DE 7 BÄSTA OCH 7 SÄMSTA BILDERNA PÅ MIG

 
 
FALSK MARKNADSFÖRING! Jag hade ju lovat ett tips-inlägg om najsiga barer/pubar i London och så blev det selfiekavalkad istället! Loggade in på sidan där jag publicerar mina "böcker" och insåg att jag inte lagt upp ett nytt kapitel på 34 dagar. Personligt rekord i seghet faktiskt. Så då tänkte jag att jag skulle slänga upp något lite mindre komplicerat här så att jag kunde sätta mig och skriva istället (för det är ju det viktigaste i mitt liv), men så insåg jag att jag redan suttit och knåpat med detta inlägg alldeles för länge. Vilket innebär att jag lika gärna hade kunnat skriva ihop ett tips-inlägg istället. 
 
...................oops. 
 
 
Men nog om mina tillkortakommanden! Lovar och svär att det blir ett tips-inlägg inom en snar framtid. Jag tror att Elsa Billgren skrev ett liknande "bästa/sämsta bilder på mig"-inlägg för ett tag sen så jag länkar för säkerhets skull. Eftersom att det rätt sällan har dykt upp bilder på mig här på senaste tiden tänkte jag påminna er om hur jag ser ut. Vi börjar med de sämsta bilderna på mig!
 
 
 
NUMMER 7 - PARBILDEN
 
 
 
Jag och Niklas satt i någons bil och tog en bild med mobilkameran. Ibland mår jag dåligt över hur snygg han är men sen påminner jag mig själv om att jag har tur som har haffat en sån Babe McBabeface.
 
 
 
 
NUMMER 6 - KLUBBBILDEN
 
 
 
 
Här sitter jag i knät på min bästis Ramsus då vi just beställt in champange för att jag fyllde år. Men vad är grejen med håret? Varför har mitt ansikte smält? Frågor som än idag förblivit obesvarade.
 
 
NUMMER 5 - SEMESTERBILDEN
 
 
Niklas (som tog bilden) sa åt oss att awkward-familjebildsposera. Känns som att jag och Kajsa var de enda som tog hans direktioner på allvar.
 
 
 
NUMMER 4 - SANDRA OCH NIKLAS I PRAG
 
 
 
Det här är typ de enda sorters bilder som finns på oss två tillsammans.
 
 
NUMMER 3 - TEATERSANDRA
 
 
Den här bilden dök upp på facebook och en annan skådis kommenterade: Kawaii!!.............nej. Nej jag är inte "söt" på den här bilden. Jag ser ut som att jag ska mörda någon.
 
 
NUMMER 2 - FESTIVALSANDRA
 
 
 
För några år sedan var jag på Peace and Love och denna bild är tagen samma dag som vi skulle åka hem. Jag var magsjuk och hade 40 graders feber. Men hur söt är inte bäbis-Niklas??!?! 
 
 
NUMMER 1 - SANDROR SKRATTAR
 
 
Jag och min bästis (som också heter Sandra) sitter och skrattar och hon tar en bild med sin dators webcam. Och sen såg vi hur den blev?!!!!!!!!!!?!?! Vi skrattade nästan ihjäl oss alltså. Det här är den mest briljanta bilden jag någonsin sett på mig själv?! Dör! Min mun är som ett avgrundshål?
 
 
 
Och sen hoppar vi raskt vidare till de bästa bilderna på mig! 
 
 
 
NUMMER 7 - EN MAN FRÅN 70-TALET
 
 
Den här bilden har Sandra tagit på mig. Jag tycker att jag ser ut som en man från 70-talet men jag gillart.
 
 
 
NUMMER 6 - INTIMT OCH ROMANTISKT
 
 
En bild från förr när jag färgade håret och sportade lugg/klänning.
 
 
 
NUMMER 5 - BÄSTISBILDEN
 
 
Jag och Sandra på en bar i Malmö för några år sedan. De dagarna när hon var och hälsade på oss i skåne var så himla underbara. Älskar att vi ser så kära ut här (eller det är ju snarare så att jag ser kär ut och Sandra ser ut att lida!! HAHA).
 
 
NUMMER 4 - EN AV DE BÄSTA DAGARNA I MITT LIV
 
 
Jag och Niklas var på Warner Borthers Studio Tour och kollade på alla Harry Potter prylar/kulisser. Trots att jag inte är så jätteförtjust i filmerna var detta en av de bästa dagarna i mitt liv. 
 
 
 
NUMMER 3 - POETISK
 
 
En av de gamla bloggbilderna som jag är extra förtjust i. Jag vet inte varför men jag gillar den skarpt. Trots att den är tagen med min gamla webcam haha. Minns att bildtexten var sjukt poetisk. Skrev många allvarliga texter när jag var yngre. Men jag tittade tillbaka i arkivet för inte så länge sedan och var förvånad över hur lite jag har förändrats. Använde mig av samma ord, drog samma skämt och tänkte samma tankar. Konstigt ändå.
 
 
NUMMER 2 - MED MITT HJÄRTAS LÅGA
 
 
 
 
Jag och BODIL MINIFISEN GRAHL! 
 
 
 
NUMMER 1 - MIN ABSOLUTA FAVORIT:
 
 
 
 
 
Den andra trailern till Suicide Squad hade precis kommit ut och jag blev arg för att de var tvungna att göra Harley supersexualiserad. Ville helst att hon skulle vara obehaglig pga att hon faktiskt är en skurk? Det är ju inget fel på att hon äger sin sexualitet men hon kändes så förlöjligad i den trailern. Så jag klädde ut mig till Harley Quinn och spelade in en video som skulle vara mer obehaglig/spela på att hon faktiskt är psykiskt sjuk. Niklas tittade på den en gång och blev freaked out. Han sa: "aldrig mer" haha och jag blev jättesmickrad. 
 
 
Sen tyckte jag att hon var en av de bättre karaktärerna i Suicide Squad när jag såg filmen. Men den har en del problem i hur de porträtterar våld mot kvinnor.
 
 
 
 
Nu blev det ett rätt seriöst avslut på ett rätt oseriöst inlägg haha! Ojsan hoppsan.
 
PUSS PÅ ER!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Så himla härligt inlägg! Älskar bilderna! :)

Svar: Men tack så mycket!! :D
Sandra

2 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Älskar det här inlägget! Du är så bäst :D

Svar: Men tack va glad jag blir! :D
Sandra

3 ISA:

skriven

alltså.. så skönt att du bjuder på dig själv! fnissade åt de första ;)

Svar: Va kul att du tyckte att bilderna var roliga!! :D
Sandra

4 Ida Lindborg ♡:

skriven

haha älskar detta inlägget, så härligt :D

Svar: Va kul att du gillade det!! :D
Sandra

5 Sofia:

skriven

Vilka underbara bilder :D Den med Harry Potter där var ju super fin :) Vissa skrattade jag högt åt med dina underbara miner, festivalbilden så du lite småtrött ut :D :D

Svar: Haha tack! :D
Sandra

6 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Alltså guuud, skrattade högt så att Erik kom springandes och undrade om det var gag reels på TV >.<

Men ååh, de vackra är superdupervackra. Älskar där du ser kär ut, älskar där du är ond Harlequin, love it all <333

Svar: Haha va glad jag blir!! :D <3
Sandra

7 Christine's Stories:

skriven

Haha älskar detta inlägg! Så härligt att du bjuder på dig själv :)
För övrigt så är du helt sjukt lik en brittisk kompis till mig på bild 4 av "de bästa bilderna". Hon är görsnygg så det är alltså en komplimang :)

Svar: Men åh tack så mycket!! Haha tänkt om jag har en tvilling som går runt på gatorna här någonstans?!? Bor hon i London?
Sandra

8 Lovisa (wildisland):

skriven

Haha, vilken underbar inläggsidé! Så mycket som jag älskar vissa bilder! Del 2 känns som de bilder som jag laddar upp på facebook, medan del 1 är de bilder som jag blir taggad i av andra, haha.

Svar: Haha! Precis så är det ju! Några av dem är direktimporterade från facebook! :P
Sandra

9 Amanda:

skriven

Vilka härliga bilder :D

Svar: Tack :D
Sandra

10 Gabriella :

skriven

Såå underbart inlägg!!

Svar: Haha tack!! :D
Sandra

11 CAMILLAESI:

skriven

hahah sköna bilder :)

Svar: haha tack! :D
Sandra

12 Martina:

skriven

Vilket härligt inlägg! Superkul att du vågar bjuda på dig själv på detta sätt! :)

Svar: Haha tack så mycket!! :D
Sandra

13 susana:

skriven

hehe rolig du är som bjuder på dig själv :)

Svar: :D
Sandra

14 Tilda Barkselius:

skriven

Hahah underbart att se!

Svar: :D
Sandra

15 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Haha åh, underbart inlägg!

Svar: Tackar :D
Sandra

16 Dixi Wonderland:

skriven

Har man sett en del DC Comics så vet man att DC är betydligt mörkare än Marvel. Jag tyckte Margot var amazing som Harley. Hon hade det där lekfulla som Harley är så känd för. Tyckte inte att hon var speciellt sexig i filmen :)

Svar: Ja jo, har sett alla deras filmer (är lite av en serienörd) men mitt problem var att jag inte tyckte att karaktären var mörk nog. Kul att du tyckte om den! Min favorit var Amanda Waller (för att jag tycker att Viola Davies är en superbra skådis!).
Sandra

17 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Haha underbart :)

Svar: :D
Sandra

18 N:

skriven

Härliga bilder :D

Svar: Tack :D
Sandra

19 Kajsa:

skriven

Skrattade lika mycket som jag wow-ade, mina rummisar måste undrat vad som hände...

Svar: Hahaha! <3 :D
Sandra

20 Linnea Aurora:

skriven

Bästa inlägget detta!!!!!

Svar: Du kan va bäst!
Sandra

21 Camilla Å:

skriven

Hahah perfekt gestaltning av awkward-familjebildsfoto!

Svar: Tack! Tycker själv att jag och kajsa har awkwardposerings-skillz!
Sandra

22 jessica:

skriven

haha vilket roligt och kreativt inlägg :D

Svar: Kul att du gillade det! :D
Sandra

23 Sabina:

skriven

Älskar detta inlägg, haha! Man vill ju se folks sämsta bilder!
Tror faktiskt jag behöver sno denna idé till min blogg :D

Svar: Men kul att du gillade det!! JA gör det! Men jag tror som sagt var att Elsa Billgren var först!
Sandra

Kommentera här: