ETT ÅR NÄRMARE PENSIONEN

 
 
 
 
 
 
 Gissa vem som fyller år idag?! Ni gissade (kanske) rätt! Nämligen självaste Niklas "Kungen av Ungern" Grahl (obsa att han inte är kung av Ungern på riktigt, det lät bara kul <-- det gäller att vara övertydlig).
 
 
 
 
 
WOW such royalty, much beach.
 
 
 
Så idag ska jag laga lyxmiddag, korka upp vinet och kanske baka en kladdkaka (om vi har tillräckligt många ägg, vilket är tveksamt). I födelsedagspresent ska han få köpa dataspel på Steam med mitt bankkort. MEN VA?! Kanske ni tänker, samt "Varför skriver du vad han ska få i födelsedagspresent?". Ni kan vara lugna (om ni nu inte är det, vilket är tveksamt <-- andra tveksamma saken i detta inlägg), han brukar aldrig vara härinne och han vet dessutom om vad han ska få i present för så romantisk/spontan är jag. 
 
 
..................men jag har gjort en gif iaf. Girlfriend of the year-prispokalen står inte hemma hos oss, minst sagt. 
 
 
 
Men men, Niklas är inte en svår person att tillfredsställa. Han gillar att äta mat och spela datorspel eller programmera. Och att äta glass. Han äter glass typ varannan dag. Så jag är inte rädd för att han helt plötsligt skulle bli besviken för att jag inte köpt en jaguar (bilen eller djuret, ni får tolka det som ni vill). Men jag känner mig lite tråkig. 
 
 
Aja, det kommer säkert att bli amazeballs. 
 
 
 
Hoppas att ni har en bra vecka!
 
PUSS PÅ ER! 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Det blir ju en jättebra födelsedag för honom och ha det så mysigt tillsammans :-D Kram

Svar: Tackar! :D
Sandra

2 MALIN:

skriven

Grattis till honom! Hoppas han får en grym födelsedag! Kram

Svar: Det blev en bra dag ändå haha! :D
Sandra

3 Frida:

skriven

Hahaha Grattis till kungen av Ungern!
Nice, använder du bara nötter och mixar då eller har du i olja också? :)

Svar: Han bugar och bockar (inte på riktigt men det hade varit kul om han gjorde det). Jag brukar ha en skvätt rapsolja i!
Sandra

4 Johanna Utterberg:

skriven

Grattis till honom!! :D

Svar: Tack (antar jag att han hälsar :P)! :D
Sandra

5 Sabina:

skriven

Graaaattiiis :D

Vi är också lata med presenter här, det blir liksom så konstigt att köpa grejer till varandra när man bor ihop och har gemensam ekonomi, så vi brukar gå på bio eller köpa ett spela på steam som vi kan spela tillsammans ^_^

Svar: Men eller hur?! Vi brukar också passa på att gå på bio eller något som vi kan göra tillsammans. Men ibland önskar jag att jag kom på någon briljant present-idé!
Sandra

6 Lovisa:

skriven

Tycker det låter som en riktigt härlig födelsedag! Jag hade iaf blivit sjukt glad över den presenten!

Svar: Hahaha asså det blev lite kaos med matlagningen men jag lyckades rädda det ändå! Och kladdkakan var typ den godaste jag ätit?! Fattar inte hur jag lyckades!
Sandra

7 AMANDA:

skriven

Va kul, grattis till honom!

Svar: :D
Sandra

8 Queencee:

skriven

Grattis till honom, hoppas ni båda får en fin dag tillsammans :)

Ville även kika in och berätta att du är en av de elva jag nominerat till Liebster Award inne på min blogg och det skulle vara jättekul om du ville delta! Info och regler hittar du på min blogg i detta inlägg:

http://queenceee.blogg.se/2016/september/liebster-award.html#comment

Kram :D

Svar: Tackar! :D
Sandra

9 Frida:

skriven

Va kul, stort grattis till honom :) kram

Svar: Tack (antar jag att han hälsar!) :P
Sandra

10 Kattis:

skriven

Stort grattis till Niklas då och tycker middag och spel låter som en riktigt bra födelsedag!:D

Svar: Det blev rätt bra ändå :D
Sandra

11 N a t h a l i e:

skriven

Stort grattis!! :)

Svar: Det ska jag hälsa!
Sandra

12 Isabella Vallberg:

skriven

Grattis på födelsedagen! :D

Svar: Det ska jag hälsa honom!
Sandra

13 Tilda Barkselius:

skriven

Nämen grattis till honom!!
Amazeballs är ett av mina absoluta favoritord, underbart hahah :)

Svar: Han hälsar nog tack! Visst är det ett bra ord?! Så användbart!
Sandra

14 Amanda:

skriven

Funderar på att ge min pojkvän samma sak när han fyller år om 2 veckor ;)

Svar: Gör det! Det gick hem hos Niklas iaf :D
Sandra

15 Angelix:

skriven

Grattis till honom!! :-)))

Svar: Ska hälsa :D
Sandra

16 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Åh grattis till honom låter som han får en fin dag :)

Svar: Det var en fin dag! Han hälsar nog tack tror jag! :D
Sandra

17 Sara Ekman:

skriven

Åh, grattis :D Kladdis hade varit muuuums!

Svar: Asså det var typ den godaste kladdkakan jag ätit?! Fattar inte hur jag lyckades, tror att det var en slump!
Sandra

18 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Stort grattis i efterskott till honom! :)

Svar: Det ska jag hälsa! :D
Sandra

19 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Haha vilket underbart inlägg! Stort grattis till honom :D

Svar: Va kul att du tyckte det! Jag ska hälsa! :D
Sandra

20 Caroline:

skriven

Grattis till honom! :)

Svar: Ska hälsa! :D
Sandra

21 Jasmine:

skriven

Haha, vilken uppmuntran "ett år närmare pensionen"

Svar: Haha pensionen är ju lifegoals!
Sandra

22 Celine:

skriven

Grattis till honom! :)

Svar: Det ska jag hälsa! :D
Sandra

23 Yohanna af Skovde:

skriven

Nämen! Grattis!
Jag relaterar till 100% när det gäller att ha kvar gamla trosor tills de knappt håller. Men fan så sköna de är, 365 tvättar senare och ett par år på nacken!

Svar: Jag ska hälsa! :D Haha ja eller hur?! Och det finns ju roligare saker att lägga pengar på!
Sandra

24 Prietha:

skriven

Fanns det fler glassmaker som var laktosfria skulle jag definitivt äta en pytte varannan dag, älskar glass!

Svar: Åh jag är också laktosintolerant!! Tycker att TofuLines vaniljglass är godast!
Sandra

25 Linnea Aurora:

skriven

Hahah "WOW such royalty, much beach" :)))))) Och grattis till Niklas! :)

Svar: :P:p:ppp:P
Sandra

26 Julia Persson:

skriven

Åh va kul, grattis till Niklas!

Svar: Det ska jag hälsa! :D
Sandra

27 Martina:

skriven

Så kul! Grattis i efterskott till honom :D

Svar: Han hälsar tack :D
Sandra

Kommentera här: