JULKLAPPSINSLAGNING

 
 
 
 
Igår hade jag ångest, och ni vet ju vad det betyder! Ångest = pyssel. Yohanna (som förövrigt är enormt bra och rolig) tipsade mig om ett enkelt julpyssel, nämlingen att slå in julklappar! Och det är ju både nödvändigt och roligt, så då gjorde jag det. 
 
 
 
 
Tog bilderna i morgonljuset ovanpå en spetskimono som jag köpte på tesco i Prag. Presentpappret har jag köpt på secondhand här i London för att jag tänkte att det var bra om pengarna gick till välgörenhet. Men det är ju nyproducerat presentpapper så det kanske inte var så bra ändå. 
 
 
 
 
 
 
Sen kom jag på att dessa paket ska fraktas i resväska (som ska checkas in dessutom) till Sverige, och att de inte alls kommer att vara särskilt fina när jag packar upp dom. Men men. Kul var det ju iaf. 
 
 
PUSS!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

skriven

Åh vilket bra tips du fick! :-D Kramis

Svar: Eller hur!
tantsandras.blogg.se

2 Celine:

skriven

Snyggt du slagit in det!

Svar: Tack! :D
tantsandras.blogg.se

3 Tilda Barkselius:

skriven

Gud så fint det blev!!!!

Svar: Åh tack! :D
tantsandras.blogg.se

4 Veronica Möller:

skriven

Så fint det blev! :) Kraaam ♡

Svar: Tack :D
tantsandras.blogg.se

5 ISA:

skriven

Åh, inga dåliga paket du fick till! snacka om bra att kunna ha det som ångestdämp <3

Svar: Åh tack! Ja det är bra! Tycker att det hjälper att göra saker med händerna!
tantsandras.blogg.se

6 MALIN:

skriven

Vad fint du slår in dina julklappar :) Kram

Svar: Åh tack! Det blir inte alltid så här ambitiöst haha
tantsandras.blogg.se

7 Yohanna af Skovde:

skriven

Meeen så fina de blev!!! :) :) Fan vilka grymma pysselgener du har!

Svar: Tack! Men äsch, dom här gamla generna? ;P
tantsandras.blogg.se

8 Sara Ekman:

skriven

så fina paket :D

Svar: Tack :D
tantsandras.blogg.se

9 Bambi:

skriven

oj så fint du slagit in det :P Mina ser ut som kaos ^^

Svar: Haha pga har inget liv! :P De är säkert jättefina!
tantsandras.blogg.se

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Men vad duktig!!! Mina första paket var rätt snygga, sedan blir de fulare och fulare för varje steg :P

Svar: Haha så blir det ju! Jag tror inte att resten kommer bli lika ambitiöst inslagna
tantsandras.blogg.se

11 Meg:

skriven

men vilket supergulligt omslagspapper!

Svar: Jag tyckte också att det var fint! :D
tantsandras.blogg.se

12 Anonym:

skriven

Hej!

Vill du synas mer?
Jag har skapat en grupp för oss som bloggar på blogg.se på Fb där vi kan länka våra inlägg och synas mer och får med besökare!

Gruppen är ny, så bjud gärna in dina blogg.se vänner och sprid gärna gruppen här på din blogg!

https://www.facebook.com/groups/blogg.sebloggare/

Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer!

13 Elsa:

skriven

Åh vad fina de blev! :)

Svar: Tack :D
tantsandras.blogg.se

14 Nathalie Tegelstam:

skriven

Såå fina julklappar! :)

Svar: Åh tack :D
tantsandras.blogg.se

15 Rebecca Adnell:

skriven

Sjukt fina julklappar! :D

Svar: Åh tack! :D
tantsandras.blogg.se

16 Zyllah:

skriven

Gud vad fint du slog in dem. Jag skjuter på det här med paketinslagning till jullovets början, för nu har jag (av någon anledning) väldigt ont om tid varje dag. <3

17 Sara, 31 år Stockholm [email protected]:

skriven

Pyssel är verkligen terapi! Jättefint mönster på kimonon :)

18 Linnea Aurora:

skriven

FINA! Har också slagit in "fint" (i.e finare än vanligt) men lider också av tanken på att de kommer pressas ner i en resväska sen, AJA- de är fina ett tag iallafall!

19 Camilla Å:

skriven

Men fan vad fina! Och fan vad fint julpapper!

20 Johan:

skriven

Haha, jag blir alltid lika sur och irriterad när jag ska slå in paket, så kan jag så låter jag någon annan göra det. Tycker inte alls det är kul :P haha

Jag önskar dig i vilket fall en riktigt god jul, Sanndra! Njut ordentligt och ta hand om dig själv! :)

21 ♫♪ sandra:

skriven

fint!

Kommentera här: