80-TALETS ÅTERKOMST

 
 
Hej alla kottar! Jag hoppas att ni har det bra! Jag har det helt fantastiskt just nu. Vaknade av att Bodil kröp upp i min famn och ville ha mys. Jag hoppas verkligen att ni tror att Bodil är en gammal tant (istället för en katt) för hur rolig mening blir det inte då?! 
 
 
Igår var vi iaf ute för att köpa kattsand. Ja, jag lever ett väldigt glamoröst och händelserikt liv (not). Tyvärr var det så varmt att jag inte kunde ta på mig vanliga kläder. Men något var jag ju ändå tvungen att täcka min kropp med, så jag valde det lösaste jag äger. Sen tvingade jag Niklas att ta outfit-bilder men de blev så hima suddiga. Lägger upp dem ändå pga lat. 
 
 
 
 
Insåg att gårdagens outfit blev "Den sportiga och taskiga killen i valfri 80-talsfilm". Kolla bara på minen? Haha! Tror att jag omedvetet inspirerades av Netflix nya serie "Stranger Things" som vi håller på att titta på. DEN ÄR SÅ SJUKT BRA btw. Som en absolut fenomenal 80-talsfilm fast med mycket bättre effekter. Påminner om Twin Peaks och X-files (fast nästan bättre??!?!?!). Sorry för möjlig överhype. 
 
 
 
 
 
 
Hade på mig mina flippisar från Marocko. Det är för varmt för skor! 
 
 
 
 
 
Skrattade åt att det var en tjej som var ute med sina hundar som såg oss ta outfit-bilder.
 
Och Sandra på sommaren <-- Wow such tan, very sun. 
 
 
 
 
 
Niklas var snyggast som vanligt.
 
 
 
 
 
 
Sen fotade jag också var biograf för kolla hur FUL <3<3<3 Det är som att de ville bygga en biograf som skulle se ut som ett romerskt tempel och misslyckades. Den byggdes antagligen under 80-talet för att färgvalen är helt bananas?!?! Insidan är också mycket spexig och innehåller höga pelare, ful heltäckningsmatta och en enorm trappa. Under veckodagar kostar det bara 6 pund att se film så jag är där hela tiden såklart.
 
 
 
 
 
 Jag älskar vårt område! Och jag älskar träd! Speciellt träd som har grenar eller blad som hänger ner så här. Känns lite som att det är djungel-feeling över sådana träd <3
 
 
 
 
 
Men oftast sitter vi bara här och har det bra. Niklas har ätit minst tre glassar sen i fredags <-- ni hör ju att trivsel nivån ligger på +. 
 
 
 
Åh jag hoppas verkligen att ni har det bra!! Puss på er! 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Louise:

skriven

Så fina bilder!

Svar: Tack :D
Sandra

2 Frida:

skriven

Fina bilder och snygg outfit :)

Svar: Tack och tack :D
Sandra

3 Misstossequeen:

skriven

Fina bilder :)

Svar: Ja det är A och O enligt mig! Det är viktigt att skratta och må bra, både själv och med sin partner :D

Svar: Tack! Håller helt med!
Sandra

4 Elsa:

skriven

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Sandra

5 Dixi Wonderland:

skriven

Härliga bilder :)

Svar: Tack :D
Sandra

6 Mina:

skriven

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :D
Sandra

7 Amanda:

skriven

Fin outfit! Och vilket gulligt namn på en katt :)

Svar: Tack! Åh jag tycker också det :P
Sandra

8 Kattis:

skriven

Gillar din outfit...och Stranger things...har precis sett klart serien!:D Nu är det rätt så varmt här i Sverige också kan jag säga...har svårt att välja kläder varje dag!:P

sv: äsch tänkt inte på portot...släng in en gissning ändå så får vi se hur det går!:)

Svar: Visst var den helt amazing!!?
Sandra

9 Lovisa (wildisland):

skriven

Haha snacka om total fail om målet var att bion skulle likna ett romerskt tempel! ;) Älskar din outfit btw, färgen på skjortan är amazeballs.

Svar: Ja! Byggnaden är dessutom helt sjukt stor?! Tack babe!
Sandra

10 Linnea Aurora:

skriven

Men åh, hur cool är du!? ÄLSKAR om Bodil hade varit en gammal tant, ahh, den meningen skulle (som du pekade ut) verkligen ha ändrat mening.....mhhh!

Svar: Känner verkligen att jag kanaliserar den där 80-tals-filmkaraktären! Hon är en gammal tant! Iaf i själen. Precis som sin mor (jag).
Sandra

11 natalia:

skriven

Du är så jäkla snygg!! Så fina bilder!

Svar: Tack, snällt! :D
Sandra

12 Elin:

skriven

Vilka härliga bilder! :)

13 Elin:

skriven

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Sandra

14 Josefine:

skriven

Härligt!

Svar: :D
Sandra

15 Amanda Forsman:

skriven

Härliga bilder :)

Svar: :D
Sandra

16 Kashayas:

skriven

Jag måste se den serien

Svar: Gör det :D
Sandra

17 Natalie Honkonen:

skriven

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Sandra

18 Misstossequeen:

skriven

Svar: Underbart är bara förnamnet! :D I love them!!! :D De enda jag har med min styrka, ska beställa nya snart tänkte jag :D

Svar: :D
Sandra

19 SKRIVDIVAN :

skriven

Själv tänker jag lite på Alice i Underlandet med alla växter och stora blad :) Najs med billig bio yes please!

Svar: Det känns som att England är lite extra grönt! Antagligen för att det regnar så mycket. Billig bio är det bästa som finns!
Sandra

20 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

riktigt fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Sandra

21 Sara Ekman:

skriven

Snyggt! :)

Svar: Tack :D
Sandra

22 Martina:

skriven

Vilken härlig outfit! Och superfina bilder, gillar särskilt den sista! :D

Svar: Haha tack! Tycker verkligen att jag ser ut som en douche bag från en 80-talsfilm men! Gillar också den sista :D
Sandra

23 Alice Lindström:

skriven

Fina bilder och snygg outfit!

Svar: Tack och tack :D
Sandra

24 Anita:

skriven

Snygg outfit :D

Svar: Tack :D
Sandra

25 RockBarbie:

skriven

Visst :) Åååh jag saknar verkligen grönområden, ser så mysigt ut! Här på ön är det mest bara sten :P

Svar: Åh jag älskar verkligen träd!! :D Synd med sten men du har iaf bra väder! I England regnar det mest hela tiden!
Sandra

26 Netti Starby:

skriven

Haha tänk om man skulle tro att Bodil är en gammal tant :-D Kram

Svar: Hade vart så kul :P!
Sandra

27 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Gillar plaggen :D. Borde se den där serien får se när det blir av bara för har massor att se :-p.

Svar: Åh det är en jättebra serie!
Sandra

28 myrtillus.blogg.se:

skriven

men åå sicka somriga bilder - man blir ju avundsjuk :-) snygga flippisar från marocko också!

Svar: Haha ja fast jag var mest inomhus pga för varmt! Tack :D
Sandra

29 Caroline:

skriven

Åh jag vill så gärna se den serien!! Den verkar bra! Ska bara se klart på serien jag kikar på nu först :D

Svar: Åh gör det :D Vilken serie ser du på nu?
Sandra

30 Pauline Hurtig:

skriven

jättehärliga bilder!

Svar: Tack :D
Sandra

31 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vilka härliga bilder, den sista bilden - det ser så himla, himla härligt ut!

Svar: Men tack! Jag älskar min lägenhet haha!
Sandra

32 Ellen Gräntz:

skriven

Bodil är ju verkligen ett briljant kattnamn. Jag är en sån där som funderar mer på vad mina framtida katter ska heta än vad mina framtida barn ska heta, typ.

Svar: Haha tack! Jag med, hundra procent :P
Sandra

Kommentera här: