BREXIT

 
Jag kände ändå att jag saknade Sverige lite igår när alla midsommarbilder dök upp på instagram! Känner inga svenskar här i London så det blev inget midsommarfirande tyvärr. HOPPAS ATT NI HADE DET BRA (inte alls bitter). Denna plötsliga hemlängtan präglas nog också av brexitgrejen!! Levde i förnekelse ända in i det sista och ba: Nej det kommer inte att hända. Så sjukt!! Aja, lycka till England säger jag bara.
 
 
 
Idag ska vi ut och dricka bärs på någon pub med uteservering med min favvis Fran. Men just när vi skulle bege oss så ba ---> megaåskväder. O London you so silly. Men det passade ändå bra för då hinner jag ju blogga. 
 
 
 
Ska ta med mig kameran också så att ni får se lite mer av norra London. Som det är nu har jag ju typ bara tagit bilder på alla svenska polare som varit här på besök, vilket ju innebär mycket turistfoton och foton på östra London. 
 
 
 
 
 
....och östra London är ju fint men det är norra London med! Lovar och svär. 
 
 
 
 
 
Puss på er, trevlig helg etc
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

skriven

Svar: Det tillhörde ett av breven som jag skrev, jag har beställt korten härifrån: http://www.aliexpress.com/store/product/30-pcs-pack-Cute-Cat-On-A-Diet-Postcard-Greeting-Gift-Christmas-Cards-Birthday-Card/613287_32664246702.html :) Hoppas länken fungerar, ibland vill blogg esse lägga till ett extra mellanrum på långa länkar.

Svar: Tack för tipset! :D
Sandra

2 Lovisa:

skriven

Ja men alltså hur tänker dom ang. Brexit egentligen?? Jag tycker att det är dags att de vaknar upp ur sin stormakts-illusion.

Svar: Haha de hade typ ingen aning om vad de röstade om! Den näst mest populära googlingen efter valet var "Vad är EU?". De trodde att de röstade om att stänga gränserna (vilket ju också är sjukt). Ja det var verkligen ett symptom av deras hybris.
Sandra

3 anneli:

skriven

jag tycker personligen att det är svincoolt med havsdjur, att simma i havet, sjunkna fartyg. Men ack så rädd jag är överdrivet djupt vatten, alltså vatten som är svart så man ser inte.. Ursh.

Svar: Ja eller hur!! Jag vågar knappt bada i sjöar!!
Sandra

Kommentera här: