IDA I LONDON - ÅTERKOMSTEN

 
 
Ojsan hoppsan, det var sannerligen längesen vi sågs! Sorry för att jag varit så frånvarande! Det händer ibland att jag behöver ta en paus från internet, men nu är den pausen över! 
 
Ni vet ju redan att mitt hjärtas låga har varit här (hon åkte hem för någon timme sedan). Jag passade på att knäppa några bilder på denna vackra varelse, men jag var inte riktigt på foto-humör så det blev inte massor av bilder. Det kanske är skönt för er att slippa bildbombas ändå. 
 
 
Hela besöket började iaf med frukost på en pub vid Kings Cross (där jag hämtade upp henne) som låg precis vid regents canal. 
 
 
 
Jag käkade frukt och drack blaskigt kaffe (utan riktigt kaffe i tio månader försmäktar jag på denna öde ö). 
 
 
 
 
 
Sen åkte vi hem till mig och pratade av oss i evigheter om allt som hänt sedan vi såg varandra sist. Vilket ändå var ett tag sen, så ni kan ju tänka er att det var en del att berätta. 
 
 
 
 
 
Dagen efter hittade vi Tardis på gatan! Men ingen Doctor Who tyvärr. 
 
 
 
 
Vi var ute för att åka buss till Primark för att Ida ville veta what all the fuss var. Min initiala reaktion var: "Åh nej." (vilket jag också sa högt tyvärr), men sen gick jag med på att åka dit. Vi kan ju alltid köpa strumpbyxor eller sockar eller nåt, tänkte jag. 
 
 
Men efter mycket folkträngsel och HM-priser så kom vi fram till att det var rätt onajs ändå. Ida var inte imponerad (vilket jag förstår). Så vi gick till en pub istället och käkade fish and chips. 
 
 
 
Den var helt magisk!
 
 
 
 
 
 
Och Ida hamnade rakt i porrbelysningen. 
 
 
 
Någon dag efter det så var vi i Waterlow Park <-- min favvis om ni minns! 
 
 
 
 
Ida var vacker och det var lite halvmulet väder (haha som alltid). Vi tittade på ankor och hade romantisk dejt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter det så var vi på secondhand och Ida hittade denna supersnygga kimono: 
 
 
 
 
 
På vägen hem såg jag detta mästerverk: 
 
 
 
Kändes så typiskt London med regnet och allt! 
 
 
 
Ska bli kul att se vad ni har haft för er! Puss! 
 
 
 

Kommentarer:

1 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

gott

2 Frida:

skriven

Åh va härligt det ser ut, jättefina bilder :)

Svar: Det var härligt! Tack!
Sandra

3 Isabell:

skriven

Så härliga bilder! :)

Svar: Tack :D
Sandra

4 Amanda Forsman:

skriven

Härliga bilder! Gott det såg ut på den översta :)

Svar: Tack! Det var gott :)
Sandra

5 Sanna:

skriven

Men mys

Svar: :D
Sandra

6 Alice Lindström:

skriven

Låter helmysigt!

Svar: Det var det :D
Sandra

7 natalia:

skriven

Så mysigt! :D

Svar: :D
Sandra

8 Misstossequeen:

skriven

Fina bilder!

Svar: Vad kul att listan uppskattades och tack :D

Svar: Tack :D
Sandra

9 Gabriella :

skriven

Åh så härligt!!

Svar: :D
Sandra

10 Yohanna af Skovde:

skriven

Det är vettigt med paus ibland :)

Svar: Ja verkligen!!
Sandra

11 Sofia:

skriven

Skulle vilja åka till London nån gång, ser så otroligt fint ut :) (trots vädret)

Säg till om du provar :) Krävs nog några ggr men nu börjar få in hur man ska göra :)

Svar: Det är så himla najs! Trots vädret haha. Will do!
Sandra

12 Martina:

skriven

Vilka mysiga bilder! Ni verkar ha haft det superhärligt! Dina inlägg får mig bara att vilja besöka London ännu mer, det verkar udnerbart :D

Svar: Det var najs! :D Åh gör det! London är amazeballs
Sandra

13 Ellen Gräntz:

skriven

Vilken magisk pub!
sv: Tack för dina inläggsidéer, sparar dem!

Svar: Den var najs! :D
Sandra

14 Dixi Wonderland:

skriven

Vilka härliga bilder och ställena där ni ätit på ser så mysiga ut :D

Svar: Ja de var riktigt trevliga! :D
Sandra

15 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Älskar pubbar med god öl och porrbelysning!

Ni verkar ha haft det riktugt bra :)

Svar: Det bästa som finns ju! Vi hade det bra :D
Sandra

16 Amanda:

skriven

Åh vad härligt ni verkar ha haft det! :D

Svar: Åh det var kul :D
Sandra

17 Sara Ekman:

skriven

Så härligt! :D

Svar: Verkligen! :D
Sandra

18 Louise:

skriven

Så mysigt!

Svar: :D
Sandra

19 Pauline Hurtig:

skriven

åh så härligt!

Svar: Åh det var det :D
Sandra

20 Susana:

skriven

London är en av mina favorit städer!

Svar: Åh min med! Jag älskar att bo här! :D
Sandra

21 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

Sista bilden: sååå jävla cool!

Joo, det kan vara skönt att slippa bildbombas haha, så det kanske var smart att fotohumöret inte var som högst då ^^ Blev ändå ganska många bilder på henne trots allt. Fin är hon!:D

Svar: Visst är det en fin vägg?!! Ja det blir ju en del bilder ändå, och i det nya inlägget blir ni textbombade istället haha. Hon är SÅ fin!! :D
Sandra

22 Ida:

skriven

Haha porrbelysning ;D

Svar: ;P
Sandra

Kommentera här: