Sjuka saker och annat sjukt

 
 
 
 
 
 
Här sitter jag som en liten gräsänkling medan Niklas är och skriver kontrakt för sitt nya jobb i London. Sjuka saker tänker ni? Ja, sjuka saker svarar jag.
 
En annan liten nyhet är att jag sökt jobb som skådespelare. Bilden ovan är min CV-bild som jag skickat till en sådan casting-agency. Inte för att jag tror att jag kommer få ett jobb som skådis bara så där hux flux, utan snarare för att jag inte vill jobba som live-in-nanny eller health care assistant som jobbar natt. Känner mig bortskämd och kräsen. Men orkar inte torka mer av andras bajs just nu. Höga krav för någon som är okvalificerad, jag vet. 
 
 
Håll tummarna så kanske jag dyker upp i någon obskyr reklam någonstans. 
 
 
PUZZZ

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Shit vad kul och spännande! Håller alla tummar och tår! :D ♡

2 Anonym:

skriven

//Ida

3 Sandra den andra:

skriven

FINALLY YOU'RE BACK! <3

Kommentera här: