INTO THE WILD

 
 
 
 
Åh gissa vad jag gjorde igår???? Jag var på bio och såg Fantastic Beasts and Where to Find Them! OMG!!!!!!!!! 
Asså jag DÖR va bra den var!!!! <-- officiell recension. 
 
 
Och apropå djur så tänkte jag lägga upp den sista delen från Susannes besök då vi gick ut i skogen (jisses vilken naturlig övergång det blev, smooth like pasta smothered in cream <-- obs skämt)! 
 
 
 
 
Jag såg mitt drömhus på vägen!
 
 
 
 
Innan vi gick in i parken (Hampstead Heath) så satte vi oss och tog en macka. 
 
 
 
 
På detta halvsunkiga fik (som iofs ser bättre ut på bilden haha). Mackan var sådär.
 
 
 
 
 
 
Susanne är ju växtpassionerad så hon berättade saker om träden och tog många bilder. 
 
 
 
 
Vi gick runt i skogen i typ tre timmar.
 
 
 
Det var så himla vackert!
 
 
 
 
 
 
SÅ HIMLA FIN <3<3<3 *gråtemojin*
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen gick vi på toa på Kenwood House (hahaha sant) innan vi begav oss hemåt. Och nu är mina sneakers täckta av lera, men det var det värt.
 
 
 
 
Om ni är nyfikna på vad vi annars hittade på så finns det: del 1 och del 2
 
PUSS PÅ ER!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Celine:

skriven

Åh vill också se den!

Svar: Den var SÅ bra! :D
Tantsandra

2 Netti Starby:

skriven

Vilken vacker skog och kul med bio! :-D Kramis

Svar: Ja så kul! :D
Tantsandra

3 Julia Johansson:

skriven

Alltså jag bara måste se den!! Fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :D
Tantsandra

4 Elin:

skriven

Åh ska se den snart också! Jättefina bilder <3

Svar: Kul, hoppas att du gillar den! Tackar :D
Tantsandra

5 Emma Grann Fotografi:

skriven

Så mysiga bilder!

Svar: Tack :D
Tantsandra

6 Sanna:

skriven

wow, vad vackert!!!

Svar: Visst var det fint!? :D
Tantsandra

7 Therese:

skriven

Hösten har så fina färger, love it! :D

Svar: Ja, så vackert med all färg! :D
Tantsandra

8 Boel:

skriven

Super fina bilder!

Såg filmen i söndags, såååå gryyyymt braaaa.
Dör lite inombords när jag tänker på den haha :D

Svar: Tack! Åh jag med!! :D
Tantsandra

9 Yohanna af Skovde:

skriven

Vad FIN höst/vinter ni har! Kommer det snö någongång?

Svar: Åh det tycker jag med :D Nä inte förra året iaf!
Tantsandra

10 Amina:

skriven

Hihi gose vilken härlig vän du har som kan saker och växtligheten :) hihi. Vet inte vad Kenwood house är men det lär ha en fin toalett? En gång gick mina föräldrar in på grans hotell och gick på toa. Bäst. Vi brukar hålla oss till NK :p

11 Amina:

skriven

Hihi gose vilken härlig vän du har som kan saker och växtligheten :) hihi. Vet inte vad Kenwood house är men det lär ha en fin toalett? En gång gick mina föräldrar in på grans hotell och gick på toa. Bäst. Vi brukar hålla oss till NK :p

Svar: Ja! Hon är bäst! Haha den var så där faktiskt, vi gick liksom aldrig in utan gick in på den offentliga parktoaletten som ligger i byggnaden men har en dörr utåt. Men för att vara parktoalett var den riktigt bra!
Tantsandra

12 Zyllah:

skriven

Åh, Fantastic beasts and where to find them är verkligen en såååå bra film!! <3

Svar: Eller hur??! :D
Tantsandra

13 Gabriella :

skriven

Åh så roligt med bio!!

Svar: Det var det :D
Tantsandra

14 Martina:

skriven

Åh, måste se Fantastic Beasts! Skogen ser helt underbar ut, huset likaså.

Svar: Åh den var såååå bra :P
Tantsandra

15 Nathalie Tegelstam:

skriven

Underbara bilder, ser såå härligt ut!

Svar: Åh tack :D
Tantsandra

16 Moa:

skriven

jättefina bilder!!

Svar: Tack :D
Tantsandra

17 Veronica Möller:

skriven

Vilka mysiga bilder! :) Kraaam ♡

Svar: Tack :D
Tantsandra

18 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Kenwood house är nu mitt drömhus. Tänk, vi kommer bo värsta nära, när jag köper det ;)

Svar: Hahaha gör det snälla!! Hade ju varit så episkt!!
Tantsandra

19 Hanna:

skriven

Kul med bio! .-)

Svar: Ja! :D
Tantsandra

20 Camilla Å:

skriven

Åh jag är lite sugen på ett biobesök jag med. Känns som en typiskt bra biofilm! Har dessutom två biobiljetter men lite svårt för att hitta nån som nappar på HP-tema...................(!?)

Svar: VA?! Vad har du för kompisar egentligen :P
Tantsandra

21 Emma Broberg :

skriven

Åh, vill också se den!! Får dra med mig en vän på bio snart :)

Svar: Åh gör det den var sååååå bra!! :P
Tantsandra

22 freja:

skriven

Nu blev jag avundsjuk, har inte hunnit se den filmen än :(

Svar: Åh men snart kanske? :D
Tantsandra

23 Sara Ekman:

skriven

Åååh måste se den filmen när jag kommer hem!! :)

Svar: Åh den var SÅ bra!!! :D
Tantsandra

24 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Åhh! Jag vill också seee den!

Svar: Gör det! SÅ bra! :D
Tantsandra

25 Ellen Gräntz:

skriven

Måste gå på bio och se den jag med!

Svar: Gör det! :D
Tantsandra

26 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Helt klart godkänd recension av filmen!

Svar: Haha :D
Tantsandra

Kommentera här: