GALENSKAPER

 
 
 
 
 
Nu har det gått mer än två veckor sedan denna insomnia-period började och jag känner mig helt sinnesrubbad. Hudlös, illamående, korkad och seg. Haha jag fick ett julkort ifrån min bästis på andra sidan jorden igår och började typ grina.
 
MEN! På fredag ska jag träffa min kompis Fanny<-- som jag har längtat! Och då ska vi käka indiskt (dreglar av bara tanken) samt gå ut på sagan om ringen-puben (obs: inte en riktig sagan om ringen-pub) eller någon av de två tunnelbane-pubarna som ligger där. Jag hoppas verkligen att jag kommer ihåg att ta med mig kameran och att jag vågar ta upp den! För vad är grejen med bloggen nuförtiden? Känns lite som att den har vissnat. Jag börjar vänja mig vid den nya designen och känner mig ganska hemma nu, är fortfarande inte 100 % nöjd med headern men i brist på annat tycker jag att den duger. Läste lite i arkivet och tyckte typ att jag var roligare förr. Men det kanske jag alltid känner. 
 
I vilket fall som helst, nu går vi vidare till roliga youtubeklipp! Asså osammanhängande inlägg idag.
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
PUSS!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Kattis:

skriven

Hehe alltid skoj med dessa klipp!😀 ja visst blir man helt knäpp i bollen av för lite eller ingen sömn!? Hoppas det blir bättre för dig snart med sömnen!<3

2 Netti Starby:

skriven

Vad roligt att du ska träffa din kompis och jag börjar också dregla nu när jag tänker på maten :-D Kramis

3 MALIN:

skriven

Såååå härliga videos! Älskar "car pool karaoke"! Kram

4 Gabriella :

skriven

Jag tycker att din header är såå fin!!

5 Martina:

skriven

Så gott med indiskt! Och vilka härliga videos, de gjorde min dag mycket bättre!

6 Jeanette:

skriven

Åhh jag vill också gå på en sån pub! Låter ju så häftigt :)

7 Sara Ekman:

skriven

underbara YouTube-klipp :d

8 Yohanna af Skovde:

skriven

Det är konstant för mig, jag var alltid roligare förr!

9 Sussi:

skriven

Jag älskar carpool karaoke :)

10 Tilda Barkselius:

skriven

Hoppas du och din kompis fick det trevligt tillsammans!

11 Amina:

skriven

Gose. Skönt att träffa en god vän då iaf! Hoppas ni har det grymt (stannar hon över helgen? Eller bor hon också i London?)... Pusspusspuss!

12 Amina:

skriven

Gose. Skönt att träffa en god vän då iaf! Hoppas ni har det grymt (stannar hon över helgen? Eller bor hon också i London?)... Pusspusspuss!

13 Celine:

skriven

Så mysigt att du ska få träffa din kompis!

14 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Hoppas att du vågar ta upp kameran, är supernyfiken! :) Tycker alltid om att läsa din blogg! Headern är jättefin <3

15 Nathalie Tegelstam:

skriven

Kul med lite olika videos! :D Kram

16 Meg:

skriven

vart är det du bor? älskar bilden i inlägget! och indiskt, mmm, svårslaget!

17 Linnea Aurora:

skriven

Alltså haha Josh Groban! PS tycker ej att din blogg har vissnat, älskar'en DS!

18 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Hoppas ni får en härlig fredag!

19 Sofia:

skriven

Jag har haft insomnia hela året, förstår inte hur kroppen orkar! Jag har fått utskrivet över 20 olika tabletter för det, inget har funkat.

Längesen ja skrev nu :) Ja är nog med för gammal för att mobilblogga :D


Jul kramisar! :)

20 Ronja Therese:

skriven

Hoppas ni hade det superbra! Och alltså haha, gillar klippen!

21 Sabina:

skriven

Hoppas att du mår bättre snart! :D Saknar ju blogginlägg, haha!

22 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

men jag saknar dig <3

23 Christine's Stories - Cape Town Edition:

skriven

Åh vad jobbigt med insomnia. Jag vet precis hur det är :( Hoppas att det snart går över så att du får känna dig som människa igen! Mysigt iafl att träffa en god vän. Sådant gör under för själen!

Ps, älskar Carpool Karaoken med Bruno Mars. Sjukt rolig!

24 Bambi:

skriven

Insomnia är fasiken djävulens påfund. Jag känner igen det där som bara den!!

Carpool karaoken med bruno mars är förövrigt underbar!

25 myrtillus.blogg.se:

skriven

vad snygg din blogg blivit! gillar designen :D

26 Mina -:

skriven

Gott med indisk :)

27 Kattis:

skriven

Ville bara kika in och hoppas det löst sig med sömnen och att du haft både en bra jul och ett fint nyår. Önskar dig en bra start på detta år!☺

28 N:

skriven

Vad gott med indiskt!!

29 Emma Broberg :

skriven

Så roligt med lite klipp, så bra!

30 Linnea Aurora:

skriven

Saknar dig och dina inlägg!!!!

31 Isabella Huynh:

skriven

hoppas du mår bättre! :)

32 Jessica Högberg:

skriven

Mysigt med resa till härlig vän!

33 SKRIVDIVAN:

skriven

Oh shit fan vad tungt med insomia i två veckor. Min brukar hålla i sig i några dagar :/ Jag tackar Gud och osykitarin för mitt 10 kilos kedjetäcke. Det hjälper mig att komma till ro.

34 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Indiskt lät verkligen gott :D Hoppas ni fick en bra kväll ihop!

35 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Tack för din kommentar. Som jag saknar ditt bloggande.

36 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Jag är så glad att du fortfarande skriver till mig även om du inte fortfrande skriver här. Jag följer dig på Instagram dock :D

37 Kattis:

skriven

Yey vad glad jag blev att se din kommentar, vågar jag hoppas på att få läsa något inlägg framöver också?☺

38 Yohanna af Skovde:

skriven

Jag vill också sitta på en Hobbitbar! Låter helmysigt!

39 Anonym:

skriven

så ruggigt att en människa bara försvinner.
olycka,sjukdom? berätta ifall du lever!
kom in här av en slump och såg att en levande blogg bara tog stopp

40 anneli:

skriven

Jag älskar att kolla deras tweet, fett roliga!
Hobbitbar <3

Kommentera här: