LISTA

 
 
Fredag = FEZTLIG LISTA! Hej på er! Jag har stulit listan från Hanapee. Ligist, rövare och bandit = orden som jag hade använt om ni bad mig att beskriva mig själv med tre ord. 
 

 

Beroende av:
KAFFE och kattvideos. Men när jag var tonåring så var det värre, svimmade i duschen en gång pga kaffeabstinens (snittade mellan 6-8 koppar om dagen). Så är det inte längre, kan bara dricka två koppar om dagen i samband med mat (thank you IBS for curing my addictions <-- look at me seeing things on the bright side mvh optimisten!). 

Vem behöver du mest just nu:
Den här lille myzarn:

 
 

Vad tror folk om dig?
Det första jag brukar få höra är: du är ju helt sjuk i huvudet (som följs tätt av att personen skrattar åt mig <-- det bästa jag vet). 

Stämmer det?

Antagligen. 

Vad får du oftast komplimanger för?

Att jag är rolig <-- min favorit. Att jag klär mig snyggt. 

Brukar du skratta för dig själv?
O ja, till och med ute bland folk ibland. 

Nästa mål i ditt liv:
Att hälsa på KAJSII i Berlin. Saknar denna världspingla:

 

Antal timmar sömn inatt:
3.

Brukar du komma i tid:
Till viktiga saker: ja. Till sociala sammankomster: nej. Är verkligen sämst på det. Behöver alltid bajsa precis innan jag ska gå och sen är det kört liksom. Är det en person jag ska träffa så är det klart att jag kommer i tid. Men typ fester = alltid sen. 

När mår du bra:
När jag ställer Bodils vattenglas brevid mitt och Niklas på nattduksbordet. Det finaste jag kan tänka mig.

Hur känner du dig nu:
Som en burrito av stress/svett. Och gammal vissen sallad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart mvh emo. Eller konstiga mönster i knalliga färger.

Är du blyg?
Ja ibland. 

Sysslar du med någon idrott:
lol

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske? Eller attraktion vid första ögonkastet (obsa att jag använde ordet "attraktion" HAHA)

Är du bortskämd?
Nej. Kanske när det gäller mat.

vad har du på dig?
Min "kick ass" tischa och ett par blå/vita pyjamasbyxor med Frankenstein-emojis på. Ni hör ju vilken fashionista.

vad önskar du just nu?
ATT JAG VAR I BERLIN MED KAJSI <3</3

vad har du ätit idag?

Två rostmackor och en zinktablett. 

vad ska du göra imorrn?

Kanske gå på British Museum om jag kan förmå att ta på mig riktiga kläder. Kanske träffa Stefano om jag orkar skriva till honom på ansiktsboken. 

och på söndag?

Titta på något narrigt program, äta frallor och dricka kaffe tills klockan är ett. Sen kanske det blir lite pingis om Niklas kan slita sig ifrån datorn. 

vem saknar du?

Alla mina hjärtegull! 

 
Dessa + många fler
 

vad skrattade du senast åt?
Mamma som berättade att hon sprang efter deras robotdammsugare och skrek "Inte där Chang!! INTE DÄR!"

vad grät du senast åt?

Haha åt att jag älskar Niklas så mycket. 

vad läser du just nu?
En fic om motorcyklar och den ryska maffian <-- ?!?!?!. 

senast sedda film?
The Dark Knight Rises 

vilka svordomar använder du mest?
"Attans korvspad", "Fuck" och "Penis"

vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.

 

vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jennifer Morrison (hon som spelar i House och Once upon a time) samt Kirsten Dunst. Mamma tycker att jag är lik kronprinsessan Victoria HAHAHHAHAHA. 

vad är du rädd för?
Konflikter, mörker, höjder men ej döden haha. 

blir du lätt svartsjuk?
Jag blir mer svartsjuk än vad Niklas blir, men brukar säga åt mig själv att skärpa mig. Skäms lite för det. 

din favoritkaraktär ur en serie?
Abed i Community eller Tulip i Preacher. 

 

Vad ska ni göra i helgen? PUSS PÅ ER! 

 

 

 

 

Kommentarer:

1 Frida:

skriven

Vilken rolig lista :)
haha kul att man inte är den enda som skrattar för sig själv bland folk :)

Svar: Men bra att du tyckte om den! Och bra att du skrattar bland folk! Det borde alla göra, härligt ju!
Sandra

2 Amanda Forsman:

skriven

Åh kaffe är mums!

Svar: KAFFE <3
Sandra

3 Amanda:

skriven

Kul att läsa!! :) Jag är också konflikträdd haha..

Svar: Hatar dålig stämning!! Vill bara att alla ska vara sams haha
Sandra

4 Ellen Gräntz:

skriven

Haha, alltså jag skrattade åt robotdammsugaren i TEXTFORM.

Svar: SÅ ROLIGT ju! :D
Sandra

5 jonna:

skriven

Rolig lista hörruuu! I helgen bli de no ba att ta de lugnt innan skolan börjar... ;)

Svar: Men tack! Skönt att ha en lugn helg ju!!
Sandra

6 Yohanna af Skovde:

skriven

Skrattar också högt för mig själv ibland. En del gånger lite för högt x)

Svar: Så skönt att jag inte är ensam om att göra det!! :P
Sandra

7 Sara Ekman:

skriven

Haha härlig lista :D

Svar: :D
Sandra

8 Martina:

skriven

Vilken underbar lista, och superhärliga bilder! Hoppas att du får en superbra helg <3

Svar: Men tack! Du med <3
Sandra

9 Pauline Hurtig:

skriven

kul lista! :) hoppas din helg blir bra!

Svar: Tack! Din med :D
Sandra

10 Dixi Wonderland:

skriven

Trollhättan fyller 100 år så det blir ett stort firande på stan :)

Svar: Men va härligt det låter!!
Sandra

11 Lexidroid :

skriven

Wiii kajsa-lisa ♡

12 Lexidroid :

skriven

Wiii kajsa-lisa ♡

Svar: <3<3<3<3 gråtemojis
Sandra

13 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Min mamma tycker att jag är lik prinsessan Madeleine. Eller hur hennes variant av Madde nu stavas. En sak, bland många andra sker, som är rolig på den här listan: Klädd i "kick ass" tischa och ett par blå/vita pyjamasbyxor med Frankenstein-emojis på, och vanligaste komplimangen är att du har bra klädstil ;) Det gjorde mig typ lycklig. Inte för att jag tycker frankensteinemojis låter som dålig klädstil, jag har på mig mjukisbyxor som är för små som är bruna med rosa rosor på, och låter pattarna vifta fritt så... ditt låter snäppet vassare ;)

Svar: Men vilka kungligheter vi är!! Haha ja, vill ju mest bara ha pyjamas på mig egentligen! Släpp tuttarna fria!! :D
Sandra

14 Kajsa:

skriven

Berlin och jag kallar på dig!!!

Svar: <3<3 Snart händer det!!
Sandra

15 Anna María:

skriven

Kul lista! Jag tror faktiskt också att jag tycker det är bäst att få komplimanger för att jag är rolig. Bästa grejen. Och skrattar ofta och högt åt mig själv.

Svar: Men visst är det bästa grejen! Det är ju bra att vi kan underhålla oss själva :D
Sandra

16 Lovisa (wildisland):

skriven

Haha, jag garvade åt din mamma bara av att läsa om det, kan tänka mig att det var sjukt roligt från "orginalkällan"!

Svar: Åh ja! Skrattade så jag grät!
Sandra

Kommentera här: