RETURNING TO CYBERSPACE

 
 
 
 
 
Ååååå superseg igen! Det blev inget internet för mig igår.
 
Detta har hänt: 
 
- Min kompis ringde och hade kris, vilket gjorde att jag blev lite ledsen över att jag inte kan ställa upp ordentligt för att vi inte befinner oss på samma ställe. Men jag blev också oerhört smickrad över det faktum att min kompis ville prata med just mig under en krissituation (jag visste inte att hon ansåg att jag var en så nära vän). 
 
- Efter samtalet var det som att jag befann mig i chocktillstånd över hur underbara relationer jag har i mitt liv. Jag vet inte riktigt hur detta har hänt men jag blev så tacksam över att jag har så många otroliga vänner. Sen fick jag lite dåligt samvete över att jag flyttat ifrån Sverige.
 
- Jag fick reda på att vi får förlänga hyreskontraktet ett år till utan att de höjer hyran (vilket är rätt ovanligt här i London) och detta var exakt en sådan nyhet som jag verkligen behövde höra då jag har en del problem just nu med olika intyg och formulär och sånt som är så oerhört jobbigt och tråkigt. Det är SÅ himla skönt när saker bara ordnar sig.
 
- Lampknappen utanför toaletten har slutat fungera vilket innebär att jag går på toa och duschar i mörker. Det är helt okej men också störigt. 
 
- Middagen i söndags var najs och de hemliga gästerna var bland annat folk som jag kände och som jag inte visste var kompisar med Matt och Jess också. Världen är allt liten hörrni! Shout out till Amina: det var inte Madonna tyvärr haha!! Men som vanligt blev det som det blev med bilder, jag vågade inte ta upp kameran.
 
 
 
Av någon oklar anledning filmade jag bussresan hem:
 
 
 
"Art" (OBS skämt)
 
 
 
 
Jag hoppas att ni har en bra vecka! 
 
PUSS PÅ ER
 
 
Ps. Nu blev det ett himla tråkigt inlägg men jag ska se till att ta tag i mitt liv och leverera lite vettigare inlägg tids nog. 
 

Kommentarer:

1 Christine's Stories :

skriven

Jag kan också bli sådär blödigt tacksam över mina vänner och relationer. Sedan finns det dagar då jag känner mig som ensammast i världen. Haha, finns inget mellanting tydligen.. Fint dessutom att din vän ringde just dig. Ibland behöver man en viss typ av personlighet i en kris :)

Svar: Jag har också en tendens att känna ganska intensivt när det gäller relationer haha! Det var jättefint!
Sandra

2 Christine's Stories :

skriven

PS, älskar bilden och du skriver verkligen inte tråkiga inlägg! De får i alla fall mig att le :)

Svar: Tack så mycket! Detta gjorde min dag!
Sandra

3 Amina:

skriven

Hahahaha synd att det inte var Madonna :( Men kul ändå! :) Och vad härligt att bara stanna en stund och känna tacksamhet - borde vi alla göra varje dag, för nånting. Vänner, kärlek, sig själv, sin kropp eller choklad.

Svar: Eller hur haha! Det finns ju få saker som är bättre än choklad!
Sandra

4 Netti Starby:

skriven

Vad skönt att du har så nära vänner och det var inte något tråkigt inlägg. Kram på dig

Svar: Ja verkligen! Tack så mycket!
Sandra

5 Mathilda:

skriven

asså, bilden är ju goals!

Svar: Haha tack!
Sandra

6 Frida:

skriven

Tycker inte alls inlägget var tråkigt, kul att läsa om din vardag :)

Svar: Men tack :D
Sandra

7 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

skriven

Åh vad härligt att du har så bra relationer i ditt liv!! :D

Svar: Ja verkligen!
Sandra

8 Tilda Barkselius:

skriven

Underbart med så härliga vänrelationer!!

Svar: Ja! Är så tacksam!
Sandra

9 N a t h a l i e:

skriven

Älskar bilden, såå himla cool!

Svar: Tack :D
Sandra

10 MALIN:

skriven

Ääääälskar bilden - så himla cool! Kram

Svar: Tackar :D
Sandra

11 Kashayas:

skriven

Vad skönt att ni slapp hyreshöjning. :-)

Svar: Ja! Det var verkligen skönt!
Sandra

12 Gabriella :

skriven

Härligt med såna relationer!!

Svar: :D
Sandra

13 Yohanna af Skovde:

skriven

Jag läste "larmknappen har slutat fungera" och försökte fundera ut om det är vanligt i London. Sedan läste jag vidare och insåg mitt misstag. Konstig sak att kommentera kanske, men det är detaljerna som gör det. Veckan här är grym, hoppas din är det med!

Svar: Haha! Ja nu är det löst iaf!
Sandra

14 Martina:

skriven

Låter som att du har varit med om en hel del de senaste dagarna! Hoppas att din vecka blir superbra!!

Svar: Haha ja! Din med :D
Sandra

15 mallan:

skriven

haha det är ju bra med spänning i vardagen o gå och duscha och göra sina bestyr i mörkret! :D

Svar: Haha ja eller hur!!
Sandra

16 Sara Ekman:

skriven

men HUR klarar du att gå på toa och duscha i mörker?! haha, jag hade flippat!

Svar: Haha jag lämnade dörren på glänt! Men det var rätt störigt!
Sandra

17 Lovisa:

skriven

Jag läste först "larmknappen" istället för "lampknappen" och undrade i mitt stilla sinne om du var tvungen att typ larma Niklas innan du gick på toa, hahah.

Svar: Haha det hade iofs varit helt rimligt med tanke på att jag har IBS!
Sandra

18 Celine:

skriven

Men alltså gud så skönt med hyran!

Svar: Ja det var en sån lättnad!!
Sandra

19 Amanda:

skriven

Vad skönt att ni slipper få höjd hyra!! Och härligt att du har så bra vänner :)

Svar: Ja eller hur!? Så skönt!
Sandra

20 Släpp taget. följ flödet:

skriven

åh vad jobbigt det måste kännas att vara så långt bort när en vän behöver en. Säger som du, smickrande ändå att hon valde dig när det krisar..

Skönt att höra om kontraktet :D

Svar: Ja! Vill bara att alla min kompisar ska bo med mig på en gård någonstans!
Sandra

21 Sandra:

skriven

Och jag är så glad att jag har DIG!

Svar: Love you min kärleksmuffins!
Sandra

22 Linnea Aurora:

skriven

Men BRA saker (utom lampknappen givetvis, men såg att det nu hade fixats så PHEW!!)

Svar: Haha känner mig väldigt lättad! Både i sinnet och blåsan!
Sandra

23 Kajsa:

skriven

Omg äääälskar dom med snoop!!!
Har inget supertips och du har säkert redan sett men carpool karaoke + skrattar typ åt allt shane dawson gör (även fast han kanske är lite på gränsen typ ofta...)

Svar: Det var Alex som visade för mig!! Har inte sett Shane Dawson så ska absolut kolla upp!
Sandra

24 Camilla Å:

skriven

Tyckte inte det här var ett tråkigt inlägg. Jag uppskattade t.ex lamp-infon och bussresan very much!

Svar: Va bra! Lampsituationen verkade engagera många!
Sandra

Kommentera här: