag som går. Jag tyckte att den var ful redan från början, men Niklas tyckte att den var charmig och ful. Det fick väll duga, tänkte jag då.

För det är lite som jag: Charmig och ful. Tänkte på hur Lovan brukar säga att hon är charmig på det där sarkastiska sättet, de mesta av hennes uttalanden hamnar under den sarkastiska kategorin.

Jag är trött och sjuk och stressad, vilket jag antar färgar av sig rätt rejält på det här inlägget. Man hinner ingenting, tiden är det som rinner iväg medan man sitter framför ansiktsboken. Men fin utsikt har jag iallafall!


Boktips: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann


puss och hej, framtidsångest


... (bara för att det inte rimmade)

Kommentera här: