SÖNDAG

 
 
 
 
 
Glad söndag på er! Jag har druckit kaffe så att jag fått magsår, torkat katt-spya, suttit i tio minuter och valt ut en bra födelsedags-gif som jag skickat till min kusin samt funderat på om jag ska öva halloween-smink idag. En typiskt bra söndag med andra ord. 
 
 
PMS-ångesten kom igår som ett brev på posten (med avsändare fkn gener, tackar och bockar hatar dom), så helgen har varit lite turbulent. 
 
MEN jag fick gratiskakor av Ocado (ett företag som säljer och kör ut matvaror) som var så hiskeligt vackra + att kartongen var en formgivares våta dröm så I got that going for me which is nice. Ska ta en bild sen på kartongen för asså lovar och svär den är så vacker att jag vill gråta och måla <-- ni hör ju vilken PMS.
 
 
Niklas den lille spillevinken sitter och spelar ett nytt dataspel så jag kommer antagligen att leva gräsänke-liv i några veckor framöver. Behöver typ en brevkompis känner jag (bortsett från mina fkn gener <-- hatar dom).
 
 
 
PUSS PÅ ER (ska skriva ett ordentligt blogginlägg imorgon) 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

skriven

Åhh älskar när saker är så där alldeles extra fint och typ kartonger som man inte kan med och slänga för de är så fina, haha!

Svar: Det är så himla nice när de tillverkar saker som är lite extra fint liksom!
Sandra

2 Beatrice:

skriven

Åh, halloween smink kanske man bör öva på nu. Inte långt kvar!!

Svar: Eller hur?!
Sandra

3 Martina:

skriven

Vilken fin bild på dig!! Så jobbigt med pms, hoppas att det blir bättre!

Svar: Tackar! Usch ja mens är ju aldrig kul!
Sandra

4 MALIN:

skriven

Jobbigt med PMS... Hoppas den försvinner! Kram

Svar: Asså verkligen!
Sandra

5 Julia Persson:

skriven

Så fin du är!

Svar: Tackar!
Sandra

6 Yohanna af Skovde:

skriven

Alltså PMS är THE worst alltså! De var värre innan jag fick barn för då ville jag dö lite varje dag i en vecka tillsammans med alla andra personlighetsförändringar. Du får en kram och en mental Ben & Jerrys!

Svar: Eller hur??! Blir det bättre efter barn? Det finns hopp alltså! Tack har redan ätit upp den :P
Sandra

7 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Usch PMS, finns få saker som kan dra ner ens humör så mycket. Ja iofs så gör ju mitt utmattningssyndrom saken också, men menar "normalt".

Svar: Asså hatar pms!
Sandra

8 Tilda Barkselius:

skriven

Uuusch för PMS! Låter som du fått en rätt bra helg trott det <3

Svar: Ja usch och fy! Jo den var supermysig <3
Sandra

9 Anita:

skriven

Snygging !

Svar: Men durå!
Sandra

10 Netti Starby:

skriven

Usch vad jobbigt med PMS och hoppas att du mår bättre snart! Kramis

Svar: Verkligen! Tack!
Sandra

11 Gabriella :

skriven

Åh så roligt med gratiskakor!!

Svar: Jag blev så glad!
Sandra

12 Mina -:

skriven

Jobbigt med pms :/

Svar: Verkligen!
Sandra

13 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

snyggo! Låter jobbigt det där men skönt med kakorna alla fall :)

Svar: Men tack! Kakor är alltid nice :D
Sandra

14 Linnea Aurora:

skriven

Vill SÅ se kartongen!!!!

Svar: Haha ville lägga upp bild men sen kändes det som att det såg ut som ett sponsrat inlägg då.
Sandra

15 N:

skriven

Fin bild på dig!! Lär bli mycket kaffe drickande för min del idag haha

Svar: Tack så mycket! Jag älskar kaffe!!
Sandra

16 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

skriven

Fin bild på dig! 🌸
Och vad är det med män och nya spel? Haha 😂🙈

Svar: Tackar! Det blir nog lätt så med hobbies :P
Sandra

17 Christine's Stories :

skriven

Alltså PMS. Spyr på den! Något som hjälper är att träna. Man känner sig så kick-ass efteråt! (tips är att träna ett pass du provat innan eller att springa)

Svar: Usch ja! Bra tips!
Sandra

Kommentera här: