IDAG VET JAG INTE VAD JAG HÅLLER PÅ MED

 
 
Varning för tråkig stämmning!
 
  • Har precis insett att massor av mina bilder också försvann när min dator kraschade. Som tur var har jag nog publicerat många av dem här på bloggen.
 
  • Har inte heller uppdaterat min fanfic på typ tre veckor och våndas över att jag gör mina läsare besvikna.
 
  • Loggade in på youtube och insåg att jag hade tappat två prenumeranter. 
 
  • Folk tippar att Boris Johnson blir ny primiärminister och då känner jag att jag typ måste flytta härifrån vilket är jättesorgligt för jag ville ju stanna. 
 
  • Jag gillar mina kompisar här såklart men saknar att ha ett 'gäng'. 
 
 
 
 
Kolla bara på dessa genier!!! </3
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

skriven

Svar: Jag försöker bli bättre på det iallafall haha! Var ju roligare att hålla på med youtube när jag bodde i London och Edinburgh. Har du youtube du laddar upp på ofta?

Svar: Kanske lättare nu när du har ny telefon? Ja, jag laddar upp några gånger i månaden! Eller försöker iaf =P
Sandra

2 Lovisa:

skriven

Har också hört snack om Boris... Känns ju INTE bra om vi säger så. Men än kan vi leva i förnekelse ett tag till!

Svar: Asså så himla fruktansvärt om det skulle bli så! Vi får hålla tummarna
Sandra

3 Sara Ekman:

skriven

åh vad segt med datorkrasch!

Svar: Usch ja!
Sandra

Kommentera här: