BLAND DJUR OCH BARA ÖVERKROPPAR

 
 
Spännande rubrik? Många av er har säkert gissat att den här flodhästs-tandhygienisten (drömyrke?) var och såg The Legend of Tarzan igår! Och det var fett. Jag är till och med seriös. Tyckte att det var en rekorderlig äventyrsfilm.
 
VARNING! PYTTELITEN SPOILER: Men vad var grejen med den där scenen när han skulle förföra sin tjej med olika animala lockrop?? Var det bara jag eller kan det ha varit den mest obekväma romantiska scenen som någonsin spelats in? Jag och Fran höll på att skratta ihjäl oss för att den var så dålig!! Plus att jag måste erkänna att jag inte tycker att Margot Robbie är en jättebra skådis. Annars bra. END OF PYTTELITEN SPOILER
 
Ja, Alexander var lite hunkig också (och lång?? Eller har de typ CGIat hans längd?). Jag är ju inte jättesåld på bulkiga muskler men för er andra där ute som vill se en halvnaken Skarsgård (som inte är Stellan i Thorfilmen. Åh nej, nu känns det som att ni var på väg att föreställa er Alexander i enbart nudebyxor som i princip har målats på, och så gav jag er en förvirrad Stellan i vita gubbfillingar istället. SORRY) springa runt och slåss/svinga sig i lianer - så är denna film ett hett tips.  
 
Och apropå hett så kändes det som att jag var på en sån framtidsbiograf där sätena skakar och utsöndrar lukt för att maxa din bioupplevelse genom att manipulera olika sinnnen. För det var så himla varmt i biografen att jag kände mig transporterad till Kongo. <-- Hur fina miljöer var det inte förresten??
 
 
 
 
 
 
Men Sandra, vad hade du på dig (haha frågade ingen)? Gårdagens outfit kallade jag för "en geishas memoarer". Byxorna och toppen är från secondhand och mina örhängen har jag gjort själv. Obs! Jag namnger alltid mina outfits och jag är aldrig seriös. Bara så att ni vet.
 
 
 
 
Sen när vi kom hem låg jag och Niklas och diskuterade vad som orsakat Big Bang (ingen som vet). Men det var en sån himla lättnad alltså för det kändes som att ångesten släppte för första gången på flera dagar. Tydligen så är det som krävs lite bio och lite rymdsnack. Who would have guessed?
 
 
PUSS PÅ ER
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Celine:

skriven

Åh jag måste verkligen se den filmen!

Svar: Miljöerna var så vackra!!
Sandra

2 Linda:

skriven

ja och rakt ;)

Svar: :)
Sandra

3 Netti Starby:

skriven

Den där filmen måste jag bara se haha! Kram

Svar: Haha va kul att du blev sugen!
Sandra

4 Lovisa (wildisland):

skriven

Skönt att du mår lite bättre nu! :) Och du är säker på att det inte har något att göra med Skarsgårds magmuskler?? ;)

Svar: Hahaha asså jag kan ju inte säga säkert att det inte var därför :P
Sandra

5 Elin:

skriven

Den filmen verkar vara så bra! Måste se den :)

Svar: Den var rätt underhållande :D
Sandra

6 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Vilken vacker bild!

Men den där filmen måste se! Blev dödligt förälskad i honom i Vita lögner när jag var 13-14 jag såg honom sedan LIVE när jag gick i nian. Var på NRJ Radio awards och han kom ut på scenen. Ingen visste att han skulle dit men han var lyckan på hela kvällen! :-p

Svar: Tack :D Haha åh va härligt med tonårsförälskelser!! Du blir nog inte besviken på filmen i så fall haha!
Sandra

7 myrtillus.blogg.se:

skriven

haha, såg filmen igår och håller med i allt du säger typ! ;-) inte världsbäst men absolut sevärd och kul :-)

Svar: Asså scenen med lockropen <-- wtf??!! Hahaha
Sandra

8 Elin:

skriven

Åhh jag vill se Tarzan!!! :D

Din outfit vad ju superfin!

Svar: Va kul att du blev sugen!! Men tack, va glad jag blir :D
Sandra

9 AMANDA:

skriven

Den måste jag se!

Svar: Kul att du blev taggad! :D
Sandra

10 natalia:

skriven

Får kolla på den :D

Svar: :D
Sandra

11 Amanda Forsman:

skriven

Såg också den häromdagen :)

Svar: Ja va kul! Tyckte du om den?
Sandra

12 Jennilie:

skriven

Svar; Tack så mycket Sandra, vad kul att du gillar min outfit! :) Själv tycker jag att färgerna var rätt fina ihop, blush, brun och guld.
Hihi tack! Jag älskar mina fräknar på sommaren, men på vintern synns de knappt..

Svar: Fräknar är ju så himla fint!! :D
Sandra

13 MALIN:

skriven

Denna vill jag såååå gärna se! Kram

Svar: Åh va kul! Gör det ;P
Sandra

14 Yohanna af Skovde:

skriven

Måste ju spana in Tarzan nu!

Svar: haha va kul att du blev sugen!! :D
Sandra

15 Amanda:

skriven

Åh vill se den! :D

Svar: Va kul att du blev taggad :D
Sandra

16 Tilda Barkselius:

skriven

Vill så gärna se den!

Svar: :D
Sandra

17 trisiaa:

skriven

Åhh jag måste också se Tarzan snart!! Vad roligt att du gillade den :D

Svar: Åh gör det :D
Sandra

18 Martina:

skriven

Vilken härlig outfit! Och så skönt att du mår bättre :D Tarzan verkar riktigt bra, måste nog ta mig iväg och se den!!

Svar: Åh tack :D Den är nog rätt bra om du gillar äventyrsfilm :D
Sandra

19 SKRIVDIVAN :

skriven

Kul å höra att du gillade Tarzan, är sugen på att se den men är alltid lite skeptisk till sådana filmer ifall de snygga och coola effekterna ska "ta över" en bra story!

Svar: Haha för att vara helt ärlig så var dialogen lite dålig ibland. Jag älskar dessutom äventyrsfilmer, så om äventyr inte är din smak så finns det en risk att den faller platt! Men Christoph Waltz är som vanligt helt fantastisk! Och jag älskar Samuel L Jackson!
Sandra

Kommentera här: