PUBAR OCH BARER I LONDON - DEL 2

 
 
 
 
Östra London är ju hipster-mecka som jag kanske nämnt förut. Där kan en gå på snajsiga restauranger, balla klubbar och pitoreska affärer med snyggt formgivna saker som folk i allmänhet egentligen inte har någon användning för. 
 
 
Där finns det också många spännande pubar och barer (jajamensan nu kommer del 2!) och vissa av dessa tänkte jag tipsa om:
 
 
PUBAR OCH BARER SOM LIGGER I ÖSTRA LONDON
 
 
 
1. NT'S COCKTAIL BAR - 207, 1 Westgate St, London Fields, E8 3RL
 
 
 
 En supertrevlig bar som har lite New York-känsla (inte för att jag varit i New York men jag inbillar mig att det ser ut så här). Här går det alltså att ta en fika under dagen, dricka drinkar under kvällen eller sitta på takterrassen och se ut över Londons halvslitna tak.
 
 
 
2. THE NATURAL PHILOSOPHER - 489 Hackney Road, London, E2 9ED 
 
 
 
Denna cocktail bar sprang jag och min bf Sandra på av en ren slump. Vi bestämde oss för att gå in pga att inredningen gjorde att det såg ut/kändes som att gå in i Borgin and Burkes (vilket är en affär i Harry Potter. Shit nu måste jag verkligen sluta med Harry Potter-referenserna!). Drinkarna var asgoda samt prisvärda (!) och inredningen var HELT AMAZEBALLS.
 
 
 
3. SCENARIO - 97 Stoke Newington Road, London, N16 8BX
 
 
 
Detta är en bar dit folk kan gå för att spela sällskapspel, tv-spel eller arkadspel. En ypperlig idé enligt mig! 
 
 
 
 
4. OLD BENGAL BAR - 16A New Street, London, EC2M 4TR
 
 
 
En sån där lagom mysig bar med en bra uteservering! 
 
 
 
 
5. THE CULPEPER PUB - 40 Commercial St, London E1 6LP
 
 
 
Denna pub har också takterrass, goda drinkar och supertrevlig inredning! 
 
 
 
Bild 3, 4 och 5 är inte mina! Det är bara att klicka på bilderna så kommer ni till hemsidorna där bilderna finns! 
 
 
Om ni vill ha fler tips om barer och pubar i london så finns del 1 här! 
 
 
 
Jag vill jättegärna ha tips om ni har varit på någon bra pub/bar här! 
 
PUSS PÅ ER! 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Tilda Barkselius:

skriven

Den första och sista såg så fina ut!

Svar: Supermysiga är dom!
Sandra

2 Alice:

skriven

Åh älskar sådana här inlägg!!

Svar: Va glad jag blir!
Sandra

3 Martina:

skriven

Bra tips! Tycker att alla såg supermysiga ut, gillade särskilt nummer 5!!

Svar: Glad jag blir :D
Sandra

4 Kashayas:

skriven

Bra tips

Svar: :D
Sandra

5 MALIN:

skriven

Synd att jag inte fick läst detta inlägget innan vi åkte... Kram

Svar: Får bli nästa gång kanske! :D
Sandra

6 Sara Ekman:

skriven

Så bra med tips! :)

Svar: :D
Sandra

7 Christine's Stories:

skriven

Oj men titta, här har det hänt grejer! Fin design du trixat fram. Kul med en profilbeskrivning också :)

Och kul med bar/pub-tips igen! Jag blir ju sugen på att dra till London och dricka snitsiga drinkar med London Dry Gin, hehe. Påminner mig om att jag ska skriva om den där baren jag snackade om!

Svar: Jag kände att jag var tvungen att fixa en profilbeskrivning haha! Det låter ju som en ypperlig idé!! Gör det! Var det den jag trodde att det var?
Sandra

8 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så mysiga!

Svar: :D
Sandra

9 Frida:

skriven

Så många mysiga ställen :) kram

Svar: :D
Sandra

10 Bambi:

skriven

Men åh vad jag vill resa till London :( Scenario lät förövrigt som min typ av hangout!

Svar: Det borde finnas tv-spel/sällskapsspel på alla uteställen?!
Sandra

11 Kattis:

skriven

Underbart med dessa tips för någon som mig som inte varit i London än men planerar definitivt ett besök dit!☺

Svar: Va kul att du tycker det! :D
Sandra

12 Josefine:

skriven

Kul :)

Svar: :D
Sandra

13 N a t h a l i e:

skriven

Dessa inlägg är såå intressanta! Grymt :)

Svar: Va kul att du tycker det!! :D
Sandra

14 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

wow nice

Svar: :D
Sandra

15 Amanda:

skriven

Åh vilka bra tips! :D

Svar: :D
Sandra

16 Frida:

skriven

Tack så mkt! Fina bilder! Älskar att besöka små mysiga pubar i Lodon

Svar: Pubarna i London är bäst! :P
Sandra

17 Lovisa:

skriven

Åh det låter som ett ställe för mig. Snackar så mkt skit om ställen som är "hipstriga" men i hemlighet älskar jag ju att gå dit (säg inget till nån!).

Svar: I'll put this information in my secret chamber.
Sandra

18 mallan:

skriven

men gud vilka mysiga ställen!

Svar: :D
Sandra

Kommentera här: