TV-nostalgi


Jag sitter och tittar på TV och märker att de har börjat sända Buffy the vampire slayer på kanal 11. Nostalgi med stora bokstäver! Jag var helt hooked på den här serien när jag var yngre, kollade till och med upp när det gick repriser om jag hade missat något avsnitt.




Girl power har jag alltid gillat




Monstrerna var lagom fula, läs: ASDÅLIGA (och specialeffekterna var verkligen också skitdåliga, trots att man inte hade några höga krav på den tiden var de verkligen under all kritik).




Booth var i alla fall snyggare än vad han är nu i Bones (vet inte vad han heter på riktigt, men han kommer alltid vara Booth i min värld. Angel liksom, vilket skitnamn)




Kan inte fatta att jag tyckte att Spike var snygg!!! Kanske var för att han var lik Billie Idol, men Billie Idol var ju inte heller snygg?





Någon annan som tyckte att Buffy var den bästa serien?

Kommentarer:

1 Susanne:

skriven

Jag tittade varje dag. Jag gick i femman, och tyckte att det var världens bästa. ("ååh hoppas Buffy och Angel blir tillsammans" haha) Såg det igen nyligen, och önskar att serien hade fått finnas kvar i glorifierad form i mitt minne. Den är verkligen under all kritik. Verkligen. Allt i den. Och alla skriker jättemycket hela tiden?

2 Ida:

skriven

ja jag tyckte om den så pass mkt att jag döpte min kanin till Buffy (passade ganska bra också eftersom hon var lite bitchig)



Kramar <3<3<3

3 Alexandra:

skriven

Jag kollade precis om alla säsonger, yes du hörde rätt. Och spike blir snygg i sammanhanget då också vilket är helt sjukt, för han är bad och snäll och ja herregud, dåliga effekter men ack så kultigt. Loving it!

Kommentera här: