ATT SPENDERA SITT LIV PÅ TOALETTEN

 
 
 
 
 
 
 
Ni kanske gissade vad som hände nu när jag försvann i några dagar (eller så gjorde ni inte det med tanke på att jag ofta försvinner i några dagar), men om ni inte spekulerat kring min frånvaro så kan jag meddela att jag suttit på toaletten i lidande. Som en idiot gick jag inte till läkaren (då det är dumt att äta antibiotika varje gång en har urinvägsinfektion) och sen var läkarmottagningen stängd på helgen. Ett typiskt dåligt beslut.
 
 
Så nu vet jag inte vad jag håller på med men jag tänker gå till läkaren imorgon iaf för att this amount of blood can't be normal. Jag tycker mycket synd om mig själv haha. 
 
 
 
 
 
 
 
Men nu ska jag baka födelsedagstårta till Niklas och sitta på toaletten lite till................för det har jag ju inte gjort enough to last me a lifetime. PUSS PÅ ER! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Kajsa:

skriven

Men fyyyy!!! Hoppas kroppen lägga av o krångla snart, urinis e fan sämst!!!

Svar: ELLER HUR!?! Hatar urinvägsinfektion men älskar dig!
Sandra

2 Tilda Barkselius:

skriven

Nej men stackare!! Hoppas du kan träffa en läkare på måndag!

Svar: Ja jag borde verkligen göra det men det kändes lite bättre idag!
Sandra

3 Martina:

skriven

Usch så jobbigt! Hoppas att det blir bättre snart <3

Svar: Det hoppas jag med! <3
Sandra

4 MALIN:

skriven

Men nej, stackare! Hoppas det blir bättre snart! Kram

Svar: Åh det hoppas jag med! Kram
Sandra

5 Sara Ekman:

skriven

fy vad jobbigt! :( :(

Svar: Ja usch och fy!
Sandra

6 Johanna Utterberg:

skriven

Men åh typiskt och ajajaj, låter inte alls bra! :( Bra att du går till läkaren imorgon!!

Svar: Ja verkligen typiskt :P
Sandra

7 Yohanna af Skovde:

skriven

Nä men stackarn! Fyy! Varför får man alltid sånt då det är helg och allt är stängt?

Svar: Dålig tajming asså!
Sandra

8 CAMILLAESI:

skriven

vad obehagligt :/ hoppas att det ordnar sig<3

Svar: Åh det hoppas jag med!
Sandra

9 Netti Starby:

skriven

Fy vad jobbigt du har det och hoppas du får hjälp snart. Kramis

Svar: Verkligen! Tack <3
Sandra

10 Christine's Stories:

skriven

Usch stackare! Jag lider verkligen med dig :( Hoppas att det snart går över!!

Här får du två roliga youtube-klipp som kanske piggar upp dig ;)

https://www.youtube.com/watch?v=JgQVj4iMm8Y
https://www.youtube.com/watch?v=wElbSFWgseA

Svar: Åh tack haha! Jag älskar mean tweets! Gick in och kollade på downton abbey-klippet igår, det var SÅ roligt!!!
Sandra

11 Mina -:

skriven

Krya krya!

Svar: tack så mycket!
Sandra

12 Linnea Aurora:

skriven

Men ÅH- krya på dig !!!! (Plus såg din tårta på insta- jäkligt snazzy!)

Svar: Tackar! Asså den var såååå god!
Sandra

13 Angelix:

skriven

Nej stackars dig!! Krya på dig!!

Svar: Tackar!
Sandra

14 Frida:

skriven

Nej men stackars dig, hoppas du känner dig bättre snart kram <3

Svar: Åh det hoppas jag med, tack <3
Sandra

15 Siri |Diabitfit|:

skriven

Nejmen så jobbigt! Hoppas det blir bättre snart!

Svar: Åh det hoppas jag med!
Sandra

16 Frida:

skriven

Men usch stackare, hatar att ha urinvägsinfektion, det känns ju så obehagligt. Hoppas du mår bättra snart, och att tårtan blir god :)

Svar: Asså fruktansvärt! Tack, det hoppas jag med! Den var amazing!
Sandra

17 Celine:

skriven

Nej vad jobbigt! Hoppas det blir bättre snart!

Svar: Tack, det hoppas jag med!
Sandra

18 Anonym:

skriven

Åh, drick en massa tranbärsjuice och citronvatten!

Svar: Will do!
Sandra

19 Camilla Å:

skriven

Blod? Va! Blod?! Hmm...

Svar: Asså lovar och svär!
Sandra

20 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Tycker så synd om dig! En stor kram och hoppas att du blir bättre snart

Svar: Tack så mycket!
Sandra

Kommentera här: