JORDGUBBAR OCH ÅNGEST

 
 
 
Okej det verkar ha blivit en del förvirring kring mitt förra inlägg. Nej, jag ska inte betala tv-licens och breven var INTE till oss utan till personen som bodde i vår lägenhet innan (det stod dock inget namn på kuverten). Nu är situationen löst (på grund av att Niklas ringt och pratat med dem) och vi har fått brev om att vi är registrerade (som en adress utan tv) på deras hemsida och ska inte bli kontaktade igen förrän om två år då de brukar skicka ut brev för att kolla om situationen har förändrats. Så var det med det.
 
 
Annars då? Bodil är sötast i världen som vanligt. Jag har mest bara hängt med henne.
 
 
 
 
 
 
Igår gick vi ut för att "gå på stan" lite och handla lite matvaror. Det tempramentsfulla vädret här i England var som vanligt helt loco. Det var så fruktansvärt varmt men typ 5 minuter efter att Niklas tagit dessa bilder så började det regna. Så det var sol, över 30 grader varmt och regn samtidigt: Oh England, you so silly. 
 
 
 
Casual pose.
 
 
 
Sen köpte Niklas jordgubbar till mig för att han är bäst och för att jag har varit ledsen. Så det var ju gott.
 
 
Och nu ska jag kanske till Notting Hill Carnival!!!! Och på måndag är Niklas ledig!! Så långhelg = amazeballs.
 
 
 
 
Jag hoppas att ni har en underbar helg!
 
PUSS PÅ ER
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Kashayas:

skriven

Snygg outfit

Svar: Tackar :P
Sandra

2 Elin:

skriven

Jag är så glad att du är tillbaka!

Svar: Men åh <3
Sandra

3 Linnea Aurora:

skriven

Ta bilder på Notting Hill carnival!!! Plus, älskar din casual pose, ska börja stå så när jag väntar på något (ex bättre tider, men även typ bussen..........)

Svar: Haha min kusin brukade stå och stretcha ljumsken (eller vad vet jag om sånt, men jag tror att det var den muskelgruppen) när vi väntade på bussen när vi var små. Såg så himla roligt ut, synd att hon inte gör det längre!!
Sandra

4 Frida:

skriven

Åh sötnosen :)
30 grader måste vara väldigt varmt för att vara England eller? :)

Här verkar det ha blivit höst igen. Regnat idag och ska tydligen göra det imorgon igen :(

Svar: Haha vet ej, det har varit 30 grader större delar av sommaren men ofta i kombination med att det regnar! Usch då! Sommaren tar alltid slut för fort!!
Sandra

5 Lovisa:

skriven

Ja, hoppas att du drog till karnivalen! Skulle vara kul att se bilder därifrån!

Svar: Det gjorde jag tyvärr inte!! Får bli nästa år istället! :/
Sandra

6 Johanna Utterberg:

skriven

Men vad härligt med jordgubbar!! Och långhelg liksom!! :)

Svar: Ja! Det var så nice!
Sandra

7 Anita:

skriven

Men vilken goo katt!!

Svar: Ja! Hon är bäst! :P
Sandra

8 Sara Ekman:

skriven

Jordgubbar <3

Svar: Jordgubbar = life
Sandra

9 Frida:

skriven

Eller hur :) aaaw snällt av han!

Svar: Han är snäll han!
Sandra

10 MALIN:

skriven

Vad gott och härligt med jordgubbar! Muuums! Kram

Svar: Jordgubbar = livet!
Sandra

11 Netti Starby:

skriven

Vad skönt att det har löst sig och så gott med jordgubbar :-D Kram

Svar: Ja det var så skönt!!
Sandra

12 Tilda Barkselius:

skriven

Åh vad skönt med långhelg, hoppas vädret håller sig fint då under era lediga dagar!

Svar: Det var så härligt väder!
Sandra

13 Jeanette:

skriven

Man måste ju bara älska vädret i England haha! :) Här har det varit konstant regn hela dagen, men jag klagar inte, så mysigt det med :)

Svar: Ja! Det är så knas!! Håller med om att regn är mysigt (haha hade aldrig kunnat bo här annars tror jag)!
Sandra

14 Siri |Diabitfit|:

skriven

Gött med jordgubbar =)

Svar: Yes!
Sandra

15 Maja Forsberg:

skriven

Snygg header har du!

http://jaggerdigminmorgon.blogg.se

Svar: Tack!
Sandra

16 Rania {Rowan Tree}:

skriven

Svar: Hihi ja de är galet söta :D Mhm Mumin är en fantastisk serie och den passar utmärkt att mysa framför i just en stickad tröja!

Svar: Håller med om allt!
Sandra

17 Christine's Stories :

skriven

Åh heja snälla pojkvänner! De är bra till mycket. Katter är ju ganska bra de med :)

Svar: Ja verkligen! Katter = livet :P
Sandra

18 Caroline:

skriven

Så gott med jordgubbar!

Svar: Eller hur?!
Sandra

19 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Gosekissen! :D Haha fantastisk pose!! :D

Svar: Haha tack! :D
Sandra

20 Sofia:

skriven

Vilket underbart namn på en katt, Bodil :) Älskar alla mysiga kattnamn :) (Crazy catlady det är jag det)

Tack snälla <3 Är så himla glad för jobbet :D

Kramisar

Svar: Åh jag älskar hennes namn! :P
Sandra

21 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

skriven

Åh, älskar jordgubbar!

Svar: Jag med!
Sandra

22 Prietha:

skriven

Ha så kul!! Hoppas verkligen det är bra väder i London när jag är där!

Svar: Ja! Det finns ju en risk att det regnar tyvärr :P
Sandra

23 Yohanna af Skovde:

skriven

VAD är Notting Hill Carneval? Bildbomb? Låter helfestligt!

Svar: Men åh jag hann aldrig dit tyvärr! Men det är en superstor karneval med street food och dans och sånt!
Sandra

24 Gabriella :

skriven

Såå fin outfit!!

Svar: Men tack haha!
Sandra

25 Caroline:

skriven

Lyx med jordgubbar! Jag har vindruvor och mango men det har jag köpt själv, buhu..

Svar: Åh ja! SÅ gott! Önskar att jag också hade mango hemma!
Sandra

26 Kattis:

skriven

Hehe galet väder...måste ha blivit rätt fuktigt i den värmen efter regnet!😛 mums vad gott med jordgubbar!

Svar: O ja! Det var helt sjukt svettigt!
Sandra

27 VERONICA - fashionblog:

skriven

Åh så härligt! Och fina bilder!! :) Kramar!

Svar: Tack så mycket!
Sandra

28 myrtillus.blogg.se:

skriven

lät ju som ett lovely väder (minus regnet såklart då!) hoppas karnevalen va sköj! ...om du redan har hunnit gå då :-)

Svar: Haha det regnar typ jämt! Åh jag hann aldrig gå tyvärr! Får bli nästa år!
Sandra

29 Josefine:

skriven

Gott med jordgubbar :)

Svar: Yes!
Sandra

30 CAMILLAESI:

skriven

men oj, vädret låter crazy. Lol vilken roliga pose förresten

Svar: Haha skulle va snygg men det blir lätt något annat? Kan inte hålla mig!
Sandra

31 Terese:

skriven

Men åh vilka härliga bilder fina du!!

sv: Tack snällaste du!!
Kramis

Svar: Haha tack!
Sandra

32 Julia Persson:

skriven

Så snygg outfit! <3

Svar: Haha tack!
Sandra

33 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vad fint att han köpte jordgubbar till dig! Jag hintade lite till mannen hemma att det vore ju gott med choklad hehh... Får se om han uppfattade hinten.

Svar: Men åh säg åt karln att köpa hem bara! :P
Sandra

34 Natalie Honkonen:

skriven

Ååh, så gott med jordgubbar!:D

Svar: O ja!! :D
Sandra

35 Jeanette:

skriven

Ja jisses vad det kan strula när man inte vill betala tv-licensen. Dom tror man är helt dum i huvudet om man säger att man inte tittar på tv. Iafal för mig var det en kamp.

Svar: Jag håller med! Så sjukt ju!!
Sandra

36 Celine:

skriven

Så gulligt av Niklas med jordgubbarna!

Svar: Eller hur!? Blev så glad!
Sandra

37 Bambi:

skriven

Sjukt bra casual pose :D Lite som mig när jag väntar på bättre tider. Förstår dock inte hur det där med tv-licensen kunde vara förvirrande. Alltid bra att klargöra dock. :P

Svar: Haha tackar! Eller hur?! Så knas :P
Sandra

38 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Jättebra pose! Hoppas det blev Carnival sen :)

Svar: Haha tack! Jag hann tyvärr inte dit! Får bli nästa år istället :P
Sandra

39 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Vilken fin bild där högst upp :). Skönt att det löste sig med tv-licensen också! Sedan jordgubbar, så himla gott :).

Svar: Tack så mycket! Ja, det var verkligen skönt :D
Sandra

40 Amina:

skriven

Vilket härligt och opretentiöst inlägg. Jag gillart! Extra plus för den söta kissekatten, och extra extra plus för namnet! Hoppas du får en riktigt grym långhelg :)

Svar: Haha tack så mycket! :D
Sandra

41 Martina:

skriven

Så gott med jordgubbar! Och vilka superfina bilder :D

Svar: Men åh tack <3
Sandra

42 N:

skriven

Åker till London på måndag och ska bo i Notting Hill :)

Svar: Men va kul!
Sandra

43 Julia Persson:

skriven

Så gott med jordgubbar!

Svar: Ja! Så gott!!
Sandra

44 Bambi:

skriven

svar: Haha ja jag vet att det var ett otroligt kryptiskt inlägg. Men kort så handlar det om någon som betyder väldigt mycket som jag inte har fått träffa eller prata med på väldigt länge. Så fick jag äntligen ett samtal från "den saknade" och allting kändes liksom OK för en stund.

Svar: Okok! Skönt att det kändes bra en stund!
Sandra

Kommentera här: