SAND & LACE

 
 
 
 
.....................funderade länge över om jag skulle lägga upp det här på bloggen eller inte för att jag typ känner att jag ändå vill framstå som en vuxen person. Och sen kände jag: fuck it. Det är antagligen för sent ändå. 
 
 
Vad hände igår? Jag fick ångest pga att jag tog ett tungt beslut som jag antagligen kommer att ångra. Så då låg jag i fosterställning ett tag tills jag fick ett ryck och ba: Varför är jag en vanlig person när jag kan vara en alien-prinsessa?
 
Sagt och gjort. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahaha nej jag har inte rakat/noppat mina ögonbryn, det är så här dom ser ut (typ). Typiskt att vara för blond för att ha ögonbryn, men inte blond nog för att inte bli gråhårig under vinterhalvåret.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredag hörrni!! Vad ska ni hitta på i helgen?
 
UTOMJORDISKA HÄLSNINGAR
 
 
 
 
 
Alternativa inläggstitlar: Casual Friday, Kommer med torr humor från sandplaneten, Maybe I'm not a good person but I'm a fkn great video-game-character, The lost Star Wars character
 
 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Det här är det coolaste jag sett

Svar: Åh tack så mycket <3
Sandra

2 Martina:

skriven

Så himla häftigt!!
I helgen ska jag ha myskväll med några kompisar och även fara till Luleå en sväng :)

Svar: Tack ju :D Åh va mysigt det lät!
Sandra

3 Gabriella :

skriven

Såå coolt!!

Svar: Tack :D
Sandra

4 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Så coolt :D

Svar: Tack så mycket :D
Sandra

5 Sabina:

skriven

Du är en mycket episk alien-prinsessa! Hoppas det botade din ångest litegrann.
Själv lyssnar jag på Bruce Springsteen och ältar livet som en annan pensionär och försöker samla ork att hämta ett glas vatten i köket :'D

Svar: Men åh tack! Min högsta dröm ju (obs är seriös). Ja det gjorde det faktiskt! Men åååh! Jag hoppas att du tog dig ut till vattenkranen till slut !
Sandra

6 Lina:

skriven

snyggt!!

Svar: Tack :D
Sandra

7 Emma Broberg :

skriven

ÅH! Så coolt gjort, verkligen :)

Svar: Tack så mycket! :D
Sandra

8 Sara Ekman:

skriven

Men coooolt :D

Svar: Åh tack <3
Sandra

9 Tilda Barkselius:

skriven

Men så coolt!

Svar: Tack :D
Sandra

10 Linnea Aurora:

skriven

Men åh, hallå, hur cool??????!

Svar: :D <3
Sandra

11 Moa:

skriven

Wow :O

Svar: Tack! :D
Sandra

12 Amina:

skriven

ALLTSÅ ÄLSKAR DIG. Du gjorde det här alltså bara sådär bara för att? Jag trodde typ det var någon utklädnadsfest du hade på g när du la upp bilden på insta haha!

Ps. man ska aldrig bli vuxen, det är överskattat. du vet ju vad det står på såna där bilder där det står saker på... "don't grow up, it's a trap"

Svar: Men åh va fin du är <3<3 Haha helt rätt ju!
Sandra

13 Christine's Stories:

skriven

Vad duktig du är på att göra sådana där sminkningar. Så himla fint! Ett tips är att färga ögonbrynen själv om du vill ha dem mörkare. Det gör jag nämligen :)

Hoppas att beslutet ändå var det rätta. Den där ångesten är så jobbig att dras med. Kram på dig gullet <3

Svar: Åh tack! Jag gjorde det för några år sen men nuförtiden gillar jag att kunna variera mig. Har ju ibland rosa eller blå/gröna ögonbryn och det syns bättre då! Det hoppas jag med! Kram <3
Sandra

Kommentera här: