TORSDAGSBLUES

 
 
 
 
Idag är himlen så där kritvit som den ofta är i England. Visste ni förresten att "Halv åtta hos mig" är helt bananas i England? Tittade ofta på det programmet med min kompis Antonio på hostelet och vi gapskrattade åt allt. Dels kan de inte laga mat (många bjöd på typ vaniljsås och inget annat som efterrätt!? Det var inte ens hemmagjord vaniljsås!) och dels bråkar de och skriker. Nä tack, säger jag. Då är den svenska versionen av programmet mycket bättre (så mycket bättre höhöhöhö). 
 
Har inget tema idag, kanske för att jag känner mig lite låg fast ändå inte liksom. Tänkte lägga upp några random snapshots ifrån Susanne-besöket iaf. 
 
 
 
 
 
 Niklas asså <3
 
 
 
 
 
 
HAHAHAHAHA gissa vad som precis hände? Satt och gjorde denna svan-gif because of reasons I don't fully understand myself, jag antar att gif-görandet är min hobby numera, när jag tittar upp och inser att det HÄNGER EN MAN I TRÄDET UTANFÖR. Obsa att trädet är jättenära fönstret så att han måste ha sett exakt varenda liten por på mig och jag hade inte ens borstat håret. Wooooooot (tänkte jag, och kanske även ni), hur länge har han hängt där???!!! Asså han hänger inte där utan anledning, utan är där för att kapa av grenar men jag blir helt förskräckt och ba: vad har jag gjort medans han har hängt där? Ps. nyss sjöng han "the bird is the word" också. Ändå sköning?
 
 
 
 
 
 Vi gick iaf igenom Hyde Park härom dagen för att vi skulle till (hör och häpna) Primark.
 
 
 
 
Såg en gubbe som var rätt fin. 
 
 
 
 
 Och hamnade här innan vi gick in på affären, vilket följdes av en timme fylld av hetsande turister, kvav luft, trånga gångar och en vilsen Niklas (ni kanske kan gissa er till att primark inte är min favoritplats på jorden direkt). Men! Niklas behövde nya strumpor, jag behövde nya strumpbyxor och Sussen behövde nya pyjamasbyxor. Och detta lyckades vi med iaf. Så det var ju bra. 
 
 
 
 
 
PS. HAHAHAHA nu tappade mannen i trädet ner en gren på någon därunder!!!! WTF????  
 
 
 
PUSS PÅ ER! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Hade fått panik om någon hade dykt upp sådär utanför fönstret :|

Svar: Haha asså jag fick typ panik!
Sandra

2 Netti Starby:

skriven

Usch vad otäckt att han hängde där och jag hade blivit livrädd :-D Kramis

Svar: Haha asså jag blev helt förskräckt först!
Sandra

3 Tilda Barkselius:

skriven

Hahha mannen i trädet är ju bara för underbar, förstår att det måste kommit som en enorm chock innan du förstod vem han var :)

Svar: Jag sprang därifrån först för att jag blev så förvånad hahaha!
Sandra

4 eva linah:

skriven

hahah tappat en gren på någon?!

Svar: Så sjukt!
Sandra

5 Zyllah:

skriven

Nejmen vad härligt det ser ut. Det mest konstiga jag varit med om genom fönstret är nog när någon i familjen kommer hem mitt i natten och inte har nycklar så att de knackar på mitt fönster eftersom att jag bor på nedervåningen. Man får lite halvt panik i tre sekunder, sen mest irriterad för att de störde ens skönhetssömn. <3

Svar: Men åh jag hade blivit så himla rädd om någon knackade på mitt fönster! Haha!
Sandra

6 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Det ser och låter härligt! Halv åtta hos mig var roligt när det var den där gubben som kommenterade (alltså här i svea rike), men nu när det är en tjej så är det skittråkigt.

Svar: Haha va synd!!
Sandra

7 Släpp taget. följ flödet:

skriven

hahaha hur gick det för han som fick grenen på sig då ? *asg*

Svar: Haha han överlevde! De snackade ett tag om det och mannen i trädet ba: Jag siktade där men visste inte att du skulle stå där <--?!?! hahahahaha
Sandra

8 Yohanna af Skovde:

skriven

Jag hade i och för sig inget bangat pulversås till middag och efterätt x)

Svar: Hahaha asså vaniljsås i all ära men till middag?? Galning :P
Sandra

9 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Jag skulle också sjunga den om jag hängde i ett träd :P

Svar: Haha det var ju jättekul!
Sandra

10 Gabriella :

skriven

Haha jag förstår vekrligen att det blev en chock!!

Svar: :P
Sandra

11 Anita:

skriven

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
Sandra

12 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Haha men åh, nu blev jag ju genast sugen på att kika in Halv åtta hos mig i England ;)

Svar: Haha gör det! :D
Sandra

13 Bambi:

skriven

hahah holy crap. Hade jag sett en man utanför mitt fönster så hade jag kissat ner mig. Spelar ingen roll om han beskar trädet... hade inte hunnit registrera det innan jag skrikit lungorna ur mig. :O

Svar: Haha min första reaktion var att springa därifrån in till köket! Men sen lyckades jag lugna ner mig!
Sandra

14 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Hahaha mannen i trädet! Han låter som en riktig lirare ;D. Härlig svan-gif <3 Kram

Svar: Det var han nog :P Tack så mycket, betyder mycket för mig ;D <3
Sandra

15 Ida Lindborg ♡:

skriven

vilka mysiga och härliga bilder!

Svar: Tack :D
Sandra

16 Alexandra:

skriven

Har Niklas klippt sig?! Fiin <3

Svar: Haha jag klippte honom och så råkade det bli lite kort. Men är typ nykär pga så söt? hahaha
Sandra

17 Martina:

skriven

Vilka superfina bilder!!

Blev riktigt sugen på att se engelska" Halv åtta hos mig", låter som ett enda stort kaos!

Svar: Åh tack <3 Haha se det!
Sandra

18 Sabina:

skriven

Jag har aldrig tittat på Halv 8 hos mig men gillar inte introlåten så det bådar inte gott! Uppskattade dock ditt Så mycket bättre skämt orimligt mycket haha!

Åh hatar när människor plötsligt är utanför fönstret och man måste undra vad de sett. Vår fastighetsskötare kan minsann smyga sig på och helt plötsligt står han där utanför och krattar löv och jag undrar om jag har hunnit riva bort några tånaglar under tiden.

Svar: Haha nä då är det kanske svårt! Tack så mycket, det känns bra att någon uppskattar min dåliga humor :P Men så läskigt ju!! Värsta smygaren
Sandra

19 Linnea Aurora:

skriven

Alltså JA, halv åtta hos mig här är SJUKT, extremt mycket drama jämt!?

Svar: Jag blir typ megastressad av det haha!
Sandra

Kommentera här: