DOMEDAGEN ÄR HÄR

 
En random jättegammal bild på mig som jag hittade på Niklas dator och kände mig tvungen att lägga upp för att inte förstöra bloglovin-flödet (I'm obsessive like that)
 
 
 
Clickbait rubrik? Nej faktiskt inte (okej, kanske omedvetet), jag har varit med om det absolut värsta en modern människa kan vara med om (<-- obs skämt).
 
MIN DATOR HAR PAJAT.
 
 
 
(asså kan vi ta en paus ifrån detta krissituations-meddelande och uppskatta hur smaskig Daryl är? Daryl you lil' pumpkin patch, all delicious and mouthwatering with your caretaking skills and your big bice........smile. Och CAROL <-- hur bra?!?!?!?! Carol är min och Niklas favoritkaraktär pga SÅ AWESOME!!!!!)
 
 
Okej, åter till hur synd det är om mig! Förra gången detta hände så förlorade jag typ fem ofärdiga noveller. Jag sörjde på riktigt detta i typ två månader. Efter det så var jag iaf smart nog att flytta min "bok" till dropbox. Där allt låg från början iofs, men sen var jag tvungen att tömma den för att min plats "gick ut" (det var tydligen någon kampanj eller nåt). Så massor av mina grejer försvann och det är Dropbox fel alltihop! Tack Dropbox för att du förstörde mitt liv (obs skämt).
 
Sen spenderade jag tio minuter på att försöka bryta mig in på Niklas dator (han har ett megakrångligt lösenord som han har berättat för mig cirka 100 ggr och jag kan ändå inte komma ihåg det för att det är så krångligt <--!!!) sen kom jag in och kände mig mycket skillad. Varpå jag inser att han ju har engelskt tangentbord pga att han är ett stort frågetecken. Men jag löste det också. Nu har jag dessutom lyckats ändra hans skrivbordsbakgrund. Oops.
 
DET ÄR SÅ KONSTIGT ATT VARA PÅ NÅGON ANNANS DATOR.
 
 
Annars då? Vi var på bio och såg doctor strange igår och det var en kille som winkade/skrattade åt mig. Ja ba: you wot m8? (nä hallå jag sa ingenting) och blev mycket förvirrad över detta. Tills jag kom på att jag hade rosa ögonbryn och att han antagligen tyckte att det var roligt/spexigt. 
 
 
 
PUSS PÅ ER! 
 
 
  

Kommentarer:

1 Miranda Åhl:

skriven

Har en veckans blogg tävling, var gärna med och delta. :)
Kram!

2 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Åh nej vad typiskt med datorn 😩

Svar: SÅ jobbigt!
Sandra

3 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Svar; tusen tack 😍❄️

4 freja:

skriven

Daryl är min favoritkaraktär i TWD :D
Tråkigt att datorn gick sönder :(

Svar: Daryl <3<3<3!!! Ja verkligen!
Sandra

5 Netti Starby:

skriven

Haha vad roligt att du hade rosa ögonbryn och så mysigt med bio :-D Kramis

Svar: Åh det var supermysigt :D
Sandra

6 Martina:

skriven

Så tråkigt med datorn, hoppas att det löser sig snart!! Häftigt med rosa ögonbryn ju!

Svar: Ja så tråkigt!! Det enda positiva med att ha blonda ögonbryn är att det går att göra lite vad som helst med dom haha
Sandra

7 MALIN:

skriven

Åh nej.... Paniken när det tekniska slutar fungera! Kram

Svar: Eller hur?!?
Sandra

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

ÅÅÅH, hatar datortrassel. Jag har tack och lov alla mina böcker på one drive <3 <3

Har INGEN aning om vilka det här på gif:en är. NOLL aning..!?

Svar: Jag med, finns inget värre!! Så himla bra! Jag skulle flytta över mina till one drive när datorn pajade förr gången, det var så de försvann :( Hahaha det är ju från The Walking Dead!
Sandra

9 Gabriella :

skriven

Åh så tråkigt att den pajat!! :(

Svar: Verkligen!
Sandra

10 Julia Johansson:

skriven

Kul med gamla bilder :D

Svar: :)
Sandra

11 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Nej men usch så tråkigt och trist :(. Få saker som man blir så less på som datakrångel ju :(

Svar: Ja det var väldigt tråkigt!
Sandra

12 Christine's Stories:

skriven

Åh neej! Jag lider med dig. Förstår hela den där domedagsgrejen. Det suger när datorn pajar. Kan du laga den? Eller något? Och hallå! Noveller!! När får vi läsa dem här på bloggen? :)

Svar: Asså jag lider verkligen haha! Niklas är ju en typisk datadoktor så han håller på men det blir nog inte fixat förrän i helgen. Novellerna är ju typ det jag håller på med "på riktigt", men tyvärr skriver jag anonymt så de kommer inte hamna på bloggen. <3
Sandra

13 Tilda Barkselius:

skriven

Åh nej stackare, usch vet hur jobbigt det är när ens dator går sönder. Vi lyckades lösa det genom att plocka ur hårddisken ur datorn men det tog någon vecka innan det gick :/

Svar: Ja usch och fy va krångligt det är!! Bra att ni kunde få ut hårddisken!!
Sandra

14 Anonym:

skriven

Åh ja, Daryl är så braa! Men är orolig för honom just nu :'(
Älskar Carol också. She will fix everything, det är jag säker på, haha.

Och jag förstår hur du känner dig, för några år sen kraschade en hårddisk med 2 års bilder och dokument som jag aldrig får åter :( Nu sparar jag alla bilder på 2 hårddiskar och lägger dokument på dropbox jag med.

Svar: Men jag med, så himla knas just nu! Carol brukar ju vara den som styr upp situationen så vi kan ju hoppas på det :P!
Men fy va jobbigt!! Va bra att du laddar upp dina grejer nu, det är ju så viktigt men lätt att glömma!
Sandra

15 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Men nej vad tråkigt med datorn!!! Åh :(

Svar: Ja usch och fy!
Sandra

16 Kattis:

skriven

Oh nooo! Katastrof när en dator pajar...nu blev jag påmind av att jag har en del både foton och text som jag måste göra back-up på. Hoppas du kan återuppliva din dator dock!☺

Svar: Ja verkligen! Va bra att du kom på det! Ja, jag hoppas kunna få igång den i helgen men vissa grejer kommer nog att försvinna hur jag än gör.
Sandra

17 Sara Ekman:

skriven

Åh vad jobbigt!!

Svar: :(
Sandra

18 carolines:

skriven

Men vad mys med bio!!

Haha skönt att det löste sig iaf och att vi kom fram till vad problemet var! ;) Synd bara att din dator paja :( Hoppas den går att laga på nå vis!!

Svar: Mycket mysigt :D Ja, det hoppas jag med!
Sandra

19 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Du är så jäkla underbar! Haha. High five för rosa ögonbryn och grymt bra illustration av hur det faktiskt känns när datorn pajat. Typ så jag såg ut i helgen när min mobil la ner!

Svar: Men åh tillbaka-kaka på den! Usch och fy va jobbigt att din mobil slutade fungera!
Sandra

20 Anita:

skriven

Söt bild på dig :D

Svar: Tack :D
Sandra

21 Mina -:

skriven

Daryl är också min favoritkaraktär i TWD! :D

Svar: Daryl <3<3
Sandra

22 Linnea Aurora:

skriven

JA- håller helt med!! Det är en SJUKT konstig känsla att vara på någon annans dator?? Det känns inkräktande på exakt alla sätt även om en fått tillstånd att använda den!?

Svar: Ja! Men också spännande!
Sandra

Kommentera här: