BLOGGEN ÅTERUPPSTÅR

 
 
 
..............och tre veckor senare dyker den här pajasen upp igen. Jag vet inte hur ni (eller hur jag själv) känner om det haha. 
 
 
Vad hände då? Asså jag tror att jag har skrivit det till någon/några i kommentarfältet men det är inte jättedramatiskt. Min katt blev sjuk, och sen blev hon bättre och sen sämre igen. Så vi har hållt på med det, gått till vetrinären och sånt ni vet. Och det kanske låter töntigt men min katt är ju det viktigaste i mitt liv så det har gått sådär med min psykiska hälsa. Men jag tror att det är okej nu, hon ska behandlas ett tag till så vi är inte helt ute ur skogen än (<-- medveten svengelska). Jag vill helst inte prata om det mer än så. 
 
 
 
 
 
 
 
Annars då? Det har faktiskt hänt en del, men jag tänkte börja med en ganska lättsam/dum uppdatering. Jag åt en SJUKT god mango häromdagen. Varför äter jag inte mango varje dag?! Det kan jag faktiskt svara på själv: för att det är dyrt. Hade jag varit miljonär så hade jag självfallet badat i mango. Vad skulle en annars ha pengar till?
 
 
 
Här är den skyldige bäst-smakaren. Mango. Mmmmmmmmmm (dreglar)
 
 
 
 
 
Sen har jag också köpt och ätit en paprika som såg tecknad ut. Ni hör ju vilket händelserikt liv. 
 
 
 
Vad har ni haft för er? 
 
PUSS 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Vad kul att du är tillbaka och skönt att kissen mår bättre! Kramis

Svar: Men åh tack så mycket!
Sandra

2 Kajsa:

skriven

<3

Svar: <3
Sandra

3 Sabina:

skriven

Ja mango är så gott! Men en dyr förrädarfrukt! Ibland kan man tro att man fått hem en bra också är den nästan rutten inuti :(

Svar: Men eller hur! Typ som avokado!
Sandra

4 Johanna Utterberg:

skriven

Vad roligt att du är tillbaka och vad bra att din katt mår bättre nu!

Svar: Tack, va glad jag blir!
Sandra

5 Johan:

skriven

Kul att höra från dig igen, Sandra! :)

Klart man mår dåligt när kissen mår dåligt, den blir ju liksom som en familjemedlem... Hoppas att allt går bra där!

SV: Det tror jag nog att du hade kunnat göra! Man ska utmana sig själv vetdu, så klart du skulle fixa det! :)


Svar: Tack! Det hoppas jag med!
Sandra

6 Kattis:

skriven

Var faktiskt in här tidigare idag och funderade på hur det gick för dig och jag hoppas verkligen att allt ska bli bra med Bodil. Jag har två egna små pälsbollar hemma så förstår fullt ut att det har tagit tid och energi när hon varit sjuk. Kul dock att ha dig tillbaka på bloggen igen!:)

Svar: Tack så mycket! Jag tror att det kommer att gå bra :)
Sandra

7 Frida:

skriven

Skönt att din katt mår bättre, förstår att du varit orolig. Härliga bilder verkligen :)

Svar: Ja verkligen! Tack så mycket :D
Sandra

8 Camilla Å:

skriven

Hahahh! Ja. Om ditt liv har bestått mest av mango och paprika (bortsett från kattisen :( ) så har mitt liv bestått mestadels av teknikstrul. Som du vet! Tackar som frågar!

P.s nu ska jag lämna in min iphone pga kass hemknapp = har min gamla mobil = har inga APPAR!!!!?????

Svar: Teknikstrul asså vilken skit det är! Inga appar?! Hur ska det gå!? :P
Sandra

9 MALIN:

skriven

Skönt att du är tillbaka, och att kissen mår bättre! Kram

Svar: Tack! :)
Sandra

10 Tilda Barkselius:

skriven

Åh så härligt att ha dig tillbaka, saknat dina inlägg :)

Svar: Men tack va glad jag blir!!
Sandra

11 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Hoppas det går bra! <3

Svar: Jag tror att det kommer att gå bra <3
Sandra

12 Christine's Stories:

skriven

Välkommen tillbaka! Har kikat in här ett par gånger men möttes bara av samma inlägg *mutter* Hehe, närå jag bara skojar. Tråkigt att höra om lilla katten. Inget kul när ens husdjur blir sjuka/skadade. Jag hoppas att allt går vägen och att hon snart kommer ut ur skogen :)

Mango är inte fel det inte! Jag brukar ha det i min morgonsmoothie (usch vad jag lät hurtig och sådär störigt nyttig nu men det är jag inte).

Kram <3

Svar: Tack så mycket! Jag tror att hon kommer ut ur skogen så småningom :P Haha typiskt hurtigt med morgonsmoothie! Mango = amazeballs
Sandra

13 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Förstår absolut <3 Min katt betyder också allt för mig. Skönt att hon mår bättre. Sjukt cool paprika och underbart med mango :D

Svar: Ja verkligen skönt! Haha visst var den cool?! <3
Sandra

14 Martina:

skriven

Så roligt att du är tillbaka! Tråkigt att höra om katten, hoppas att hon blir bra snart <3

Svar: Tack så mycket, va glad jag blir! Jag tror ändå att hon tillfrisknar! <3
Sandra

15 Sara Ekman:

skriven

Åh, lilla kissen då :( hade också blivit helt deprimerad om det var min lilla katt, hon är ju allt <3
och mango är ju det godaste!! mums!

Svar: Det har varit så jobbigt! Mango är verkligen supergott :)
Sandra

16 Tove Arvidsson:

skriven

Har veckans blogg vore kul om du ville delta :D
Ha en trevlig kväll!

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Åååh vad jag har saknat dig!!! Välkommen tillbaka, jag håller tummarna för katten. Min hund är hängig, och hon är 10,5 år så man vet ju aldrig...

Svar: Tack så mycket, va glad jag blir! Jag tror att hon kommer att bli frisk! Hoppas verkligen att du får behålla hunden i många år till!
Sandra

18 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Mango är så himla gott 😍

Svar: Eller hur?!
Sandra

19 Amina:

skriven

WOHO! You're back. Vad glad jag blir. Hoppas Bodil repar sig. De har ju nio liv de där så det är ju bra iaf.

Haha, du skulle bonda med min pappa - mangons beskyddare. Han kan inte gå förbi en mango utan att ta med sig den hem (alltså köpa den då, han är ingen tjyyyyv).

Svar: Och jag blir glad av denna kommentar <3! Hahaha Aminas pappa "Mangons beskyddare" <-- ändå ett episkt smeknamn
Sandra

Kommentera här: