OMBYTTA ROLLER

 
 
 
 
Ikväll åker Niklas till Sverige för att träffa sin familj. Problemet med att vi har bogserat en katt ända till England (en av de två länder inom EU dit det inte går att flyga med djur) är att vi inte kan ta med henne när vi åker hem. Så någon måste ju stanna hemma och passa katten medan den andra åker till Sverige. Fran har passat henne när vi har varit på semester tillsammans. Men nu flyttar ju Fran till Kanada. 
 
Vad som hände när Bodil åkte bil genom sju länder finns att läsa om här och här. Om någon av er funderar på att flytta till England eller Irland och dessutom har husdjur så rekommenderar jag er att inte göra det. 
 
 
 
 
 
Niklas åker alltså till Sverige, samtidigt som att en Sverige-bo kommer hit! Jag kommer att sova ensam i en natt men sen landar mitt livs kärlek IDA i London! 
 
 
 
 
 
KOLLA BARA VILKEN QUEEN! 
 
 
 
 Så då kommer vi att dra på äventyr och blogginläggen kommer antagligen upp på kvällen istället för på morgonen. Om det ens kommer att fungera!? Är den någon annan än jag som har problem med att lägga upp bilder och logga in? 
 
 
 
Puss och kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Catrin - theVeganista.se:

skriven

Alltså vilken sjukt snygg bild!! Love it! :)

Svar: Tack :D Glad jag blir!
Sandra

2 Sofia:

skriven

Åhh fy vad jobbigt :( Vet hur det är med djur, jag har ju 8 st. Kan aldrig åka bort, men ja har ju valt djuren själv men då var vi två om dom, nu är jag ensam. Hoppas du får kul med din Sverigebo :D

Svar: Ja, ibland blir det krångligt!! Fattar verkligen att det är svårt med 8 stycken!! Tack, det var underbart :D
Sandra

3 natalia:

skriven

Underbar bild på Ida! :D

Svar: Tack :D
Sandra

4 Misstossequeen:

skriven

Härlig bild med bubblorna :)

Svar: Tack :)

Svar: Tackar :D
Sandra

5 N:

skriven

Fin bild :D

Svar: Tack :D
Sandra

6 Frida:

skriven

Åh så söt katt, hoppas det ordnar sig med den :)

Svar: Tack! Jag tycker att det är lugnt att stanna hemma med henne, så det löser sig rätt bra ändå :P
Sandra

7 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Vad roligt att du får sällis, hoppas ni får fina dagar!

Svar: Tackar!
Sandra

8 Dixi Wonderland:

skriven

Usch va jobbigt :(

Svar: Ja, det var jättesvårt att få hit henne! Men så värt ju!
Sandra

9 Alice Lindström:

skriven

Härlig bild och roligt att en vän kommer!

Svar: Tack! Det var verkligen så kul att hon var här!
Sandra

10 MALIN:

skriven

En helt underbar bild! Kram

Svar: Tack :D
Sandra

11 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

skriven

Åh vad roligt att en vän kommer!! :D

Svar: Ja, det var så himla underbart! :D
Sandra

12 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

verkligen en queen, tur att ha en sådan i sitt liv när man ska vara kattvakt :D

Svar: Precis! Det var underbart! :D
Sandra

13 Louise:

skriven

Så härlig bild med bubblorna! :)

Svar: Tackar! :D
Sandra

14 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

vad synd det där med katten. Lät ju tråkigt att bara en kan åka, men men vad kan man göra mer än att göra det bästa av situationen? Och det verkar du faktiskt ha gjort haha xD Det där låter som ett härligt sällskap!

Svar: Haha ja, jag tycker ändå att det löste sig rätt bra! :D
Sandra

15 Lovisa (wildisland):

skriven

Hon verkar supercool! Men borde det inte finnas någon gammal tant i ert kvarter som mer än gärna tar hand om en katt??

Svar: Hon är bäst! Jo säkert. Men jag vågar inte lämna katten till någon jag inte känner. Mvh överbeskyddande mamman :P
Sandra

16 Yohanna af Skovde:

skriven

Kul att det fylls på med kompisar då :)

Svar: Ja, verkligen skönt haha!
Sandra

17 Gabriella :

skriven

Men åh så tråkigt att ni inte får ta med er husdjur!! Såå fina bilder!!

Svar: Hon är ju här nu iaf :P Tack :D
Sandra

18 Ida Lindborg ♡:

skriven

Snyggt!!

Svar: Tack :D
Sandra

19 Martina:

skriven

Så kul att få besök! :D Jobbigt att det är sånt strul med att transportera husdjur!!

Svar: Det var så himla nice! Ja verkligen!!
Sandra

20 Caroline:

skriven

Åh vilken härlig bild och söt katt =)

Svar: Tack :D
Sandra

21 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Håller tummarna för att allting löser sig med katten! :)

Svar: Jag tycker att det är okej att stanna hemma och passa henne, så det är lugnt :)
Sandra

22 Sara Ekman:

skriven

Så snygg bild med bubblorna!! :)

Svar: Tack :D
Sandra

23 natalia:

skriven

Hoppas du får en underbar dag idag!

24 Elin:

skriven

Va kul! Hoppas du får bra dagar :)

Svar: Det var jättekul! :D
Sandra

25 Kashay:

skriven

Roligt med besök

Svar: Yes! Det var så kul!
Sandra

26 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

wow fin bild

Svar: Tack :D
Sandra

27 Josefine:

skriven

Tråkigt att det är så..

Svar: Ja det är krångligt! Men det löste sig ju ändå!
Sandra

28 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

skriven

Låter sjukt omständigt att ta med sig husdjur till England... tråkigt att det ska va så. :/

Svar: Ja!! Det var så himla omständigt!
Sandra

29 Linnea Aurora:

skriven

Har även problem med det!

Oj! Visste inte att det var så svårt???! Ni verkar ju ha löst det bra ändå dock :)))

Svar: Nej det visste inte jag heller när jag flyttade hit! SÅ dumt! Men det gick ju bra.
Sandra

30 T e r e s e F l i n t h:

skriven

Jättefin bild!

sv: Hihi tack så mycket!
Kram

Svar: Tack :D
Sandra

31 Anita:

skriven

Vacker bild :D :D

Svar: Tack!
Sandra

32 Olivia:

skriven

Så vacker Ida =)

Svar: Ja visst är hon! :D
Sandra

33 Kattis:

skriven

Hade ingen aning om att man inte fick flyga med husdjur till england...hm...konstigt! Kul med besök dock och japp jag har också problem till och från med att lägga upp bilder osv på bloggen!

Svar: Ja, så konstigt!! Det var helt underbart med besök! Visst är det jobbigt att det inte alltid fungerar? Blir galen!
Sandra

34 sandra.:

skriven

Oj vilken process, så fina bilder :)

Svar: Tack :D
Sandra

35 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Vilka härliga bilder :). Trist att man inte får flyga dit med djur måste jag säga :(.

Svar: Tack! Ja, verkligen trist!
Sandra

36 Anonym:

skriven

Men vad krångligt! aja, hoppas du får fett kul med din kompis i alla fall!!

37 Anonym:

skriven

Men vad krångligt! aja, hoppas du får fett kul med din kompis i alla fall!!

Svar: Ja verkligen! Ja, det var underbart! Tack :D
Sandra

38 linah:

skriven

snygg bild!!

Svar: Tack!
Sandra

39 Jeanette:

skriven

Låter som ett väldigt stort projekt att flytta utomlands med djur

Svar: Det var verkligen problematiskt!
Sandra

40 Mina:

skriven

Eyeliner on fleek! Jag har inte haft problem med att logga in och ladda upp bilder :)

Svar: Kanske bara är jag då!?!
Sandra

41 Tilda Barkselius:

skriven

Åh vad jobbigt att det krånglar så mycket att flyga med husdjur!

Svar: Typiskt dåligt! :P
Sandra

42 Amanda:

skriven

Hoppas det löser sig med katten! :(

Svar: Ja asså jag har inget emot att stanna hemma och passa henne :P
Sandra

43 Vanessa:

skriven

Vilken sjukt fantastisk bild!! Helt jäkla flawless :D

Svar: Tack! Hon är verkligen en babe, lätt att fota haha!
Sandra

44 Bambi:

skriven

HOLY CRAP vilken bild :O <3 Fantastisk verkligen!

svar: Haha nej en pyjamas är min karl inte. PJ är hans initialer. Jag vill inte skriva hans hela namn men P är förnamnet och J efternamnet. :D

Svar: Tack! Hon är världens babe ju! Lätt att fota :D Haha jag misstänkte att det var så men det hade varit så kul om han hade varit en pyjamas.
Sandra

45 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Vad knepigt att man inte får ta med sig kissen! Jättehärliga bilder :D

Svar: Ja, men det löste sig ju till slut :) Tack!
Sandra

46 skitnerer.blogg.se:

skriven

Jag ska ha definitivt ha din rekommendation om resande husdjur i åtanke vid framtida ev. husdjurförflyttningar!

Och ang. bloggproblem: är inte den nya appen ASDÅLIG? Blir irriterad varenda gång jag ska ***mobilblogga****

Svar: Så krångligt! Önskar att någon hade varnat mig haha! Jag har inte provat den nya appen pga bloggkonservativ (?), men känner mig inte särskilt taggad nu när du berättat att den är dålig!?!? Skönt att vi kan varna varandra om sånt här.
Sandra

Kommentera här: