EN GAMMAL HEDERLIG BLOGGLISTA

 

 

Namn: Sandra "Kalaskulan" Grahl (skoja, men ser ni vilken bra discokula jag är??!!)

Ålder: Typisk tant

Bor: I favvostaden LONDON (asså jag tar inte vara på detta, nu fick jag sån plötslig "livet går mig förbi"-ångest)

Beskriv din bästa egenskap: Jag är rätt bra på att laga mat. Eller det kanske är en färdighet snarare än en egenskap? Ok, vi börjar om, jag är rätt kreativ.

Beskriv din sämsta egenskap: Jag oroar mig för saker hela tiden.

Vad ser du fram emot?
Att jag och Niklas ska på bio nästa vecka och se Doctor Strange!! Åh Benedict Cutieface (som Rasmus kallar honom) <3<3<3. Och att Sussen ska komma hit på besök <3<3<3!! Fred på jorden (jk, kommer ej hända)

Din bästa hårdag?
 
 Den här kanske (hahaha det är snarare den enda bilden jag hittade på mitt hår, men jag rakade ju av detta svall så jag har mycket kortare hår nu).
 

Hur ser ditt liv ut om tio år?
Jag är ju såklart världsberömd författare och miljonär (haha jk, kommer ej hända). 

Om du är realistiskt, hur ser ditt liv ut tio år?
Kanske har jag klämt ut en knodd eller två, kanske har jag adopterat en till katt. Spenderar min tid genom att odla grönsaker och skriva. Lever typiskt hippie-liv som i t.ex. "Captain Fantastic"-filmen (kommer antagligen att hända).

En bra låt som du lyssnar på just nu: 

 

Om du fick äta en sak för resten av ditt liv vad skulle det vara?
PASTA mitt livs kärlek (tröttnar aldrig)

Vilka ögonblick är dina mörkaste?

Natten höhöhö

Vad tror folk om dig?
Att jag är supersocial och glad/sprallig. 

Stämmer det?
Nope. Eller ja, till viss del. Jag tycker om människor men tycker också att sociala situationer är jättejobbiga. Oroar mig mycket för att det inte ska gå bra. Sen är jag inte en glad person (Niklas sa t.ex. att min inre röst är en cynisk gammal tant senast imorse), men jag skrattar och skämtar mycket. Oftast är typ 90% av allt jag skriver/säger ett skämt.

 Vad är det konstigaste som har hänt dig? 

Denna fest tror jag. 
 
 
 
 
PUSS PÅ ER!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Kul att få veta lite mer om dig och jag älskar också pasta :-D Kramis

Svar: Pasta är ju livet!
Sandra

2 Frida:

skriven

Åh vad roligt att du bor i London!

Svar: Ja :D
Sandra

3 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Härlig lista med lite egna svar :D. Underbart också att du hittat din plats :D

Svar: Åh tack! Ja det är nice, men kommer nog att flytta vidare om inte allt för länge :D
Sandra

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Om tio år tror jag på riktigt att jag är rik och känd och författare ;) Och inga knoddar ska jag ha, och inga katter.

Svar: Det låter som en suverän plan!
Sandra

5 Martina:

skriven

Vilken rolig lista! Pasta är ju livet :D

Svar: Tack! Eller hur?!
Sandra

6 Susanne:

skriven

Är så sjukt taggad!!! Det ska bli så himla roligt!!

Svar: Jag med!!!! Snart ses vi <3
Sandra

7 Johan:

skriven

Sådana här listor är alltid lite kul att läsa tycker jag, man får en bild av bloggaren bakom bloggen och lär känna dig lite mer :)
Och, haha, jag hade nog också beskrivit dig som glad, sprallig och energifull, men texter speglar inte alltid verkligheten. Skriver bra gör du iaf :)

SV: Bra ljud är både trevligt och nödvändigt ;)

Svar: Va kul att du tycker det! Tack så mycket!
Sandra

8 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Kul att få lära känna dig lite mer :)

Svar: :D
Sandra

9 Gabriella :

skriven

Rolig lista!!

Svar: :D
Sandra

10 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

skriven

London vill jag så gröna till!! :D

Svar: Åh åk hit någon gång!! :D
Sandra

11 Anita:

skriven

Rolig lista :D

Svar: Tack! :D
Sandra

12 Sabina:

skriven

Åh yay jag peppar också inför att se Dr.Strange nästa vecka :D

Svar: Så taggad!!! :D
Sandra

13 MALIN:

skriven

Vilken härlig blogglista! Alltid kul att läsa igenom! Kram

Svar: Åh kul att du tyckte det :D
Sandra

14 Sara Ekman:

skriven

Kul lista :D

Svar: :D
Sandra

15 Bambi :

skriven

Jag ska se Doctor Strange idag :D Jag är SÅ snuskigt jäkla taggad verkligen!!

Svar: Åh va kul!!!! Jag är också taggad!!!
Sandra

16 Kattis:

skriven

Haha roligt att läsa!😀 hoppas du får en toppenfredag och tar väl vara på att du faktiskt bor i bästa staden London!😉

Svar: Åh tack detsamma!
Sandra

17 Ida Lindborg ♡:

skriven

roligt att läsa! :)

Svar: :D
Sandra

18 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

jag älskar listor, oklart varför men verkligen älskar att läsa igenom dem. haha

Svar: Haha va bra!! :D
Sandra

Kommentera här: