I THINK YOU'RE FREAKY BUT I LIKE YOU A LOT

 
 Hej darlings! Ännu en måndag! Men igår när det fortfarande var helg (cries) så passade jag på att öva lite på min halloween-sminkning. Vissa av er har redan sett den första bilden, jag la ju upp den på instagram (heter tantsandras på instagram om det nu var av intresse) och i så fall blir det tyvärr repris på den. 
 
 
 
 
Förra året var mina polare här i London under halloween och vi drog ut och gick på gay-klubbar hela natten. Det var så fruktansvärt kul, jag har nog aldrig sett så många utklädda människor i mitt liv. Hela London hade typ klätt ut sig! Var så himla spännande att se folk dyka upp i rulltrappan som Dracula eller typ en tops. 
 
 
 
 
 
Jag älskar att klä ut mig för er som missat det, känner mig aldrig så fin som när jag får till en riktigt bra utklädnad. Denna gjorde jag genom att smeta in hela fejset med zink-pasta (sitter mycket bättre än en sån tub med vit färg som går att köpa på "kalasaffärer"), förstärka skuggorna runt ögonen med svart ansiktsfärg, ta extra mycket vatten i färgen runt kanterna och dutta med papper så att det blir mer naturlig övergång, måla med olika nyanser av rött och till sist lägga på "blodådror". 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag gick runt i detta hela kvällen sen och kände mig kalasfin. Niklas tyckte att det var lite obehagligt. Vaknade imorse och upptäckte att jag inte fått ur allt mjöl som jag hade i håret haha. 
 
 
 
Gillar ni sånt här? Ska jag göra fler sådana inlägg? Ska ni klä ut er till Halloween?
 
PUSS PÅ ER!
 
 
 
 
Permalink
Kategori: Allmänt Taggar: halloween makeup, halloweensmink, ideas for halloween, läskig sminkning, makeup for halloween;
Kommentarer (25)

Kommentarer:

1 Kattis:

skriven

Iiiihh vilken bra sminkning....haha jag hade nog ryggat tillbaka lite om jag träffade dig utomhus i mörkret!:P sen lär jag bara säga att din rubrik är en av mina favoritlåtar!:D

Svar: Åh tack :D
Sandra

2 Susanne:

skriven

Shiiit vad braa! Så himla fint + läskigt!

Svar: Men åh tack! <3
Sandra

3 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Så snyggt!! Jag älskar Halloween! Det är absolut bästa högtiden på året :D Ser jättegärna fler halloweeninlägg! Kram

Svar: Tack! :D Jag med, det är så förbaskat kul att klä ut sig och se andra utklädda! Kram!
Sandra

4 Elin:

skriven

Så obehagliga och coola bilder!!

Svar: Tack, va glad jag blir! :D
Sandra

5 Amina:

skriven

Alltså wow hur lyckas man? Fasiken så coolt. Har du sett hon norska tjejen på instagram som är riktigt kunglig på sminkningar? Där kan du hitta massor av inspiration och hon gör också tutorials som jag förstått det... Kan kolla upp vad hon heter om du inte vet vem jag menar!

6 Amina:

skriven

Alltså wow hur lyckas man? Fasiken så coolt. Har du sett hon norska tjejen på instagram som är riktigt kunglig på sminkningar? Där kan du hitta massor av inspiration och hon gör också tutorials som jag förstått det... Kan kolla upp vad hon heter om du inte vet vem jag menar!

Svar: Men åh jag blir så glad!! Tack fina du! Nä jag har ingen aning om vem det är, du får gärna kolla upp vad hon heter till mig!
Sandra

7 Netti Starby:

skriven

Vad coolt och du såg verkligen läskig ut. Jag har redan fått ett sår i mitt ansikte så jag behöver inte klä ut mig i år :-D Kramis

Svar: Kul att du tyckte det :D Hoppas att det läker snabbt!
Sandra

8 Sabina:

skriven

Riktigt snyggt! Jag vill också vara i London och fira halloween på gayklubbar :O
Jag känner mig också finast som utklädd. Hade jag råd och ork skulle jag klä ut mig varje dag tror jag, haha. Skulle inte vara helt fel att t.ex se ut som olika disneykaraktärer varje dag.

Svar: Tack så mycket! Åh det var så roligt förra året men vet inte om jag orkar något sådant i år haha! A men jag med!! Så himla roligt ju
Sandra

9 MALIN:

skriven

Men wow! Läskigt, men snyggt! Kram

Svar: Tack så mycket :D
Sandra

10 Maria at Inredningsvis:

skriven

Vilken UNDERBAR Halloween make up duktigt gjort :)

Idag har jag skräck halloween snacks på bloggen:)

Ha en fin vecka!

LOVE Maria


Svar: Tack så mycket!
Sandra

11 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

I Love IT!!!!! Jag ska vara papegoja, kossa eller apa på halloween. Mina enda dräkter liksom ^^

Svar: Åh tack <3 Haha asså jag hoppas att du ska vara papegoja! Jag har nog aldrig sett någon utklädd till papegoja så kan liksom inte föreställa mig hur det skulle se ut! Men det låter EPISKT
Sandra

12 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Snygg men sjukt läskig sminkning 👌🏼👍🏼

Svar: Tack så mycket :D
Sandra

13 Sara Ekman:

skriven

Men shit vad grym du är! Såå snyggt!!

Svar: Men åh tack, va glad jag blir! :D
Sandra

14 Släpp taget. följ flödet:

skriven

WOW

15 Släpp taget. följ flödet:

skriven

WOW vad bra gjort!! Läskigt snyggt! Vill hemskt gärna se mer :D

Svar: Tack så mycket! :D Va kul, jag ska se om jag kommer på något bra!
Sandra

16 N:

skriven

Oj vad duktig du är!!

Svar: Tackar :D
Sandra

17 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

sjukt coolt

Svar: Tack så mycket!
Sandra

18 Christine's Stories :

skriven

Så grym du är! Hade aldrig kunnat göra en sådan sminkning. För övrigt har jag inte samma kärlek som du till att klä ut mig. Tänker alltid "ååh neeej" när det står "tema" I inbjudan till fester, haha.

Svar: Men åh tack så mycket! Hahaha jag har en del kompisar som också avskyr sånt!
Sandra

19 Martina:

skriven

Vilken superhäftig sminkning! Älskar halloween :D

Svar: Tack så mycket! Jag med :D
Sandra

20 Ellen:

skriven

ÅH wow gu så snyggt!

Svar: Men tack, va glad jag blir!
Sandra

21 Anonym:

skriven

Mycket snygg sminkning. Vi har lagt in den som tips i vår artikel här:
http://blogg.se/article/2016/october/kolla-6-laskiga-tips-pa-sminkningar-infor-halloween.html

/Blogg.se-teamet

Svar: Tack så mycket! Va kul!
Sandra

22 Fanny:

skriven

Sjukt snygg sminkning!

Svar: Tackar :D
Sandra

23 Silja:

skriven

Ååh så snyggt gjort 😍 Jag klädde inte ut mig eller gjorde nåt halloweenigt överhuvudtaget, tråkmåns här 😅

Svar: Tack så mycket :D Jag blev faktiskt sjuk på "riktiga" halloween så jag missade det med haha!
Sandra

24 Emma Broberg :

skriven

SÅ himla cool!

Svar: Åh tack så mycket! :D
Sandra

25 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Alltså åh så läcker sminkning!

Svar: Tack, va glad jag blir! :D
Sandra

Kommentera här: