SANDRA LER PÅ BILD

 
 
Först av allt så vill jag be om ursäkt (dramatisk början på inlägget <-- jag vet!). Men jag har en känsla av att detta inte kommer att gå hem så snälla kölhala mig inte! 
 
..... det är nämligen så att det är asvarmt i London. Jag läser era höstinlägg och sitter hemma och svettas. Nästa vecka ska det bli 28 grader varmt och jag vill bara att det ska bli lite svalare så att jag kan ta på mig riktiga kläder.
 
Aja nu var den lilla bekännelsen avklarad. Idag tog jag på mig kläder (vilket är mer ovanligt än vad ni tror) för att jag tänkte tvinga Niklas att gå på bio med mig ikväll. Sen kom jag på att jag typ aldrig har lagt upp en bild på mig själv när jag ler, så här kommer en sådan bild: 
 
 
 
 
 
 
Efter det tänkte jag spela in en youtube-video som skulle heta: That time I almost shat myself in Cornwall and other vacation highlights
 
 
 
 
Men sen upptäckte jag att min personlighet tyvärr hade tagit slut så det blev ingen video. Langar en gif på hur det såg ut när jag spelade in istället.
 
 
 
 
 
 
Leende bild nummer 2! Nu slår hon på stort minsann! 
 
 
 
 
 
Här brukar jag sitta och prata med mig själv om dagarna (obs skämt).
 
 
 
 
PUSS PÅ ER!! 
 
 
 
Ps. Är det någon som sett Finding Dory? Vad tyckte ni? Funderar på om jag ska se den idag eller inte!! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Finaste du, vilka underbara bilder! Kul att ni har så bra väder!!

Svar: Men durå!! <3<3
Sandra

2 Celine:

skriven

Men jag hade varit såååå glad om vi hade 28 grader!

Svar: Haha jag känner mig så otacksam som klagar!! :P
Sandra

3 N:

skriven

Fin du är!! Måste se den filmen också, inte hunnit med det!!

Svar: Men tack! Det blev ingen film tyvärr, bara en gif
Sandra

4 MALIN:

skriven

Sååå härliga bilder! Du är så fin! Kram

Svar: Men durå!! <3
Sandra

5 Gabriella :

skriven

Såå fina bilder!!

Svar: Tackar :D
Sandra

6 Sara Ekman:

skriven

Här i Göteborg var det också sjukt varmt idag! 25 grader och hur kvalmigt som helst, puuuuh!

Svar: Asså svetten!! Haha
Sandra

7 Sabina:

skriven

Hitta Doris är sevärd! Grät nästan i slutet :'(

Svar: Åh men den sista för dagen hade redan varit! Men borde ju gå och se den!!
Sandra

8 Christine's Stories:

skriven

Vi har haft 24 grader här i Malmö idag ska jag tala om för dig. Till och med JAG gick i kjol och t-shirt. Det gör jag INTE när det är vanlig svennevärme (= 17 grader). Ska bli samma sak i morgon, hihi.

Svar: Men åh jag kan typ inte hantera värme och längtar efter att kunna ta på mig kläder! Men känner mig så otacksam när jag uttrycker att jag tycker att det är för varmt haha
Sandra

9 Tilda Barkselius:

skriven

Älskar dina inlägg, du skriver så otroligt underbart! <3

Svar: Haha tack så mycket! Detta gjorde min dag <3
Sandra

10 Anita:

skriven

fina bilder!

Svar: Tackar!
Sandra

11 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Haha, så härligt inlägg!

Svar: Va glad jag blir :D
Sandra

12 Frida:

skriven

Härligt inlägg och jättefina bilder, fin du är :)

Svar: Men åh tack så mycket <3
Sandra

13 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Hah åh, härligt med värme ju men fattar ändå känslan!

Svar: Haha svettigt värre!
Sandra

14 N a t h a l i e:

skriven

Såå himla fin!

Svar: Men åh tack <3
Sandra

15 Yohanna af Skovde:

skriven

haha, "min personlighet tog slut", bra förklaring! Känner så ibland när jag ska blogga men lägger ner det då istället och skriva när personligheten är åter

Svar: Haha det blir ju lätt så!
Sandra

16 Frida:

skriven

Jag vill också att det ska bli svalare!
Tack, det var riktigt gott, och enkelt :) haha älskar att pyssla ihop mackor till lunch

Svar: Eller hur!!?
Sandra

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Tack för dina leenden och tack för dina kommentarer <33

Svar: <33
Sandra

18 T e r e s e F l i n t h:

skriven

Hihi fina du!

sv: Ja verkligen, det är supergott!
Kram

Svar: :D
Sandra

19 Kashayas:

skriven

Vad roligt med bio :-)

Svar: :D
Sandra

20 Kattis:

skriven

Hehe förstår dig till viss del gällande värmen men hur jag än vänder och vrider på det så skulle jag med lätthet byta mitt höstväder mot dina 28 grader!😛 har tyvärr inte sett finding dory än...

Svar: Haha åh jag vet att jag är otacksam!
Sandra

21 Amanda:

skriven

Här har vi dock haft 25 grader i flera dagar nu, så jag har också svettats :D

Svar: Låter skönt men också jobbigt :P
Sandra

22 Prietha:

skriven

Ska till london vid jul, kanske inte ska ta med vinterjackan då :-)

Svar: Haha kanske inte? Förra vintern var det varmt nog att gräset aldrig ruttnade! Men det regnar rätt mycket
Sandra

23 Petra:

skriven

Hitta Doris är absolut sevärd!! 5/5, lika bra som Hitta Nemo helt klart!

Svar: Åh men då ska jag absolut gå och se den! Den sista för dagen hade redan varit så jag hann inte!
Sandra

24 Julia Persson:

skriven

Du är verkligen så fin!

Svar: Haha tack så mycket!
Sandra

25 Ellen Gräntz:

skriven

Jag såg Finding Dory på bio igår! Den var mysig och kul men inte wow. Men sevärd såklart, det är ju Doris liksom. Gillar din tröja förresten!

Svar: Åh men då ska jag nog gå och se den! Tack så mycket! Secondhand!
Sandra

26 CAMILLAESI:

skriven

haha vilken kul gif :D

Svar: Haha tack!
Sandra

27 Josefine:

skriven

Fint!

Svar: :D
Sandra

28 Sofia:

skriven

Haha underbar du är :D :D

Ja gillar inte alls att le på bild, ser så fånig ut :P Vill med se den filmen, tror den är rolig :D

Svar: Men tack! Det är så svårt att le på bild ju!! Haha det blev ingen film men ska försöka spela in en snart :P
Sandra

29 sandra.:

skriven

Har inte sätt den filmen än, vilka fina bilder på dig :)

Svar: Tack så mycket!
Sandra

30 Mina -:

skriven

Vill så gärna se finding dory!

Svar: Jag med!! Har inte gjort det än!
Sandra

31 Bambi:

skriven

hahah asså du är ju så jävla cute ^^

Svar: Cute but deadly
Sandra

Kommentera här: