TANTEN PÅ INSTAGRAM

 
 
 
 
Hej alla! Idag tänkte jag hoppa på Emmas decemberutmaning, och lägga upp "Årets bästa Instagram-bild" härinne. Men först och främst kan vi ju ta och kika på några bilder som andra människor har taggat mig i! 
 
 
 
Upptäckte att Sandra var den enda av mina polare som inte hade privat insta-konto så det blir typ bara bilder ifrån hennes instagram! Hon har alltså tagit dessa tre! Bilden på när jag och Niklas sitter i gräset tog hon under världshistoriens varmaste dag. Kommer ihåg att det var cirka 36 grader varmt. Bilden som är tagen i vårt gamla badrum i Lund är typ min favoritbild of all time. Jag och Sandra ser ut som systrar på den (plus att Bodil är med <-- bästa)!
 
 
 
 
 
Den här bilden är en reklambild. Jag drev ett företag under förra året med min BFF Freja. Vi sålde secondhand och smycken gjorda av återvunnet material. Så halsbandet var till salu, och bilden har Niklas tagit.
 
 
 
 
Sandra har ju varit och hälsat på oss i London. Så dessa två bilder tog hon då. Den första är från en dubbeldäckarbussresa <-- något som jag fortfarande tycker är kul trots att jag bott här ett tag nu. Den andra är från en pub där vi åt lunch.
 
 
 
Och till sist: Detta är min mest likeade bild på instagram år 2016:
 
 
 
 
Bildtexten löd: #restingbitchface
 
 
 
Häng på #decut2016 ni med!
 
PUSS PÅ ER! 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Vad kul att få läsa om din Instagram från detta år och jättefina bilder! Kramis

Svar: Det är bilder jag är taggad i så den enda bilden som är min är den sista! Kram
Sandra

2 Amanda:

skriven

Vilket coolt halsband ni hade gjort! Och fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Sandra

3 Emilie:

skriven

älskar halsbandet! och du är så fin :)

4 Emilie:

skriven

älskar halsbandet! och du är så fin :)

Svar: Tack så mycket :D
Sandra

5 Elin:

skriven

Så fina bilder!! <3

Svar: :D
Sandra

6 Camilla Å:

skriven

Alltid spännande att se like-resultatet på en instagrambild. De mest oväntade bilderna/videosarna kan bli like-raket........
Fan vilken kul december-utmaning btw. Ska se om jag gör den också!! Kanske modifierar den lite though..

Svar: Hahaha har aldrig varit med om en like-raket tror jag. Gör det! :D
Sandra

7 Gabriella :

skriven

Fiiiiina bilder!!

Svar: :D
Sandra

8 Mikaela:

skriven

Riktigt fina bilder :)

Svar: Ska hälsa det till Sandra!
Sandra

9 Zyllah:

skriven

Haha, vilka härliga bilder. <3

Svar: :D
Sandra

10 MALIN:

skriven

Instagram är så roligt! Älskar dina bilder! Kram

Svar: Åh bara den sista är min bild! De andra är bilder jag är taggad i. Kram!
Sandra

11 Yohanna af Skovde:

skriven

Vad kuuuuul! Jag har också resting bitchface (tycker jag men jag råkar alltid kalla det för restless bitchface, men det kanske också stämmer). Gillar tillbakablickar! Jag hinner inte haka på nu men sen sen!

Och TACK för alla fina kommentarer!!

Svar: Haha restless bitchface funkar ju det med! :D
Sandra

12 Tilda Barkselius:

skriven

Himla härligt inlägg!

Svar: :D
Sandra

13 Julia Johansson:

skriven

Superhärliga bilder :)

Svar: :D
Sandra

14 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

fast hur vet man sådant, måste man scrolla igenom hela sitt flöde och kolla på likes på varje bild? Eller går det att kolla enklare på något sätt!

Dina är fantastiska, den när ni är på gräset är bäst <3

Svar: Jag googlade efter min instagram och fick upp massor av hemsidor där det syns rätt tydligt hur många likes jag fått. Men sen var det inte min mest likeade bild (det var en på mig och Niklas men han var inte hemma så jag kunde inte fråga om jag fick lägga upp den), men det tänkte jag att det är det ingen som vet ändå så det spelar nog ingen roll haha.
Sandra

15 Kattis:

skriven

Vad roligt att se alla bilder...reklambilden är ju störtskön!☺ men det är ju fortfarande en månad kvar på året...tänk om det är någon annan som blir mer likad under sista månaden på året!??

Svar: Åh tack! Haha det har redan hänt faktiskt. Men jag kände att det inte spelade någon roll :P
Sandra

16 Sara Ekman:

skriven

vad kul :D

Svar: :D
Sandra

17 Emma Broberg :

skriven

Så fint!! Älskar den sista bilden; så cool!

Svar: Åh tack!
Sandra

18 sandra:

skriven

härliga bilder!

Svar: :D
Sandra

19 Amina:

skriven

Åh men jag undrar samma som Julia: fanns det någon funktion så man kan se sina mest likeade bilder? Ska trycka på alla länkar i inlägget haha.

Svar: Jag googlade efter min instagram och då kom det upp massor av hemsidor som visade tydligt hur många likes varje bild hade!
Sandra

20 Amina:

skriven

..haha nu klickade jag in mig och förstod att man själv får välja bilderna som varit bäst under året... Men förra året vet jag att det fanns en funktion där man kunde se mest gillade bilder från det gångna året. Kommer säkert i år igen!

21 Amina:

skriven

..haha nu klickade jag in mig och förstod att man själv får välja bilderna som varit bäst under året... Men förra året vet jag att det fanns en funktion där man kunde se mest gillade bilder från det gångna året. Kommer säkert i år igen!

Svar: Ja precis så var det ju :P! Ja det kanske kommer igen!
Sandra

22 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Underbara bilder! :D

Svar: :D
Sandra

23 Linnea Aurora:

skriven

Bästa reklambilden jag sett- du är (eller BORDE vara!!!!) en förebild för alla i branschen!!!!

Svar: Haha företaget är nedlagt nuförtiden. Men tack!
Sandra

24 Boel:

skriven

Härliga bilder :D

Svar: :D
Sandra

25 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Vad du är fin! Och vilka underbara bilder :D haha!

Svar: Åh tack :D
Sandra

Kommentera här: