DET BÄSTA

 
 
 
Hej darlings! Jag har verkligen megaångest idag så det får bli en simpel lista! 
 
 
 
Bästa just nu: BODIL och hennes fluffiga tassar och hennes allt! 
 
 
 
Bästa maträtten: Pasta! Pasta med vad som, jag bryr mig inte bara det är PASTA. Eller typ grillad majskolv? Är så sjukt sugen på grillad majskolv.
 
Bästa serien: Just nu? Lätt Preacher!! Rätt blodig dock så varning if that ain't your thing. 
 
Bästa gifen: HAHA kolla bara på dessa bilder som jag tog 2008 på mina bästa!! Så roliga och så töntiga <3<3<3<3 Hur bra har inte jag det med sådana STJÄRNOR i mitt liv!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eller den här pga KATT:
 
 
 
 
Bästa filmen: Ojojoj! Sett så många bra filmer!! Kan langa ett tips på en film som många missat: Away we go
 
Bästa låten: Har ju precis svarat på denna men kanske White Foxes med Susanne (orkar inte skriva in efternamnet pga har ingen aning om hur jag gör ett sånt o med ett streck igenom, vi är inte på first name basis eller nåt). 
 
Bästa drycken: KAFFE = livets nektar. 
 
Bästa stället: HOGWARTS naturligtvis!! 
 
 
 
Bästa ordet: Just nu är det "rövhattar". Och hur konstigt ord är inte majskolv??!!
 
Bästa grej: Att dricka kaffe med min världspingla Sandra (jag syftar inte på mig själv nu asså utan på min bff som också råkar heta Sandra <-- coincidence, I think not).
 
 
 
Eller att gå på konsert med samma BABE.
 
 
 
Bästa årstiden: Hade sagt sommar om det inte var så att det är värmebölja i London just nu vilket gör att jag inte längre är en människa - utan snarare en PÖL.
 
 
 
Vad är era bästa grejer? Vill verkligen veta pga ledsen haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linnea Aurora:

skriven

Mina favoritsaker i denna stund är 1: konceptet kattpass <3<3<3<3 och 2: "Kör sakta för lekande barn"-skyltar. vet ej varför men får en så SJUKT bra vibe av dem????

Svar: Jag har ett kattpass till Bodil för att hon flyttade utomlands med oss och så himla surrealistisk grej? Veterinären ba: "Och sen kan ni ju klistra in en bild om ni vill." <-- Kändes som att jag lika gärna kunde rita en katt och klistra in??! Hur sjukt?? Har ingen relation med vägskyltar dock, tror att jag förtränger deras existens för att jag inte vill möta verkligheten som körkortslös. Men bra pepp: 10 av 10
Sandra

2 Vanessa:

skriven

åt världens godaste pasta häromdagen

Svar: Låter himmelskt! Vad var det för recept?
Sandra

3 Amanda Forsman:

skriven

Hihi så söt katt :)

Svar: Asså genialisk gif?!
Sandra

4 Sara Ekman:

skriven

Haha banankatten :D :D

Svar: Visst är den bra? :D
Sandra

5 ISA:

skriven

AHAHA katt-gifen!! och katt-tassen!! börjar jag bli en crazy catlady måntro?! :O

Svar: Haha visst är de så <3<3!! YES! Join the dark side Isa, we have cookies!
Sandra

6 linah:

skriven

vilka söta små tassar!!:D

Svar: Åh ja!! :D
Sandra

7 Netti Starby:

skriven

Jag älskar också pasta och kaffe :-D Kram

Svar: Det bästa ju :D
Sandra

8 Yohanna af Skovde:

skriven

Grillad majskolv! MHM!

Min bästa grej: Att sitta ner och andas och ta det lugnt. Bara liksom titta. Gör det alldeles för sällan.

Svar: Så gott!! Det är ett jättebra tips!! Tror att vi alla gör detta alldeles för sällan!
Sandra

9 Lovisa (wildisland):

skriven

När jag mår lite dåligt så brukar jag gå in här: http://whatshouldwecallme.tumblr.com/ Tumblr löser inte alla världens problem men kan åtminstone få en att dra på smilbanden lite. Hoppas att du mår bättre snart <3

Svar: Men HAHA älskar denna sida!! Kändes som att vara inne där var det enda jag använde internet till för några år sen (okej smått överdrivet)! Vilka buddies det kändes som att vi blev nu (eller ja, iaf i mina ögon :P)
Sandra

10 Gabriella :

skriven

Åh så roliga gift, älskar de med studsmattan!!

Svar: Haha va kul! Det var verkligen 8 år sen jag tog de bilderna haha
Sandra

11 Amanda:

skriven

Tassarna är sååå söta!

Svar: Mitt hjärta smälter haha!
Sandra

12 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Jobbigt med ångest :(. Men du listan var rolig! Älskade katterna :D

Svar: Ja! Men va kul att du gillade den!! :D
Sandra

13 Dixi Wonderland:

skriven

Hoppas att du får en bättre dag imorgon :)

Svar: Tack! Det känns verkligen som en bättre dag idag! :D
Sandra

14 Martina:

skriven

Åh vilken härlig lista, jättefin! :D

Svar: Men kul att du tyckte det :D
Sandra

15 MALIN:

skriven

Vilken härlig lista! Kul att läsa :) Kram

Svar: Kul att du tyckte det :D
Sandra

16 Kashayas :

skriven

Gott med majskolv

17 Kashayas :

skriven

Gott med majskolv

Svar: Ja så gott!!
Sandra

18 Caroline:

skriven

Vilken rolig lista! Håller med dig om att kattassar är de bästa (sååå gosigt) och pasta :D mums!

Svar: Pasta och katt-tassar = bäst!! :D
Sandra

19 Bambi:

skriven

Bästa GIFSEN ever!! :) håller med dig om Hogwarts och bästa felsägningen från mig är nog att jag sa Majskorv när jag var yngre. Tog ett tag innan jag fattade att jag sa fel.

Svar: Hur bra är inte en katt i apkostym = bästa jag sett!! Och HAHA majskorv!!!
Sandra

20 Linda Ph:

skriven

Åhh måste hålla med dig om pasta!!! Hur kan det fortfarande vara så gott när man äter det så mycket??? <3

Svar: Tack! De är från H&M och på rea just nu. ;)

Svar: Vet ej?! Tröttnar aldrig!! :D
Sandra

21 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

ÄLSKAR VÄRMEBÖLJA! Alla hatar det och jag njuter i det, till och med i Thailand älskade jag det :P :P

sv: Ja, det blir nog blont, det är alltid det jag kommer tillbaka till efter varje annan färg ^^

Svar: WHAT??! Hur kan du gilla att va en PÖL?! Eller svettas du inte?! Avis iaf på dina värmehanterings-skills!
Sandra

22 Linda:

skriven

Bästa årstiden är sommar, bästa maträtt är Tacos, bästa serie är Bigbang theory just nu iaf :)
Hoppas du känner dig på lite bättre humör snart kramar till dig <3

Svar: Kul att höra :D Ja det känns mycket bättre idag, tack <3
Sandra

23 Elin:

skriven

Hoppas ångesten bättrar sig! <3 inge kul alls med ångest...känns som att den aldrig ska gå över när den väl kommit!

Kul lista :)

Svar: Hatar ångest haha! Men det känns mycket bättre idag! Kul att du gillade den!!
Sandra

24 T e r e s e F l i n t h:

skriven

Men vilken gullig mise!

sv: Tack finisen!
Kram

Svar: :D
Sandra

25 Pauline Hurtig:

skriven

älskar kattassar!

Svar: Åh jag med! :D
Sandra

26 mammatillmirakel.blogg.se:

skriven

Hogwarts <3

Svar: JA <3
Sandra

27 ♀ Sara Ben's ♀ :

skriven

alltså majskolv?:o Shit vad länge sedan jag åt det. Asså hade typ glömt att det fanns xD Fan, nu kommer jag hålla på och bli sugen på det :( angående bästa ord ... joo, majskolv låter skitkonstigt haha. Som liten trodde jag det hette majskorv xD

Btw, tråkigt att höra om megaångesten. Ångest suger. Nu är inlägget från förut så jag antar att du inte har ångest längre, men hoppas iaf att ångesten snabbt försvann

Svar: Haha jag har ingen grill så jag kan inte äta det!!! Kommer vara sugen i all evighet ju!! Hoppas att du får möjlighet att äta det snart!! Ja, så tråkigt med ångest, typiskt dåligt :P Men nu är det bättre! <3
Sandra

28 Ellen Gräntz:

skriven

Vill gosa med de fluffiga tassarna <3
Min bästa mat just nu är... Egentligen inte alls (vego)tacos, men det får bli det just nu i alla fall för jag har planerat i ett halvt dygn att jag och den ovetandes pojkvännen ska käka tacos imorgon. Längtar så pga hungrig redan

Svar: Älskar fluffiga tassar! :D Haha låter awesome! Så gott ju!
Sandra

Kommentera här: