BLOD, SVETT OCH TÅRAR

 
 
 
 
 
HAHAHA asså vad håller tanten på med??! Kastade mig in i kodandet lite övermodig. Valde den där "html-gör-din-egen-grej-mallen" och fy fasen va ful den var! Och jag fattar varför, det är ju ändå meningen att en ska skriva koden själv, det är ju det som är hela grejen. Men asså vad är grejen med att de medvetet gjort att det inte går att ändra på färgen på gilla-knappen? Give me my freedom! 
 
Jag vet inte om jag känner mig helt klar med detta, headern känns lite bläh just nu (samt: är det någon som vet vad de kallar image-thumbnailen på "senaste inläggen"-listan? Har gissat på några men inget resultat än), plus att jag funderar på färg. Men jag vet inte, har ju mycket färgglada bilder så det kanske inte behövs? 
 
Vad tycker ni? Fungerar det? Var sitter reklamen högst upp? Hamnar den över headern? Min adblocker tar bort den så jag vet inte vart den hamnar. 
 
 
Tacksam för svar, er kodapa. 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

På mobilversionen hamnar reklamen under headern. Kramis

Svar: Åh tack!
tantsandras.blogg.se

2 Gabriella :

skriven

Header ser riktigt bra ut, jättefin!!

Svar: Tack! :D
tantsandras.blogg.se

3 Nathalie Tegelstam:

skriven

Tycker du gjort ett bra jobb, kodning är inte alls lätt så grymt!! Kram

Svar: Tack! Nä det är krångligt ibland!
tantsandras.blogg.se

4 Boel:

skriven

Jag tycker jätte mycket om den nya designen :D

Svar: Åh va kul! Tack :D
tantsandras.blogg.se

5 Sara Ekman:

skriven

Det där med koder och bloggdesign är ju bara sjuuukt komplicerat, fattar noll :P

Svar: Haha det är mest letande och googlande jag håller på med :P
tantsandras.blogg.se

6 MALIN:

skriven

Det är verkligen såååå kul att hålla på med koder och HTML :) Kram

Svar: Det är roligt! Men också frustrerande haha!
tantsandras.blogg.se

7 Sabina:

skriven

Gillar din rörliga profilbild med katten :D

Jag tycker också om att göra om designen på bloggen men blir ofta väldigt arg så försöker att göra det sällan därför, haha!

Svar: Åh tack! Jag gillar den jag med! Jag tycker att det är superkrångligt att få till det exakt som jag vill, så jag fattar varför du blir arg!
tantsandras.blogg.se

8 Martina:

skriven

Jag tycker att det ser superbra ut!!

sv: Du får jättegärna använda listan! :D

Svar: Åh tack! :D Jag la upp den nu!
tantsandras.blogg.se

Kommentera här: