DAGENS STILIKON: 70TALS CHER

 
 
Det känns alltid som att trender är något som brukar komma tillbaka. Just nu tycker jag att mycket som är trendigt ser ut som det Cher hade på sig på 70talet. Hon är ju en megababe så vi kan ju passa på och titta lite på gamla bilder.
 
 
 
Asså fatta att gifta sig eller ta studenten i denna klänning?! För mig är den helt perfekt! Spetsdetaljerna och trumpetärmar <-- jag ryser av hur snyggt det är! 
 
 
 
Skitsnygga jumpsuits som jag nog inte hade vågat ha på mig pga urringning till naveln, men hon bar ju upp dessa med bravur.
 
 
 
 
Kragen + knappen var så himla fint tycker jag!
 
 
 
Det känns som att om denna klänning inte hade haft fjäderdetaljerna hade den sett ut som exakt allt på röda mattan just nu?!
 
 
 
Och till sist denna klänning i metallic med polokrage! Älskar den, men är inte jätteförtjust i frisyren.
 
 
Hade ni någon favorit?
 
PUSS PÅ ER!
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Jättefina och det är verkligen kul att kolla på mode från förr som har återkommit! :-D Kramis

Svar: Visst är det! :D
Sandra

2 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

skriven

Jättefint! :)

Svar: :D
Sandra

3 Elin:

skriven

Åh så fina bilder! <3

Svar: Hon är så snygg!
Sandra

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Hon är sååååå sexig. Men sexigast är hon i Witches of Eastwick ;) Så snuskigt bra film dessutom!

Svar: Haha jag har inte sett den filmen på hur länge som helst! Kommer mest ihåg att jag tyckte att Jack Nicholson var slemmig haha! Kanske dags att se om den!
Sandra

5 Tilda Barkselius:

skriven

Det var en hel del sjukt snygga plagg!

Svar: Visst var det?!
Sandra

6 sandra:

skriven

men ja åh cher!

Svar: Så himla snygg!
Sandra

7 Sabina:

skriven

Åh jag älskar den svarta med snörningen! Önskar jag hade mod för en sån :P

Svar: Jag med! :D
Sandra

8 Yohanna af Skovde:

skriven

Så är jag INTE van att se Cher! O_O Ruskigt snygg! Tycker att fjädefäklänningen var awesome!

Svar: Hon är en världspingla!
Sandra

9 MALIN:

skriven

Vilken inspirationskälla! Så läcker! Kram

Svar: Så snygg!
Sandra

10 N:

skriven

Härlig inspo verkligen :D

Svar: :D
Sandra

11 Sara Ekman:

skriven

Så jädra cool!

Svar: Visst är hon!
Sandra

12 Zyllah:

skriven

Jag älskar jumpsuiten!!! <3

Svar: Så snygg!
Sandra

13 carolines:

skriven

Den på första bilden såg fin ut! =)

Svar: Det var min favorit!
Sandra

14 Emma Broberg :

skriven

Älskar jumpsuits!

Svar: Jag med! :D
Sandra

15 Julia Johansson:

skriven

Men såå galet snygg!

Svar: Visst är hon!
Sandra

16 Släpp taget. följ flödet:

skriven

SÅ sjuuukt snygg kvinna! Hon klär ju i allt! :P

Svar: Eller hur?! :D
Sandra

17 Kattis:

skriven

Första klänningen hands down säger jag!:P rätt skoj att se hur mycket vi faktiskt "återvinner" mode!

Svar: Det var min favorit också! Det tycker jag med, så roligt att trender kommer och går sådär!
Sandra

18 Amina:

skriven

Åh fjäderklänningen helt klart! Så fin! Det är verkligen roligt som Kattis nämner ovan hur vi återvinner mode... Tänk att jag nu går och tänker på mina jeans med lite rosapplikation och glitterstenar på höger lår som att de ändå var rätt snygga... För tio år sedan så hade jag sagt; det kommer jag ALDRIG I LIVET ha på mig igen...

Svar: Urtjusig! Ja visst är det?! Haha hade aldrig sådana jeans men dom låter helt fabulösa!
Sandra

19 Martina:

skriven

Så himla snygg hon är!! Älskar den första klänningen, kan se mig bo i den under sommaren!

Svar: Asså jag med! Drömklänning ju
Sandra

20 Linnea Aurora:

skriven

JÄKLIGT cool!!

Svar: Visst är hon?!
Sandra

Kommentera här: