Q & A

 
 
 
 
 
Det är så himla kul att det är folk som är inne och läser!! Jag är medveten om att min "om mig" flik inte säger särskilt mycket om vem jag är som person. På mobilversionen tror jag till och med att den inte säger något alls? 
 
 
Så jag tänkte att ni kanske var sugna på lite Q & A? Eller är det bara jag som sitter här och desperat försöker blotta min själ för en helt ointresserad åskådare? <-- hoppas att det är det sistnämnda som gäller (shit vilken exhibisionist hon är). Obs skämt jag vill jättegärna få frågor haha.
 
Exempel på frågor ni kan ställa: "Vem var det som kasta?", "Vad är meningen med livet?", "Varför är din katt Bodil världens bästa katt?", "Hur kommer det sig att mackan alltid landar med ovansidan nedåt?"
 
 
Jag är dock inte säker på att jag kan svara på alla frågor. Jag är inte särskilt bra på t.ex. geografi. Men annars --> shoot (helst inte på riktigt).
 
 
PUSS PÅ ER!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

skriven

Vilket är ditt drömresmål?! :D

Svar: KUL att du ställde en fråga! Ska göra ett inlägg med svaren sen (eller en vlogg)!
Sandra

2 frida:

skriven

Vilken häftig header du har!! Och älskar bilderna här i inlägget :)

Svar: Men tack ju!! :D:D
Sandra

3 E:

skriven

Hur länge har du bott i London?

Svar: Åh men kul att du ställde en fråga! Ska göra ett inlägg sen eller en video :D
Sandra

4 sandra.:

skriven

Har du några mål med din blogg?
Vilka bloggar följer du?


Svar: SÅ kul att du ställde en fråga!! Ska svara pronto! Fast kanske i videoformat!
Sandra

5 Lovisa (wildisland):

skriven

Haha! Och jag VILL FAKTISKT veta vad meningen med livet är?? Plz tell me!

Svar: Du gör det ju inte lätt för mig! Eller det kanske var jag som satte krokben för mig själv i exempelfrågorna??! Tar denna fråga extremt seriöst och ska svara på den <-- ej sarkasm!
Sandra

6 AMANDA:

skriven

Vad fotar du med? Vad SKULLE du bli när du var liten?

Svar: Åh spännande frågor!! Ska svara på dessa i inlägg eller video!! Va kul att du frågade!
Sandra

7 Lisa:

skriven

Älskar bilderna!

Var vill du bo i framtiden? Har du något drömresemål?

Svar: Tack så mycket <3 Kul att du ville ställa frågor ju! Jag tänkte göra ett inlägg med svar eller en video! :D
Sandra

8 Charlotte Uleskog:

skriven

Bästa restaurangen i London tack! :)

Svar: Åh shit bra fråga! Tror att detta blir ett helt inlägg haha! :D
Sandra

9 Natalie Honkonen:

skriven

Roligaste minnet? :D

Svar: Men va kul att du ställde en fråga! Jag ska se till att få upp svaren snart :D
Sandra

10 ISA:

skriven

Det här är så störigt, jag är nämligen världens mest nyfikna så om vi satt face to face hade jag grillat dig med frågor, men nu är det blankt.. men okej:
1. Vad är du mest stolt över att ha gjort i livet?
2. Hur gör du för att inte ta saker personligt? (om du lärt dig det?)
3. när känner du dig som snyggast?
4. vilken är din favoritchoklad?

vill du bara svara på en, ta sista!!

Svar: Haha <3 Jag vill svara på alla såklart!! Blir så glad av att du ställde frågor ju!! :D:D
Sandra

11 Netti Starby:

skriven

Vad har du för framtidsplaner? Kram

Svar: Va kul att du ville ställa en fråga!! :D
Sandra

12 Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

skriven

Men WOW girl, eyeliner on POINT!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: Haha you know it girlfriend! It's always on fleek ;P Kram på dig!
Sandra

13 Josefine Löfgren:

skriven

Varför bloggar du?
Hur hittar man motivationen till vad som helst?

Svar: Oj jättebra frågor!! Ska bli så kul att svara på dessa ju!!
Sandra

14 Amanda Forsman:

skriven

Vilken är din favoritklädaffär? :)

Svar: Va kul att du ställde en fråga!! Ska genast se till att planera ett svar haha! :D
Sandra

15 Johanna Utterberg:

skriven

Vart ser du dig själv om 10 år och vilket är ditt drömyrke? :)

Svar: Men kul att du ville ställa en fråga ju!! Lägger upp svarsinlägg eller video snart <3
Sandra

16 Ida Jansson:

skriven

Om du hade en superkraft, vilken skulle det va o varför? :)

Svar: Så kul att du ville ställa en fråga!! Och så himla kul fråga :D
Sandra

17 Lovisa (wildisland):

skriven

Kom på en till fråga! Visst får man fler än en?? Alltså, vad gör du på dagarna? Jobbar/pluggar/chillar? Och vad?

18 Lovisa (wildisland):

skriven

Kom på en till fråga! Visst får man fler än en?? Alltså, vad gör du på dagarna? Jobbar/pluggar/chillar? Och vad?

19 Lovisa (wildisland):

skriven

Vill som du ser här ovan väldigt gärna ha svar ;)

Svar: Haha såklart, keep em coming!! :D
Sandra

20 ebba:

skriven

hur tror du ditt liv ser ut om 10 år ?
dina top 3 favoritlåtar just nu ?

21 ebba:

skriven

hur tror du ditt liv ser ut om 10 år ?
dina top 3 favoritlåtar just nu ?

Svar: Men va roligt att du ställde frågor!! :D Jag tänkte svara i en video imorgon tror jag!
Sandra

22 Moa:

skriven

så fina bilder

Svar: Tack! :D
Sandra

23 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Om du fick välja en plats, vilken som helst i världen som du fick bosätta dig på i ett år vart skulle det då vara?

Svar: Åh va glad jag blir för att du ställde en fråga! Jag tänkte lägga upp en svarsvideo imorgon om jag hinner! :D
Sandra

24 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

Min flik "om mig" säger inte heller mycket om mig haha så är i liknande tankar som du om att starta ngt sådant här.

Iaf mina frågor är:

- varför kallar du dig Tant Sandra?
- Vilka är dina favorit bloggare?
- Vad gick du på gymnasiet?
- Är du känslig?
- Har du ngr allergier?
- har du blivit mobbad ngngång?
- Hur är en bra vn enligt dig?
- Vad tycker du om feminism?

Svar: Shit, bra frågor!! Va kul att du ställde frågor ens! Ska svara på dem idag tror jag men videon kanske inte hinner dyka upp förrän imorgon!
Sandra

25 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

vän*

26 Linnea Aurora:

skriven

JA!

- Favoritpastaform?
- Favoritbok/bokserie som barn?
- Vilken är den sämsta filmen du någonsin sett?
- Första filmen du såg på bio?
- Favoritpodcast/s? (om du lyssnar, givetvis!)

Svar: Men KUL att du frågade! Jag svarade helt from the heart lovar och svär
Sandra

Kommentera här: