Back in town

Sjukt skumt att rulla förbi vallentuna centrum.

Kom fram till stockholms central igår klockan halv två för att mötas av den andra Sandra (semeli.blogg.se). Kastade mig i hennes armar och sen bar det av till ett sunkfik. Det var sjukt mycket folk på gatan som verkligen inte visade hänsyn till att jag försökte komma fram med min ohyggligt tunga väska och jag kände hur torgskräcken kröp fram. Sjukt att man kan avänja sig med något på bara några veckor.

När vi hade fikat klart och hon berättat om sin ovanliga vecka (Sandra är en magisk varelse som alltid lockar till sig ovanliga händelser), följde jag henne till bussen.

Niklas mötte upp mig efter jobbet och vi höll på att inte komma med tunnelbanan för att den var smockfull (focksmull som jag råkade säga igår) och sedan behövde vi stå på tåget hela vägen hem.

Längtar jag tillbaks? skulle inte tro det!

Jag har kommit fram till att jag inte gillar tunnelbanan.


LÄNGTAR TILL FÖRSTA KONFATRÄFFEN !


PUSSPUSSPUSS

Kommentarer:

1 Ida:

skriven

Jag tycker det är skönt att ha dig här iallafall :)

KRAMAR!

2 Sandra:

skriven

det var så fint att träffa dig innan jag åkte. trots sunkfiket och alla dessa trappor. din risifrutti var för övrigt helt fantastisk!

Kommentera här: