SOUTHBANK

 
 
När jag åkte för att möta upp la familia så regnade det på mig (surprise - NOT) och jag har fortfarande inget paraply! Gick och kollade på typ 5 stycken men alla kostade 15 pund vilket jag vägrar betala. Så jag får skylla mig själv och bli lite blöt <-- rätt åt den snåle jäkeln. 
 
 
 
 
Hittade familjen efter mycket om och men. 
 
 
 
 
 
 
 
Sonja tyckte att det var roligt en stund men under de sista varven började hon viska: "Nu vill jag gå av". Helt förståeligt mvh konstant åksjuk.
 
 
 
 
Kolla in snillet!
 
 
 
 
Vi sprang in på en fika i Queen Elizabeth Hall (jag tror att det var där vi var, men det är lite oklart). Sonja sprang runt på inomhusgräsmattan som en vilde. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen gick vi till en vietnamesisk restaurang där vi mötte upp Niklas som kom från jobbet. Sjukaste saken hände! Vår servitör ba: "Jag känner igen dig, gick inte du på Vallentuna Gymnasium?" <----- Hur galet????? Visade sig att vi hade gått samma gymnasium. Kände dock inte riktigt igen henne men hon hade full koll. 
 
 
 
 
När vi kom hem lyste kvällsolen rakt in i vardagsrummet och jag blev lite blödig för att jag trivs så bra. Om ni vill se fler bilder på hur jag bor kan ni kolla här eller här
 
 
 
Puss på er!! 
 
 

Kommentarer:

1 Lovisa (wildisland):

skriven

Haha men va, hur länge har du bott i England utan paraply?!

Svar: Jag vågar nästan inte berätta det haha! Jag hade ett paraply ett tag men det blåste sönder :p
Sandra

2 Sara Ekman:

skriven

Haha vad sjukt med servitören! Världen är bra liten!

Svar: Visst är det!!?? Så kul ändå
Sandra

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Du bor helt underbart ju <33

Svar: Men tack!! Jag trivs jättebra men det är rätt litet :p
Sandra

4 Amanda Niclasson:

skriven

Superhärliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Sandra

5 Camilla Å:

skriven

Vilket fönster! Fattar att du blir blödig

Svar: Så himla brittiskt eller hur?!
Sandra

6 Linnea Aurora:

skriven

Men åh, fint inlägg!!!
Inget paraply! Du lever on the edge! ;))

Svar: Tack ju!! Haha verkligen! Misstänker att jag måste vara nån slags masochist!!
Sandra

Kommentera här: