SOMMAREN REGNAR BOKSTAVLIGEN BORT

 
Dag 478 och det har inte slutat regna. 
 
Nä men skämt åsido, jag kan tycka att det är rätt skönt att det inte är så varmt för tillfället. Om solen strålar känner jag mig tvungen att gå ut och det vill jag ju inte. HAHA vilken himla eremit jag låter som??! Jag vill ju gå ut, har till och med köpt picknickfilt och kylväska för att jag fick 'feeling' och såg mig själv sittandes i diverse parker och picknicka runt med vänner. Vi äger till och med en bärbar högtalare och har alla saker som du någonsin skulle kunna tänkas behöva when eating outside (här överdrev jag en aning). Låter idylliskt, eller hur? 
 
Och det är det nog också men just nu stack Jess till Leeds (av alla ställen?!) för att sköta om nåt projekt och Fran är hemma i Leicester för att träffa sin moster och jag vill egentligen bara gå på bio men Independence Day har fått så dåligt betyg på IMDb. Hur kom jag in på detta sidospår? Aja, framåt mot bilderna! 
 
 
 
 
Åt frukost. Så här ser den ut varje dag. SKOJA spenderade typ tio minuter på att lägga upp jordgubbarna i ett blommönster (tog längre tid än jag trodde?!). Sen efter att jag tagit bilden dränkte jag hela kalaset i honung (nej inte mackorna såklart, jag är ju inget monster) pga godare så. Frukt är inte godis!
 
 
 
 
 
 
Jag tog också en dagens-outfit bild som blev lite extra artsy pga jag kände mig illa tvungen att distrahera er från det faktum att jag inte har sminkat mig och valt asseccesoaren 'otvättat hår'. 
 
 
 
 
Hoppas att ni har en bra onsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

så gott och fräscht det ser ut!

Svar: Men tack! Det var rätt gott! :D
Sandra

2 Amanda Forsman:

skriven

Mums vad gott det ser ut!

Svar: :D
Sandra

3 Lovisa (wildisland):

skriven

Haha måste säga att du lyckades imponera på mig med jordgubbs-blomman!

Svar: Haha mitt mål med livet!!
Sandra

4 Emma:

skriven

hahah accessoaren otvättat hår kör jag också på med jämna mellanrum nuförtiden ;) men frullen, döööör så gott!!

Svar: Det är skönt att inte bry sig ibland! Det var rätt gott! Jordgubbar <3<3
Sandra

5 Olivia:

skriven

Så fin bild på dig =) Älskar bakgrunden!

Svar: Tackar! Det är mitt vardagsrumsfönster mvh lat :P
Sandra

6 ISA:

skriven

haha guuuud vilken satsig bloggare man kan vara då ;) men ja, blir ju finare än att äta direkt ur paketet typ som en annan..

Svar: Haha jag hade sålt min själ om jag haft nån <- skämt :P Äta från paketet är ju normaltillståndet!
Sandra

7 Rebecka:

skriven

Trist med allt regn, vad hände egentligen med sommaren?? Vill ha sol!

Svar: Typiskt sommaren = alltid för kort och för dåligt väder :P
Sandra

8 Charlotte Uleskog:

skriven

blommönstret av jordgubbarna blev ju kalasfint!

Svar: Tack! Gör alltid sådana på gräddtårtor pga att pynta är ju så kul!
Sandra

9 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Härlig bild :D. Ser inbjudande ut, och sen är det ju en del i matbilder att man förstör dem efteråt ;). Typ halva nöjet ju ;)

Svar: haha tack! Ja! Det är så härligt att förstöra saker <-- seriös :P!!
Sandra

10 natalia:

skriven

Så gott o så mysig bild på dig :)

Svar: Tack ju :D
Sandra

11 Prietha:

skriven

Såg ju jättegott ut!

Svar: :D
Sandra

12 jessy:

skriven

Det där ser ju himla gott ut!

Svar: :D
Sandra

13 a n n i k a:

skriven

Gott!

Svar: :D
Sandra

14 Kashayas:

skriven

Mumsig frukost!

Svar: :D
Sandra

15 SKRIVDIVAN :

skriven

Snygg bild på dig! Jag håller med om att det kan vara lite najs när det regnar, så kan man ägna sig åt det kreativa i stället- för min del skriva texter och redigera bilder. Visst är det härligt med sol och parkhäng också, men jag trivs nästan bättre när det bara är jag, tystnaden och ett nysspåbörjat word-dokument. Sen behöver man väl ut luften i bland också, få syre och nya intryck, interagera med andra för att få nåt att skriva om haha ;)

Svar: Tack så mycket! Jag håller helt med dig! Ibland måste jag ju också komma ifrån det där öppna word-dokumentet så att den tomma sidan inte blir ett hån eller ett krav utan bara möjlighet. Haha och social interaktion = inspiration är ju så sant!
Sandra

Kommentera här: